Цялата активност
- Последния час
-
Добре , да речем че ще взема този модул . Ще го завържа за същата линия 12v. И той какво ще управлява ? Дългите светлини, който аз нямам право да пусна в градски условия ли ? Не е ли по - логично за 50лв да си взема 1 крушка за фара , когато той изгори евентуално?
-
Всъщност не си прав .. на Иво Фабията е с модул на 30-35% и нищо не се засреща .. модула се изключва при включване на габарита .. вързал съм дузина модули , включително и на моите коли без дневни светлини и никога проблем не е имало .. ако държиш на български модул , има си сайт кардрл (пловдивчани са) , една девойка ще ти приеме поръчката и на другия ден за 50 пари имаш модулче с една камара функции П.П. Един кабел не съм прекъснал - плюса и минуса се вземат директно от кутията с плюса и купето , плюса през контакт се взема директно от бушонното табло чрез забелване на 1 см. от изолацията , останалите се прикрепват по същия начин .. ако решиш да го махнеш , две врътки изолирбанд и забравяш.
-
ЕТО я темата , но решвние не е дадено.
-
Приятелю , това е модул за дневни светлини , най - вероятно нещо с NE555 + силов транзистор, той не ми е нужен . Аз през VCDS мога да пусна за дневни късите или халогените със заводската електроника. Просто колата физически не разполага с дневни светлини. Няма да пипам дългите , защото така се срещат плюсове през два различни предпазителя, отделно че това също е незаконно и свети в очите. Виждал съм решението на IDA от едно време, модерно беше с един резистор с охлаждане, грее на котлон и пак заслепява. Не съм за 20лв за една крушка. Закона ти казва - Не , неможеш да ползваш дългите си за дневни , нито халогените си, пък ся ти вече ако си по - тарикат от Господ - go ahead do it!
-
Къде видя да казвам китайски? Това че се продават на Илиянци не значи че са китайски. Модулите са Български. Ако те притеснява Илиянци, има ги и по други магазини, пак същите. Дори и цената е по-ниска. Ето пример. https://elimex.bg/product/65276-ustroystvo-za-avtomatichni-dnevni-svetlini-za-avtomobil-drl
-
Друг път няма така да прави. Ще икономиса нафта ли, като не го пусне. На клипчета в нета съм гледал, заснето от видеорегистратор, на магистрала с вдигнат леген и шпори здраво... и бум в надлеза. Там каква е логиката да кара така.
-
Някъде имаше писано за такъв проблем, дори тук във форума мисля. Най общо казано показва на обратно. При пълен резервоар свети лампата за резерва и после започва да се "пълни".
-
Приятелю , няма да си сложа в колата китайска електроника , различна от тази направена от завода - пройзводител. Знам ги тея бързи връзки , нали това бачкам... Много ги подценявате тея ксенони , нито са толкова чупливи , нито някой е умрял с тях , ако нямат пръскалки. Мегана няма пръскалки заводски. По същество това е нещо подобно на метал халогенна лампа и то не е толкова студено, колкото си мислиш.
-
Според мен, не го е забравил, ами нарочно го е оставил вдигнат, но не е съобразил, че по маршрута си ще мине през такова препятствие.
-
Точно така, Гена. Механично заключване. Шофьорът само си отваря вратата и бута манивелата, без да слиза от кабината.
-
Саше, ако някога ти се случи да караш зимата по време на снеговалеж в тъмното ще разбереш за какво са ти пръскалките. Ксенона не може да ти разтопи лепящия се по фара сняг, защото не грее като халогенна крушка и много често оставаш на тъмно. Трябва да спираш и да чистиш фаровете. От друга страна като не вярваш ела да ти покажа рефлекторите на старите ми фарове, на лупите, да разбереш, че и нови крушки да сложиш пак няма да светнат. А за инсталацията, нищо няма да се преправя. @skodafen, ти го обясни най добре. Ето с тези връзки се разклоняват кабелите и не режеш нищо: Друдо предимство на модула е, че запалва светлините щом алтернатора започне да зарежда. Когато си на контакт не светват. Има и още една полезна функция. Ако след запалване не светнат, това е признак, че алтернатора не зарежда. А както предполагам знаеш, понякога в зависимост от повредата не ти светва лампата за зареждане и не разбираш, че скоро ще останеш без ток.
