Цялата активност
- Последния час
-
Gavri89 се регистрира във форума - Днес
-
Ами не искат за да могат да си манипулират състезанията. Точно, както направиха със 6-тата на лекето Знае се, но на едни се позволява, на други не. Иначе няма да е интересно, нали? А за дисквалификацията не ме разбра (Чукча писател ). Имах предвид "връщането на интригата" и най-вече палячовщината, която отива натам от двама кандидат шампиони да седнат на дедовия И, не знам дали ти прави впечатление, ама това си го дудна от поне 5 състезания. Лекето ми е противно, ама палячовците ще му подарят петата.
-
Нищо не мога да напиша. Ако бяха първите и единствени - да кажа, че има нещо гнило. Ама не са. Да беше поне опитал отбора да каже, че не е така, че не са мерили правилно или някой от РедБул се е промъкнал в бокса им и ги е пилнал с флекса - да кажа, че има нещо гнило. Ама не са. Да, от отбора не са го направили нарочно. Пилотите пък съвсем нямат никаква вина. Но явно нарушението на правилата е факт и ако си бяха затворили очите какво щяха да кажат примерно от Ферари? Или от отбора на Никола Цолов? Опа, едит: Относно VSC: Не оправдавам него. Не обвинявам Льоклер в нищо, той за малко даже да стане жертва. Не обвинявам и Норис и Ръсел - може Ръсел да е намалил повече от Ландо, Макс да е намалил още повече, а Норис точно колкото трябва. За тази работа си има телеметрия. Да, VSC по начина, по който се прави в F1, е пародия. При електрическите е направено перфектно. Във формулата или не могат, или не искат.
-
Дали го е отказАл, или не няма как да знаем. 'аресваш си лекето и си мислиш, че го е отказАл - така да бъде Кога е започнало е все тая. Намирисва тая раЛта. Аха, значи оправдаваме лекето, като в детската градина - "Ама другарко и Сашко направи така" Като цяло това с VSC-то си е тежка пародия и непрекъснато някой злоупотребява. И не тА чух, т.е. видЕх, да пишеш нищо за дисквалификацията ;
-
Ще те ползвам за "опорки" В края да, даже по едно време се зачудих дали Ръсел (който също имаше технически проблеми) няма да го догони и изпревари. Но преди това, веднага след като подмина Ръсел като малка гара, получи по радиото поздравления и подкана да догони Макс. Което и започна да прави - свали в 2 обиколки по 2 десети. Докато по радиото не казаха на Верстапен, че Ландо е получил указания да го догони и той настъпи. С което отказа Норис много преди да му се появят проблемите в последните 5 обиколки. Това дали не започна след като от отбора казаха на Ландо, че Пиастри имал да му връща, за дето едно от състезанията завърши преди него заради недоглеждане в бокса? А това с Ферари, по-специално с мосю Льоклер, не можах да го разбера как стана. Момчето се справяше прекрасно на пистата, по-скоро му объркаха момента за смяна на гумите. И понеже преди няколко състезания дъвка как Макс бил свалил на Льоклер незнам си колко десети при VSC - днес имаше 2. При започването на първата Льоклер беше на 5 десети от колата пред него, май беше Бортолето, който така намали, че Льоклер за малко да изскочи пред него. При втората разликата между Макс и Ръсел падна с 5 десети при рестарта, а Норис също "сви" 5 десети на Ръсел, тоест цяла секунда на Макс.
-
-
joimen се регистрира във форума -
Изгледах го. Палячо тим лиид се издъни, като пълно новобранче. Лекенцето пак показа лакти, но абсолютно в рамките на позволеното. Спор няма. Просто се възползва от "хъса" на Норис. Той пък, от своя страна, абсолютно не заслужава титлата. С кола, която е далеч над останалите едвам ще го докара до титлата И, за да сме коректни, в края на състезанието Норис имаше и технически проблеми. Ако са само спирачките е ОК, но ако е друго може и да стартира от опашката следващото състезание и палячовците да се наиграят жестоко, от тъпотията си. И, гледайки състезанието, както и предишните, виждам едно странно забавяне на Пиастри. Не съм фен на конспирациите, ама той все едно кара друга кола. Пилота, който шляпаше до преди три състезания изведнъж изостава с около секунда на съотборника си. Нещо не ми се връзва. PS: Разбирам "хъса" на Норис в първия завой. Лимонадите имат кола, която е брутална в "чистия въздух", но в колоната са пълна трагедия. Лекето идеално го знае и затова е супер агресивен първите завои - за него това е разликата между победа и посредствено представяне. Но Норис просто няма манталитета на шампион - не си контролира нервите, не обмисля рисковете и го кара малко "Аллах акбар" ... копирайки (непохватно) лекето PS2: Сега остава и да дисквалифицират палячовците и ще припадна от смЕх: ЦЪК (не са ми най-надеждния източник, ама ....)
