Jump to content

skoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Днес
  2. PRR

    Ти ли беше :)

    Саше, това СА дневни светлини. "Халогените" се пускат отделно и са доста по-силни, но в същия фар. Та - споко, така си е от малка
  3. krasipask

    Фаворит любимец

    Затова бях решил, че всички модели нямат-от серията Фаворит!
  4. The Best Forman

    Фаворит любимец

    Няма и да видиш .. при Фаворит няма пластмасови кори .. на ранните модели няма даже мокет по бомбетата.
  5. krasipask

    Фаворит любимец

    При Фаворит /Форман има разновидности на емблемки на 5-тата врата и затова ми стана интересно с това "е" в края. Такава модификация при нас най-вероятно не се е внасяла. Аз Фаворит с осветление в багажника не съм виждал. Моделите GLX също незнам дали имат! Форман-и не съм гледал до момента:(, но плафончето ми харесва много и ще си го монтирам.
  6. Благодаря Колега !
  7. Няма да имам никакъв проблем.
  8. The Best Forman

    Фаворит любимец

    Тъй като моя Форман е модификация LS , знам че е Lux Sport .. Е -то го слагат на една ранна (според мен) модификация - карбуратор с компютър. Плафонче заедно с един счупен кафяв капак имам и аз .. това е част от окомплектовката на багажника на Форман.
  9. Здравейте колеги! Като новак да попитам - в момента купувам Škoda Karoq Edition 130 1,5 TSI 7DSG която е с джанта 6J/ET43 и гуми 215/60/16 гуми . Искам да си купя още едни джанти, които са 6,5J/ET46 и същият размер гуми, ще има ли проблем ? Благодаря за отговорите предварително.
  10. maxrpm

    Фаворит любимец

    L= lux S= super e = England
  11. Вчера
  12. Penata

    Тресене трептене при движение

    И аз съм имал от опит на 6степенна механична на октавия 2 и на пассат с дсг 6 при втория едвам доловимо се чуваше лекичко причукване на P oбаче при ускорение стабилно тресеше и то не всеки път. Явно си се "намиста". Един път натискаш изрежда си предавките едвам доловима вибрация, а другия път тресе и вибрира осезаемо. Смяна с нов оригинален само. При механичната метално чукане си имаше стабилно, но почти без вибрации. Сервизната история няма значение. Познат си купи Hyundai Tucson с пълна сервизна история на 235 хил км сменен съидинител на 90 и 200 хил в оторизиран сервиз и сега пак тресе 7степенна кутия с двойни съидинители.
  13. joro-120L

    Фаворит любимец

    Не ни остава нищо друго, освен да очакваме властелинът на Фаворитите и фаворит на Форманите @The Best Forman да си каже тежката дума.
  14. joro-120L

    Тресене трептене при движение

    Ами, ако е маховик, първо започва да трака на празен ход, при студен старт. Така може да изкара и 50к км. Чува се на Р, ако си извън колата. При ръчна кутия, на свободна и пуснат съединител. Може и да вибрира, но това е следващо ниво. Преди разпад. Вътре всичко е мармалад и губи баланс. Сигурно има изключения, но при мен така се случи. Не е на Супърба.
  15. lakrizz11

    Тресене трептене при движение

    Колата е с пълна сервизна история 215000 и имам разбивки какво е правено, общо взето масла филтри, масло на кутия и халдекс…така, че може и да му е долшло времето
  16. lakrizz11

    Тресене трептене при движение

    На D и спирачка има една идея малко повече вибрация отколкото на N, но чак да тресе не…маховик маховик дано да го хванат ще пиша задължително
  17. krasipask

    Фаворит любимец

    Ами и аз не намирам нищо конкретно! Моят е 58к.с. .Ще погледна пак. Интересното е че има модели 135L и 135LS, но има и с въпросното "е"-съответно 135Lе /135LSe.Оттам ми тръгна интереса. Нещата клонят към Ecotronic.
  18. Penata

    Тресене трептене при движение

    Чакаме обратна връзка какво ще се окаже след преглед от "сервизни специалисти". Дано не е маховик
  19. Izolini

    Тресене трептене при движение

    И на мен това ми е идеята, но тресе и на място при работещ двигател и позиция на лоста на D.
  20. maxrpm

    Ти ли беше :)

    Да , имах работа малко до гаража да отида. Но беше много яко и двамата караме с средна скорост 5км/ч и по - едно време гледам Джимнито изчезна . Викам си - ееей минах, го минах го. След 5 мин , гледам PRR отворил прозореца и ми вика "здрасти" . Лявата лента ме догони. Как караш на халогени и не те спират ... Искам и аз така , да им обяснявам че са дневни светлини .
  21. joro-120L

