Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. The Best Forman

    Стъклоповдигач.

    Изпаднах в една дилема - левия стъклоповдигач започна да се държи странно - на паваж стъклото тропа дори и в затворено положение. При вдигане и сваляне издава шумове като на пресукани въжета , но работи. Вратата е разглобявана още докато беше гаранционна , но нямам навика да отварям прозороца и тези шумове ги открих доста след ремонта , та не мога да предявявам претенции към сервиза .. въпроса е ако сменя целия механизъм дали ще изчезне тропането и изобщо къде в тези механизми може да има хлабина като са на щипки и други пластмасови тъпотии. П.П. Не съм си правил труда още да отварям вратата и да ревизирам работата от 2019 на сервиза.
  3. Днес
  4. bobyhack

    Škoda 100S - malkiq

    Sex Dating & Adult Connections https://privateladyescorts.com [url=https://privateladyescorts.com] find sexy women now [/URL]
  5. joro-120L

    Спирачки

    Аз също. Знам, че връщат за слаби спирачки. При теб ще е обратно. Ще коват. Особено задния мост. Ако си забелязал, предния мост винаги е с по-високи стойности. Напр. 2.8, 1.8 заден. Може да теглят всяка ос и спрямо тежестта да има норма за спирачките. Може и да нямаш проблем. Затова питай, да знаеш какво те очаква.
  6. Discreet Adult Dating – Meet Private Ladies https://privateladyescorts.com [url=https://privateladyescorts.com] real girls for private encounters [/URL]
  7. sando2

    Смях в залата :-)

  8. nesor

    Спирачки

    Не съм много наясно с това какво хващат на прегледите, но нали се качва само единият мост на валците. След това другия. Предполагам, че така ще хванат колко държи всеки мост, но докато не качат всички гуми на валци няма да могат да хваната съотношение. Всичко това са си мои предположения, може да няма нищо общо с реалността, благодаря, че ме подсети - ще проверя!
  9. Вчера
  10. РусенскоВарено

    ГТП, дискусия за минаване на преглед

    Вече няма да лепят Екостикер при ГТ преглед на автомобила.
  11. joro-120L

    Спирачки

    Добре. Това исках да разбера. На валовете какво ще покаже. Има някакво съотношение преден - заден мост. Питай за всеки случай в някой пункт.
  12. nesor

    Спирачки

    Да, наясно съм с рисковете. Благодаря за предупреждението! Но като я взех тази спираше ужасно, докато не навих доста кантара за да спира и отзад. иначе спираше само с предните. Ако приемем, че е фабрична настройка понеже я взех на 32000 км. Разчитам, че отзад е с барабанни спирачки и няма да толкова голямо усилието, но ако има проблем ще търся вариант. Спирачки са си! Иначе се съмнявам да успеят да го хванат на ГТП, единствено чисто визуално, а напоследък никой не поглежда отдолу колата...
  13. joro-120L

    Спирачки

    За по-кратко е известен, като кантар. Разсъжденията ми са в сферата на теорията. Не съм карал кола без кантар, за да й знам поведението. Изключвам 120ката. Тя няма, защото моторът е отзад. Имай предвид, че без кантар, спирачното усилие на задния мост е на мах. Лесно блокират задните колела. Колата става нестабилна при спиране. Особено при спускане и хлъзгав терен. Кантарът го регулира според товара в автомобила. Може да имаш проблем и при ГТП.
  14. 8 години и 8 месеца са минали от тогава. Колегата може и да не си спомня вече, или пък да не влиза тук, защото е сменил марката на втомобила...
  15. nesor

    Спирачки

    Веднъж го развивах и гледах, но нищо конкретно не видях, а и беше първия път и не се заглеждах много. по спомени краят на тръбичката е подвит и образува плоско чело, а не е на конус. Но не съм убеден, беше отдавна. Не ми се занимава, но на следващия път ще търся вариант да сложа само някаква връзка без да има регулатор... Благодаря за коментарите!
  16. joro-120L

