Цялата активност
- Последния час
-
Аз за регистрационни номера
-
Някъде имах двойно залепващо за огледала
-
Аз съм електро индЖенер, за мен разлика нЕма
-
Казах "да си сложиш", а не "да си монтираш" бирата
-
На предния капак на Опела няма грижи. Няма да падне. Айде излитаме. Довечера ще се видим, да сме живи и здрави.
-
-
... ама на земята. Такава не я обичам.
-
Втелясваш се. Погледни от добрата му страна. Бирата ще е все студена
-
Аз ще съм с кола - успееш ли да си сложиш бирата на капака и да не падне ще ти купя още 10
-
Жорка, друг е виновника за опаковането. Но съм съгласен, че календара, както винаги, е топ изпълнение!
-
Клубен календар 2026 - Преглед и поръчки
joro-120L отговори на Mishelle's тема в Календари, стикери и др.
Днес си получих календара по Еконт. Грижливо опакован и в перфектно състояние. Както винаги - качествено издание на качествен материал! Благодарности на екипа и весели празници! ... И по-специални благодарности на човека, опаковал пратката. А подател е PRR. Предполагам е той. Този път, освен в обичайния чувал, календарът бе поставен и в корици от дебел картон. Допълнително застраховане да не се пречупи при транспорта. Правят ми впечатление тези неща и не мога да ги подмина. Благодаря Пепи. -
Ще отговоря със снимки. Аз съм в подобна ситуация, дори бих казал по-зле, защото стените ми са от термопанел или както аз казвам от вестник. Моите рафтове висят на плочата с анкери 8×нещо си, сигурно са малко по-дълги, защото има изолация, 3/5см, на плочата, през която минавам. Към панела съм навил по няколко видии просто да държи нивото и те са съвсем леко натоварени на срязване. Цялата конструкция е от винкел 20х20х3, като горе към тавана съм направил пети на които стъпва от парчета от винкела, а по принцип може и от плоска шина. Може да направиш нещо подобно. Правил съм го и в още два гаража, но там стените са тухла и бетон. След монтажа увисвам на винкелите за тест преди да слагам каквото и да е и да вкарам колата, за да съм сигурен. Последната новост ми е закачалката за гуми от преди 2 седмици. Правоъгълна тръба 60х40х4, дълга е 3,60м. Толкова ми е разстоянието между носещите колони. Заварени спусъци със заварени на тях гайки М12. Към гайките навивам шпилка и окачвам гумите с джантите. Можеше да са статични (например заварени) шишове, но идеята е, ако свалям гумите и не закачам нищо, да се свалят шпилките, за да не си разбие някой случайно главата. След като го закачих увиснах в средата и отчетох около 10мм провисване на тръбата, което не е проблем. Аз съм ~90кг,а гумите с джантите както се виждат на снимката са 80кг и тежестта е разпределена. Тази тръба или да я наречем греда е запъната между двете колони и е хваната с по 4 винта с дюбели 8х40 в двата края. Няма смисъл от анкери, защото тук натоварването е на срязване.
-
Среща всяка 3-та неделя от месеца, гр. Пловдив
Rosen Raychev отговори на Rosen Raychev's тема в Пловдив
На 21.12 нали ще се видим, аз ще съм там -
Ами ... не обичам бирата да ми се сурка по масата
- Днес
-
Е ти сега за един капак ли си
-
Ще ни се размине. Имаме си резервация на името на клуба. Абе - спасих капака на джимнито
-
Анкрите са с по-висока товароносимост. Каква дебелина и дължина зависи и от гъстотата - ако сложиш 3 на метър спокойно можеш да минеш и на 8*80 или 8*100. При такова прогнозно натоварване е добре да предвидиш някакви опори, най-добре диагонални, за да преобразуваш силата на опън в сила на срязване (както Пепи каза).
-
Ако някой идва с кола и нямаме резервация,ще пием бира на капака му
-
Нали Сашко каза, че се е обадил.
-
Сбирка на маса в пицария Ладога - 17ти декември, 20:00часа
ghost_rider отговори на PRR's тема в София
Изобщо има ли такава, да не увиснем като прани гащи? -
Продавам Skoda Rapid 1.2 TSI, 105 к.с. 2013 г.
k_visitor отговори на k_visitor's тема в Продавам автомобил Шкода
Автомобила е продаден. Темата е за ключ.- 3 мнения
-
- rapid
- 1.2 tsi 105
-
(и 1 още)
Тагове:
-
PRR started following Въпрос за крепежи и метални конструкции
-
Според мен първия вариант е по-добрия. И една идея. Аз използвам шини, като тази на снимката. Пускам ги от по цялата височина, като си ги хващам на всички дупки. Предимството е, че така на практика усилието е на "срязване", т.е. дюбела не се натоварва в посока "измъкване", а в посока срязване, което изисква много повече усилия. Освен това получавам и екстрата, да мога да реорганизирам стелажите когато и както пожелая. По-широки рафтове, по-тесни, на по-високо, няколко реда и т.н. и т.н.
-
@maxrpm На чие име е резервацията?
-
Здравей, Чавдар @Logrus може да каже, защото се занимава с монтаж на климатици и ги е закрепвал на всякакви стени. По мое мнение, в случая използвай анкери. И ф8 х 80мм са достатъчни. Може да дадеш лек наклон на отвора/сн. 1/. Да не е на 90 градуса спрямо стената. Така анкера/дюбела никога няма да се самоизмъкне от товара. образно казано
- 4 мнения
-
- 1
-
- Вчера
-
Здравейте, Имам чуденка и питане към знаещите по следната тема: Подготвям нещо като окачени на стената в гаража рафтове от стоманен 3мм Г-профил (поради твърде ограниченото там пространство, недостатъчно за нормални стоящи на земята стелажи) с товароносимост до около 100 кг. Идеята е върху тях да могат да се поставят разни неща като куфари или кутии с различни (електро)инструменти, или евентуално гуми с джанти. Въпросните рамки ще бъдат захванати към стената (бетон, вероятно носеща стена в сградата) с анкери/дюбели, но въпросът е кой тип крепеж е най-подходящ... Към момента съм набелязал нещо от типа на тези два варианта с параметри ф10/М10 х 100 (не слагам линкове към конкретните артикули за да не излезе като реклама. Мащаба на картинките не е пропорционален на размерите на съответните детайли): Дюбелът от втората илюстрация вече е пробван в подобно приложение (ф10 х 100mm), но се чудя дали анкерът не е по-правилното решение за конкретния тип основа, а и с какви размери да бъде. Като алтернативно решение стои и химическият анкер, но той по-често се употребява в тухла или някаква куха основа, до колкото съм чувал. Някой тук има ли повече опит с подобна материя?




