Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. За гумите е ясно, че трябва да са ОК, но също така трябва да са напомпани адекватно. Не достатъчно или пренадути - повишават риска от аквапланинг. Да бориш физиката с газ/спирачка - няма смисъл. Още повече, че липсва сцепление... Има ли проливни валежи - намаляваш (поне аз така гледам да правя). Ако се случи да изпадна в аквапланинг ситуация - вдигам краката от педалите и гледам да не променям посоката на колата. Трудно е ако е в завой, даже е доста неприятно, ама... Заради този аквапланинг, карах старата Октавия с, според мен, максимално добри гуми. Хем "спортни", хем "за дъжд" и с много подходяща шарка за отвеждане на максимално количество вода. Yokohama AVS Sport е гумата, която ми е оставила най-добрите впечатления и в топло и в дъжд. Карах си достатъчно кретенски преди и въпреки това, докато бях с тези гуми - никога не съм имал проблеми с големите локви. Е, все пак и с повече от 120км/ч. не съм преминавал през гьолове. За съжаление, вече тази шарка не се предлага... @joro-120L, Жоре, ако позволиш една вметка - изключвай темпомат-а при дъжд. По-безопасно е
  3. За широките гуми е вярно според Димитър Илиев https://youtu.be/um3BQaacFt8?si=FIns6MZrOLB3vEyh
  4. Ице, подкрепям мнението на колегите. Преди всичко, не трябва да се попада в аквапланинг. Единственото е движение със съобразена скорост. При дъжд на магистрала повече от 120 не карам. Тогава и повечето шашкалници почват да се влачат с 80, дори и в лява лента. В активната лента, ако си забелязал се образува нещо, като коловоз от тежестта на автомобилите и там се събира вода. Винаги го надкрачвам, като левите колела са ми почти до осовата линия, в другия случай, десните до линията на аварийната. Попадал съм в аквапланинг за кратко няколко пъти на Тракия и то в лява лента при изпреварване. Там текат води, при наклоните. Карам на темпомат, само усещам при загубата на сцепление че воланът олеква, колелата превъртат и двг. вдига оборотите. Нищо не пипам. Най малко волана. Като препариран съм в този момент.
  5. Да според Димитър Илиев https://youtu.be/um3BQaacFt8?si=FIns6MZrOLB3vEyh
  6. Днес
  7. Гумите са чисто нови, нямат и 3к километра. Може би са прекалено широки - 265 и варела плува върху тях. Единственото, което ми хрумва е вместо пълно пускане на газта да се опитам да натисна толкова, че да имитира свободно въртене.
  8. При аквапланинг гумите нямат сцепление, съответно малко влияе газта/спирачката. Далеч по-важно е със волана да следиш пътя с надеждата при връщане на сцеплението да има минимален "удар" и колата да не се завърти. И, естествено, никакви "здрави" спирачки, защото макар и с малко предните гуми ще захапят първи и ... си се завъртял.
  9. според мен не зависи от кутията може и да е в някаква степен фактор ,но там са по скоро виновни гумите или липсата им колкото по-малко е останало от протектора им толкова по-голяма е вероятността от аквапланинг ,затова на запад ги хвърлят не на 1.6мм а 4 мм дори повече , друг фактор е скоростта ,доколкото знам също сериозно увеличава вероятността ,желателна е не повече от 70-80 км/ч особено,ако гумите са поизносени
  10. Повдигал съм въпроса и преди. Не получих еднозначен отговор. Имаше един, че колите са умни и сами ще се оправят с такава ситуация .За съжаление докато се прибирах в петък по Тракия към София в проливния дъжд открих, че навика ми да пусна газта (и да натисна съединителя, дето тук го няма) води до сериозна загуба на посоката на движение - 3 тонния варел в някои локви влизаше в крайна лява лента и излизаше в аварийната. Та! Какво, как, кога и колко правим с автоматик при влизане в локва?
  11. maxrpm

    Fabia II - баницата

    Много е сладък малкия , личи си че е от Пловдив..
  12. 4000 лв за форума.
  13. Mishelle

    Pepino Racing Team

    Имаме печеливш в днешното раздаване Очаквайте скоро и фризер при Пепи, за да се “конкурираме” с Влади
  14. Дизела също не е по-малко шумен а и като цяло колата си е шумна. За мен усещането е за тясна шумна кола с не особено добра возия, но това е относително. Конкретно говоря за 2 дизел 4х4. Иначе върви прилично и вдига 200 по километраж.
  15. joro-120L

    Pepino Racing Team

    Това са подробности. Хладилника има и друга част, разбира се. Идеята ми е, че е предварително охладен някъде. И къде къде - в хладилника на Пепи.
  16. Mishelle