    Спирачки

    Щом отиваш по-далече, нещо мачкаш. Гледам, че си технически грамотен. Не знам какъв тип е връзката там. Огледай за деформации леглото, конуса на разпределителя и тръбата, където уплътнява. Трябва да разкачиш тръбите нацяло. Направо сваляй разпределителя и го виж на светло. Ако ти се занимава, де. Надявах се да е цам. По-твърд е от алуминия и държи на стягане.
  17. nesor

    Спирачки

    Благодаря на отзовалите се! Тръбите не ги намирам хлабави, при опит да затегна директно не мърдат, но и аз не смея да напъвам. разхлабвам да протече повече с идеята да излезе въздух ако е дръпнала, и притягам, като при притягането отивам по далеч отколкото е била. Като започне да ми потъва педала губя течност и доливам докато не притегна тъбичката която е протекла. след това нямам проблеми, няма теч, не потъва педала и не доливам съответно. Не виждам следи от интервенция, но то трудно биха се видели. колата съм я карал, събрала е прах, протекла е и всичко е омазано... Колата я имам от 15 години, предимно аз си я поддържам, не е ходила по сервизи, взета е върната от лизинг от еуратек на 32000 км, или поне това пишеше на таблото. Наскоро я гледах с ваг ком и излезе с 10 000 км по голям пробег от този на таблото, но не намирам смисъл в това еуратек да се върнали 10 000 км... И аз нарочих някаква корозия, или разлика в обемното разширение на металите която с времето да смачква единия метал и така да пропуска. Блокчето не регулатора го виждам като алуминий някакъв, не като цам - и като цвят, и технологично - фрезован външно детайл, но може и да бъркам. Не ми е болка за умиране, има симптоматика така че да не стане беля, но пък почна да ме съмнява да не пипа някой, въпреки че нямам подозрения и душмани... но пък защо само при мен се появява?
  18. joro-120L

    Спирачки

    Водата стои под нафтата. И в шише да я сипеш. На дъното на съда. Но няма значение в случая.
  19. Кои кабели е сменил майстора
  20. Добре. Споделете какво са установили в ЕТ, за да е полезно на колеги с такъв проблем.
  21. След ровене в нета се оказва, че тези кутии имат известни недостатъци точно при включване на първа и задна скорост. Ще търся съдействие в ЕТ.
  22. joro-120L

    Спирачки

    Гена, колко Фабии и изобщо автомобили са протекли там? За да окисли в резбата, или където уплътнява, трябва да стигне течност до там. А то е толкова плътно, че няма как да стане. Иначе ще има теч. За хигроскопичността написах това. Шкодата трябваше да е протекла отвсякъде. Въпросът е, че с нищо не помагаме на колегата. Нямам идея. Освен да смени разпределителя.
  23. The Best Forman

    Спирачки

    На дизела водата седи в резервоара над нафтата , а спирачната течност е хигроскопична и водата си се разтваря , та за това си мисля , че може това да е възможна причина.
  24. joro-120L

    Спирачки

    Тялото трябва да е ЦАМ. На дизела горивната система е пълна с тръби, резбови съединения с преходи черен-цветен метал, и какво. То не е много за хвалене, но на 120ката нямам целенасочено смяна на спирачна течност. Сменил съм само задните цилиндри и каквото се е подновило при обезвъздушаването, това е за 35г. И два пъти гумчки на спирачна помпа. Но, обезвъздушавам от помпата, не от колелата. Даже се притеснявам, че ако се наложи нещо, ще видя зор с развиването на тръбите. И с оригиналните спирачни маркучи съм.
  25. The Best Forman

    Спирачки

    Имам една теория , дали е правилна или не няма гаранция .. щом тялото е алуминий , а щуцера и тръбата метални , между тях се натрупва електролитен окис , който предизвиква теча и с разхлабване и затягане се разрушава .. не знам ако сменяш на три години (както е по предписание) спирачна течност дали ще се случва пак. Жоре , на старите баби тялото на регулатора е чугун.
  26. РусенскоВарено

    Смях в залата :-)

  27. zloQQ

    Проблем с Octavia 1U

    Взимай направо нов ключ. Никакви пари не са вече. Получават се нагари по пластините. Ми е да се почисти, но пак ще се случи. Успех!
  28. joro-120L

    Спирачки

    Асене, ако има нещо нередно там, лошо уплътнение в конуса, то протича веднага. Или тече или не.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.