    Фаворит любимец

    Моля. Няма проблем с шегичката. Добре е да се знае какво означават цифрите. На някой може да му е интересно. Нищо съществено не мога да намеря. Разбрах само, че е с най-слабия мотор - 54 к.с. Фаворит 135 имат и 56 и 58 к.с. Не е толкоз дефицитен. Има и тема във форума. Тук има разни данни. Ако си запознат в детайли, евентуално да откриеш някакви разлики. Таблицата по-долу е интересна. Във втора графа, трети ред, има термин в червено Ecotronic. Може Е-то да идва от там. https://en.wikipedia.org/wiki/Škoda_Favorit
  22. PRR

    Ти ли беше :)

    Днес Сашко така лежерно го раздаваше с РС-ката, че чак ми стана неудобно да му свирна ... два пъти Ама друго си е да си полафиш в задръстването
  23. krasipask

    Фаворит любимец

    Да работен обем. Затова сложих усмивки, като шегичка. Все пак Фаворит 135коня ще е спортен хечбек! :)Извинявам се ако съм те подвел с написаното! Благодаря ти за подробната информация! Това ми е интересно! При нас моделите, които са внасяни като комплектовка са от серии 135L/136L/LX/GLX. Ще го разучим този 135LSe.
  24. joro-120L

    Фаворит любимец

    Има такава 120 LE, което е Economice. Много рядка птица ще да е. Произвеждана е само 82-83та г. на този фейслифт. Škoda 120 LE (1982-1983) Характерното е, че за икономия е с диференциал 3.9. Предавките стават "по-дълги". Стандартен за 120 е 4.22. С 3.9 са 130/135/136. "Е" има и друго значение. Употребява се за автомобилите за Великобритания. 120 LSE (1979–1987) - Същият като 120 LS плюс винилов покрив, люк на покрива, тонирани стъкла и стерео радио/касетофон. 130 LSE (1985–1988) - Разработена на базата на 130 L със спецификация 120 LSE. /от Уикипедия/ За Фаворит сигурно ще е нещо подобно. Не икономично, а по-специално изпълнение. Не. Работен обем на мотора е. 105 - 1046 см3, 120 - 1174 см3, 130/135/136 - 1289 см3
  25. Penata

    Тресене трептене при движение

    Маховика на Dsg-то като започне да се предава започва да се усеща при плавно каране с 1200-1500 оборота на колкото си стои на D или Eco режим (ако има) на 4-та или 5-та и като я намачкаш да доускорява си претриса. Това ми е идеята
  26. krasipask

    Фаворит любимец

    Малко да обновим темата, че скоро не съм писал! Попаднаха ми много яки емблемки за Фаворит, която комплектовка за модела при нас най-вероятно не са внасяни. Интересно ми е последното буквено означение какво значи "е". Прегледах книгите на К. Косев и М. Цедрих, но там почти няма информация за оборудването на модела. Според мене би трябвало да е "economice". С цифровото означение "135"съм наясно че са конските сили. :))) GLX-Grand Luxe Exclusive GLS-Grand Luxe Super S-standart L-Luxe LS Luxe Super LX Luxe exlusive SP Special GL Grand Luxe LE Luxe Economice Тази комплектовка е при 120-ската ако не бъркам Другото интересно е че попаднах и на плафонче за багажното отделение Фаворит/Форман. Въобще не знаех, че съществува нещо такова (заводско). Аз съм монтирал две led ленти в багажника, които светят супер, но плафончето толкова ми харесва че смятам да ги махна и да си го монтирам, Въпреки че ще мижи спрямо лентите. А и лентите няма да обяснявам как съм ги връзвал да не ставаме за резил. Плафончето искам да го вържа както трябва. Намерил съм му място, няма да е точно на оригиналната позиция - от вътрешната страна на левия стоп.
  27. winrg

    Регулиране на къси светлини

    Завиващите фарове се движат заедно с волана, така че няма как да изостават. На мен лично много ми харесва тази екстра. Завиват от около 20-30 км/ч до към 70-80 км/ч. Фаровете за мъгла се включват за допълнително осветяване на завоя до около 40 км/ч (това може да се променя с VCDS). При включване на режима за ляво движение се изключва завиването на фаровете, за да не заслепява насрещните коли. Също така отмества десния фар леко наляво. Иначе и аз не съм много доволен от фаровете на С3. На Октавията светеха повече, особено дългите. На Супърба дългите не са толкова фокусирани напред и светлината се разсейва.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.