Jump to content

skoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Днес
  2. krasipask

    Шкода колекция - малък мащаб

    Засега темата е интересна само за мене! Звезда на днешния брой Шкода Фаворит 135ls. Да кажа няколко думи за въпросните модели от списанието. Като качество в никакъв случай не са перфектни все пак са журнални модели, но на мене на цената на която се продават ми допадат. Не може да се сравняват с модвли на Abrex, да речем и други. Там моделита са в пъти по-добри, но и цената им е поне двойна на тези. От днешния брой съм много радостен!
  3. PRR

    Регулиране на къси светлини

    Иво, какво ръчно регулиране на ФАБРИЧЕН КСЕНОН?!? Всички, по закон, са с "кантар". PS: А минаването в "нулева точка" се прави при всяко палене, когато и се тестват фаровете за грешки.
  4. ID A

    Регулиране на къси светлини

    Грешен ти е опита. Ако настройваш фарове с ръчно регулиране по височина, поставяш ключа в нулева позиция и това въртиш двата винта на фаровете. Ако са с автоматично регулиране, минаваш първо през компютъра, за да минат фаровете в нулева точка и тогава въртиш винтовете.
  5. PRR

    Регулиране на къси светлини

    Това, че се управляват динамично (бабини диветини - от опит ) няма нищо общо с тъпата първоначална настройка с която излизат от завода и която прилагат в ЕТ. И, като са ги направили да "бият" на 5м пред колата и с 200 да караш пак там си бият. Не ме питай от къде знам
  6. Вчера
  7. ID A

    Регулиране на къси светлини

    Фаровете се управляват динамично според скоростта. При ниска скорост слизат надолу, при висока се вдигат. Затова трябва "нулева" точка при настройката. Линкът го изпратих на колегата, но е хубаво и тук да го има. https://www.briskoda.net/forums/topic/508594-how-can-i-adjust-full-beam-height-on-bi-xenons-with-adaptive-headlights/ Човека със същата схема от мануела, казва че фаровете трябва да са в "learning mode" и след това положение на се запамети.
  8. PRR

    Регулиране на къси светлини

    Не, не се прави през VCDS, чисто механично се регулират. Като отвориш капака на всеки фар има по два бели пластмасови "болта", които се въртят със шестограм. Единия е за хоризонтален (ляво/дясно) реглаж, другия за вертикален (горе/долу). Това е схемата: Въртиш врътката 3-4, не 2-4! Имай предвид, че един оборот е доста, т.е. почни с 1/2 оборот и тествай. Добре е да го правиш и на двата фара, т.е. ако завъртиш 1/2 оборот на левия, въртиш и 1/2 оборот на десния. Добре е да паркираш срещу (бяла) стена и да гледаш след реглажа долните линии на двата фара да са равни. Ако следваш горното правило за еднакво въртене би трябвало да нямаш грижи с това. Ако имаш други въпроси - на линия съм. PS: И, от опит, след като ги регулираш забрани на ЕТ да ги пипат, че пак ги правят да "бият" на 5м пред колата
  9. pantata87

    Регулиране на къси светлини

    Колеги може ли помощ. Имам супърб 3, 2017г, със заводски ксенон, но просто на къси Свети ниско и искам да ги вдигна . Бихте ли, описали стъпка по стъпка като за начинаещ как става това през vcds, ако нещо пропускам ще се радвам да помогнете
  10. Виктория се казваха и за разлика от Г.Димитровките , които изкарваха по две купета на Жигула , тези изкараха едно лято на Вартбурга
  11. Много се извинявам, че си спамя сам... Ако може модераторът да едитне в заглавието че са 16"-ки, объркал съм се. Поздрави!
  12. Успех, добре изглежда, явно си се грижил добре за колата!
  13. Последната седмица
  14. lakrizz11

    Тресене трептене при движение

    Благодаря ще се провери и ще пиша
  15. PRR

    Тресене трептене при движение

    Крив/дебалансиран кардан, тампони на кардана и всичко около него.
  16. sando2

    Смях в залата :-)

    10K reactions · 315 shares #светътнаванката Светът на Ванката Emil Hristov Enev.mp4
  17. joro-120L

    Тресене трептене при движение

    Точно това са симптомите. И без вибрация във волана. По въпроса нищо не мога да кажа. Може да е от кардана, но не би трябвало да го усещаш във волана. Другото е нещо криво, полувал. Гуми и джанти ги изключвам, защото си ги проверил. Те са най-вероятните причинители. Проверка окачването на кардана за луфтове. Опорен лагер, карета.
  18. lakrizz11

    Тресене трептене при движение

    В това не знам как точно са определили, но като цяло не бях чул нещо да вие или ромули дразня се защото започват едни проби грешки
  19. joro-120L

    Тресене трептене при движение

    Що не пита тука. Щяхме да ти кажем, че не е от лагер главина. А и как са го определили, че е заден, па и десен.
  20. lakrizz11