-
Сигнализация има, но камиона тръгва с вдигнат леген, за да "изтръска" товара. При "асфалтаджийските" е още по-комплицирано - те са с махнати задни греди (там се подпират валяците на асфалтополагача и бутат камиона за гумите) и повечето са със спряна сигнализация за вдигнат леген, защото ги дразни да пищи 10 минути докато сипват малко по малко в бункера.
- Днес
-
На ЗиЛ -а легена не се ли заключваше ръчно с една "манивела" над резервоара отляво?
-
Това, което направи Сайнц беше същото, което направи Лоусън преди него. Иначе да, мега тъпо състезание, както винаги. Ако ги пуснат с картинги, ще е много по-интересно.
-
Да. Но как се вдига сам, не знам. Остава и да е забравил да го пусне. И не го е усетил, видял на огледалата. И центъра на тежестта се измества по-високо. Камиона става нестабилен. Може и непосредствено преди знака да се е вдигнал и да няма време за реакция ... Ама, като го гледам, доста е карал с вдигнат леген. Брулил е и дървета. Има клони по шасито. Новобранска му работа. Няма ли някаква сигнализация и заключване на легена. На ЗиЛ самасвал знам как става. Т.е. не може да стане. В нета има такива клипчета и много съм се чудил как е възможно това. Посред бял ден с вдигнат леген. Отнасят и надлези, късат легени и т.н. Сега вече и в Бг.
-
По-скоро не , колегата е сменил приборния панел , до колкото разбрах преди туй не е имало проблем и за туй залагам на калибриране , ама кой може да го направи не знам.
-
Затвърждава ми се предположението - сонда.
-
Брутално скучно състезание. Карането на Сайнц беше ... опасно, че ако ползвам това дето ми се върти в главата трябва да се банна доживотно! Грозно състезание. И 15 стопа да им сложат - същия чеп! Просто е безмислено, да раздават точките от квалификацията и да не ни мъчат повече!
-
Знака е достатъчно високо, тоя е бил с вдигнат леген!
-
Така е първите дни на нова работа, после се свиква !
-
Не съобразих да уточня. Това е входа към Пловдив от АМ Тракия. Първата отбивка, която хващат софиянци, когато идват на Първенец. Сега правят ремонт на магистралата и камиона сигурно е от там. Станало е към 2 часа след полунощ. Доколкото знам, ремонтът на магистралата е денонощен, за да приключат по-бързо. Шофьорът бил с леки охлузвания и много изплашен.
-
За това се изисква особен вид талант ! Тоя определено не е минал от там с 40.. P.S. Тоя , вашия град , още ли го ремонтират ,бре? Траките , по - бързо са го построили ?!?
-
"Кобрата на Пугачов с камион", "Шофьор се готви за космонавт" и "Установка Patriot, маскирана като влекач" са някои от коментарите в нета. Входът на Пловдив откъм Голямоконарско шосе остана блокиран, заради тежкотоварен камион на строителна фирма „Пътища“ АД.
-
Дай малко повече подробности. Поне за мен не стана ясно къде е водата. Коя кора си махнал? Може и снимки да добавиш за да стане по-ясно.
-
Къде ти бе брат , на месец ми отиват по 2-3 литра течност , ей ся примерно както вали , утре цялата ще е в прах. Фарове съм чистил само от сняг два три пъти на макса , аз си виждам и фарове не ми трябват като цяло. През нощта на магистрала е малко кофти , ако са пожълтяли с H7 ци , ама никога не е било въпрос дали са чисти или не. Мегана докато беше чисто нов , бяха много добри , ама той си е с ксенони. Не е било никога значение чисти ли са или не, отделно че нямат чистачки като на мерцедес..