    Pepino Racing Team

    Признавам, без бой. Но пък откакто пуснах снимката спя като новородено Термометъра не е бил във фризер Има нещо вярно, но пък хладилника му в хладилната част не сваля толкова температурата Вече е ясно при кого ще студим бира и ракия в летните жеги
  17. joro-120L

    Fabia II - баницата

    В две изречения са. Напротив, хваля тези 350 Нм. и ги приемам за достатъчни и с оглед вървежа на 3.6. Само че, при бензинов мотор се постигат при двойно по-голяма мощност, съответно и по-висок разход. От там идва и по-високото КПД на дизела. Тази година много черни точки ми се събраха. Не знам с колко бири трябва да ги компенсирам. Първенец, събора... Надявам се за задномоторната среща поне да се класирам. Сложно е за писмено обяснение. В съботата бях на работа. Преди това, за кратък период имах поредица от отсъствия заради посрещане и изпращане на аерогара София. Дъщерята с внучето ни беше на гости. На стари години взех да се интересувам от детски столчета за оборудване на Супърба. После жената ходи там, върна се. Края на юни пак ще ходи за 20тина дена. Този път ще се върнат заедно с щерката да ни погостува. Та, не ми беше удобно пак да търся колега, който да ме сменя. Ще си позволя да кача една снимка на малкия Ерик. Не е кръстен на никого. Това беше избора на младите. Винаги е усмихнат, когато се качи в Шкода. Снимката е преди тръгване към аерогара София. Е, Саше, не съм чак такъв ясновидец, за да знам след година какво ще се случи. Може да е било за нещо друго.
  18. Vladi_a

    Pepino Racing Team

    Слаба ракия сте На моята реликва стига 0 градуса, вчера замерих и аз температурата, но няма да пускам снимки, за да няма три сълзи…. п.п. Извинявам се за спама!
  19. maxrpm

    Смях в залата :-)

    Мисля че от 70те , до към средата на 90те , хората са имали пирон фетиш ...
  20. Вчера
  21. maxrpm

    Fabia II - баницата

    Човече тоя фаворит не бъркаш , верно целия шкода клуб го кара и беше брутално бърз , уважавам франки от всякъде , даже ти накрая май му взе нови гуми... Франки е звезда , братле.. ТDI то да , беше много кола , твоята фабиика нека я оставим да си почива а на боре колата ... Абе красива е , за снимки , за балове е перфе..
  22. mRt

    Fabia II - баницата

    Имам някакъв спомен , че точно твоята Фелиция беше препарирана 3-4 пъти на Калояново от едно Фаворитче ... Е , поне взе двигателя му. За TDI-та ...дай да не говорим , там имаше шанс да караш "бърза" Шкода А ако искаш може и към историята да прибавим и как една Фабия 1 1.4 автомат стабилно шляпка коНбито ти . За 3.6 DSG... прав си ... Бавни са .
  23. maxrpm

    Fabia II - баницата

    Moe да не те кефи , ама това смешно дсг докато смени скорост , аз с фелицията , старата фабия и 120 ката съм стигнал , където съм тръгнал, единствено има хубави спирачки , за друго тоя автомат е хаха , помня няккъв пичага на Първенец , върви с мене и ми говори как мечтата на живота му е 3.6 v6 ,нямало такива , aз съм Хахахаха , викам му ама нали знаеш че е автомат , той вика да бе мечта ми е. Викам му човече купи си я и кажи кога искаш да те накажа с старата фабия , сега или след два часа.. А жорката предупреди още миналата година че има ангажимент , ама не помня какъв беше ...
  24. mRt

    Fabia II - баницата

    Хммм... Задъхване и 3.6 v6 в едно изречение...Не ме кефи П.С. Жорка , знам какво визираш , спамя си. П.С.2 Що те нямаше на Събора ?!
  25. B.Petkov

    5-та среща на 09.06.2024г.

    5-тата среща в Плевен мина добре, макар и по слабичко
  26. joro-120L

    Fabia II - баницата

    Чавдаре, няма проблем. Каквото ти е на сърце. Просто това е предимството на дизела. Въртящият момент. Бензинката затова се задъхва. Напр. При бензинов Супърб 3.6 V6 260 к.с. се появяват тези 350 Нм.
  27. Logrus

    Fabia II - баницата

    Жоре, аз съм бензинджия и прокълнат газолюбец, и бонус - моята бабичка е 2006 набор с мотор една генерация по-стар. Не си меря...нищо с никой - знам че 9/100 магистрално на газ ми харесва, 12-15 градско ми е ОК и толкоз. Знам и че, ако е много зор, мога да държа 180 на магистралата без проблем (ЕЖК ми каза че и повече можела моята, ма на мен не ми се пробва). Цялата галимация с чипа ще е за да си спестя няколко барания на лоста по баири и при изпреварвания.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.