    Тресене трептене при движение

  21. lakrizz11

    Тресене трептене при движение

    Кое по точно имате предвид, лагери, тампони ?
  22. Румънците произвеждаха гуми. Какви - не помня. Само знам, че срещу стек "БТ" баща ми щеше да вземе 4 гуми ... Ама все пак купихме от Чехия 4 Барум-ки и ... само треперехме да не хванат крачета нощно време. Чак баща ми поръча и му изработиха секретни болтове. Чудо беше това за 1986та година!
  23. PRR

    Тресене трептене при движение

    Кардан?
  24. Здравейте, Колата е Октавия 3 2018г комби 2.0 TDI 4х4 DSG 7 на 215000км.Колата тресе при скорост 45-60км/ч и нагоре, като с увеличаване на скоростта трептенето е с различна амплитуда. (Все едно си в спортна кола, а съм на 16 цола). Тресенето се усеща не само на седалките, но във волана леко като вибрация и почукване. Също днес извънградско го правеше и на D и на N(тествах на свободна с около 80 км/ч). Пребалансирах гуми, смених ги (стана време за зимните) и пак го има. Ходих в сервиз, огледаха колата и казаха, че всичко е здраво и само се съмняваха в десен заден лагер главина. Сменихме го, но проблема остава. Търся съвети и идеи. Като казвам че тресе, не е нещо непоносимо, но се усеща и дразни. Ще съм благодарен за помоща!
  25. Здравейте, продавам Skoda Octavia I. Основни характеристики: Година: Септември 2004 Пробег: 272,000 km Гориво: Дизел Скорости: Ръчни Мощност: 90 к.с. Кубатура: 1900 см3 Брой врати: 4/5 Цвят: Светло сив металик VIN: TMBCG21U148757681 Допълнителна информация: Екстериор: Колата има външни забележки, нормални за годините си, въпреки това боята и лака са свежи. Редовно е полирана и са нанасяни различни видове сийлънти. Пластмасовите и гумените елементи също са добре поддържани с детайлинг козметика. Всичко по екстериорната част на автомобила функционира - огледала, светлини (предни/задни/странични), чистачки. Козметични забележки на задна броня. Антената е за смяна, налична е нова в багажника. Оборудвана е с нови зимни гуми Michelin Alpin 7 (23' ), на един сезон. Размера им е 195/65/15. С един комплект джанти - лети, модел ELEGANCE 15” със секретни болтове (наличен адаптер в комплекта). Окачване и задвижване: Колата единствено е обслужвана в Еуратек - Варна. Всички ремонти, поддръжка и настройки са правени там. Всички подменени части са оригинални на марката. Изцяло сменени задни барабанни механизми и накладки и жила за ръчна спирачка. Предни амортисьори, накрайници, шарнири, дискове и накладки, тампони на носачи, тампони на щанги и амортисьори. Налични са всички фактури за ремонт/поддръжка. Интериор: Винаги са използвани протектори в интериора, няма скъсани, протрити или счупени елементи. Всяка година посещава детайлинг студио за освежаване, пране на целият интериор. Тапицерията на таван и врати са подменени и е запазен оригиналният им вид. Подменени са всички заключващи механизми на вратите. Автомобила разполага с климатроник, напълно изряден, със сменени филтри и без неприятни миризми. Озвучаването е със стандартни говорители на Шкода, а CD player-a е Clarion CZ703E (Android Auto, CarPlay, USB, Advanced). Всички осветления в интериора работят, няма изгорели светлини/индикатори/дисплей. В багажника е налична пълноразмерна резервна гума, видимо е нова (никога не ми се е налагало да я използвам), както и сервизният ѝ комплект - крик, ключове, щипки, жилетка, аптечка, пожарогасител. Двигател и кутия: Двигателя 1. 9, 90 к. с. (66kW), код ALH, турбо с променлива геометрия. Текущият ѝ пробег е 272 000. Смяна на масла и филтри винаги на и под 10 000 км (това е пробега ми за година). Марка на маслото - Shell Helix ULTRA AV L 5W30. Не се наблюдава доливане или принудителна смяна. Според щеката, не се наблюдава промяна на нивото. Съединителя е в добро състояние, няма симптоми за износване или странни шумове. Кутията работи нормално, няма странни шумове/виене, предавките влизат меко и приятно. Турбото няма странни шумове, виене, свистене и се завихря около 1200-1400 оборота. Акумулатора е чисто нов, с гаранция 1+ година. Валиден ГТП до 09. 2026 Валидна ГО до 12. 2025 Винетка за 10. 2025 Цена: 7000 лв. https://mobile.bg/11759265648446115 До края на м. Септември, автомобила се намира във Варна, след това се прибира в гараж за съхранение. Смятам, че успях да опиша всичко, въпреки това в случай на пропуск от моя страна, моля свържете се с мен. Поздрави!
  26. За да не стане както с Guns'N'Roses - някой ще ходи ли на този концерт на 30 юни?
  27. Barum - Чехословакия Pneumant - ГДР Простор - СССР Stomil - Полша Tigar - Югославия. Шкода, Татра Трабант, Вартбург Лада ... Фиат 125 Застава За Румъния и Унгария не знам. Унгария произвеждаха камиони и автобуси. Румъния, коли и камиони. Може би и гуми.
  28. Баща ми беше купил с връзки Стомил (полски). Москвича стана като Ферари .
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.