-
Да, работи си без грешка.
-
Smilan се регистрира във форума -
Хихи, искам да видя какво ще напишеш за старта като изгледаш репортажа Опирам се на факта, че напоследък плюеш Макс (не Сашко) по-скоро по навик няма да ти спойлвам какво се случи, гледай и ще чакам.
-
Хихи, гледам, че лекето пак е ошляпало палячовците Докараха се до това, че лекето да има (теоритичен) шанс за титлата, както и съвсем реално да се бори за второто място. Просто не е истина, как сами си правят живота труден. По-късно ще изгледам репортажа, ама ситуацията ми е ясна - лекето тръгва първо, пробивайки си път с лакти.. и след това другите му дишат прахта. Тотална класика последните години. Ама, както се пееше в една песничка, на любимия на Макса езика - "Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me" Хихи, гледам и магари са се представили на ниво
-
На комбито има букси в самия капак зад кората и под левия стоп вътре в багажника, предполагам и на твоята е така.
- 1 мнение
-
- 1
-
- Вчера
-
Това дистанционно пълноценно ли работи докато му падне батерията?
-
Ако намериш някой да го излекува - вероятно ще си първият! Имаха по спомен проблем една от сериите и се заменяха с нови.
-
Здравей те, Налага се да сменя капака на багажника Октавия 1 (седан) което се държи на 2 панти .Въпроса ми е кабелите които излизат от купето и през маншон влизат в капака, на букси ли са или са цели.
-
Отворих я, изглежда ди добре няма окиси, замърсявания поне на външен вид. Купих нова батерия panasonic, изкара точно 4 дни. Ще се ходи на майстор явно.
-
20 е макс. размер, с който се предлага, или може да се конфигурира автомобила. Мисля, че за по-ниско ниво даже и не се предлагат 20". Арките са прекалено големи. Не знам какво е това дизайнерско решение. С 20"
-
Тези арки са като за 22", даже 20-ките стоят като подарени, а тези ужасни 18-ки, прощавай Жоре, ама са все едно зет ти ги е свалил от детската количка на внук ти Ама щом му харесват със здраве да си ги търкалят
-
Да. По-добре щеше да е. Високите арки и те създават впечатление за малеене на джантата, но са си такива и с 20-ките.
-
Ужасни са и размера е ужасен. Едни 19 са много по ок още повече че се кара при кравите.
-
Аз и в други и в тази тема. Черни джанти не коментирам, камо ли да стигна до дизайнът им. Има хора си ги харесват. Вкусове. Не съм очарован от избора, но какво значение има това. Зет ми си ги е харесва. Дъщерята няма мнение. Все едно й е. "Утехата" ми е, че са взети от представителството на Фолксваген. Надявам се. показвам една снимка, за да не се връщате на предишната страница. уважавам всякакви коментари, който желае.
-
Марката не ми е фаворит. За мен единственото хубаво е, че са нови, а не "n-та" употреба. За цвета вече изразих мнение в друга тема. Тази кола си има доста черни елементи и донякъде и подхождат.
-
Най-вероятно гледаш 870 и 870P. Различни модели са В моя размер има само 860S и 870P например При теб има и опции
-
Веселин Нарлиев се регистрира във форума -
nelihristova763 се регистрира във форума - Последната седмица
-
Отвори кутийката и виж състоянието на платката. Може да се е окислила, може някоя и друга пътечка да има нужда от ремонт.
-
Нова (стара) клубна О3 комби, 4х4, 1.8TSI, автоматик.
b3lq7a отговори на b3lq7a's тема в Представете своя автомобил
Интересно ми е какво мога да пипна по окачването, вече е на 190к км, няма омасления по амовете, няма нещо развалено по ходовата част, за сега. Гледах по ВИН на моята заводско е с комплект лоши пътища и 4х4 излиза с по-високи амортесиори и пружини от нормално 4х4 заради този комплект лоши пътища (по код излиза с тези на скаут). Харесва ми меката возия и височината, но бих жертвал малко и от двете за по-добра стабилност на пътя. Дали само с пружини и по-дебели стабилизиращи щанги ще усетя подобрени в стабилността или трябва и амове да сменям? Като ги гледах коиловъри трябва да се сложат, а те малко ме притесняват за комфорта. Събирам мнения, ако има колеги с опит ще се радвам да пишат. -
b3lq7a started following Зимни гуми-какви да избера?
-
Мислих, гледах и накрая пак се спрях на Континентал. Интересно ми стана, че 870 има 2 или 3 шарки с вариантите за МБ и Ауди. Аз взех тези, заради по-високия скоростен индекс.





