Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. Някъде имах двойно залепващо за огледала
  3. Аз съм електро индЖенер, за мен разлика нЕма
  4. Казах "да си сложиш", а не "да си монтираш" бирата
  5. На предния капак на Опела няма грижи. Няма да падне. Айде излитаме. Довечера ще се видим, да сме живи и здрави.
  6. Това ми стои в инструментите ...
  7. ... ама на земята. Такава не я обичам.
  8. Втелясваш се. Погледни от добрата му страна. Бирата ще е все студена
  9. Аз ще съм с кола - успееш ли да си сложиш бирата на капака и да не падне ще ти купя още 10
  10. Жорка, друг е виновника за опаковането. Но съм съгласен, че календара, както винаги, е топ изпълнение!
  11. Днес си получих календара по Еконт. Грижливо опакован и в перфектно състояние. Както винаги - качествено издание на качествен материал! Благодарности на екипа и весели празници! ... И по-специални благодарности на човека, опаковал пратката. А подател е PRR. Предполагам е той. Този път, освен в обичайния чувал, календарът бе поставен и в корици от дебел картон. Допълнително застраховане да не се пречупи при транспорта. Правят ми впечатление тези неща и не мога да ги подмина. Благодаря Пепи.
  12. Ще отговоря със снимки. Аз съм в подобна ситуация, дори бих казал по-зле, защото стените ми са от термопанел или както аз казвам от вестник. Моите рафтове висят на плочата с анкери 8×нещо си, сигурно са малко по-дълги, защото има изолация, 3/5см, на плочата, през която минавам. Към панела съм навил по няколко видии просто да държи нивото и те са съвсем леко натоварени на срязване. Цялата конструкция е от винкел 20х20х3, като горе към тавана съм направил пети на които стъпва от парчета от винкела, а по принцип може и от плоска шина. Може да направиш нещо подобно. Правил съм го и в още два гаража, но там стените са тухла и бетон. След монтажа увисвам на винкелите за тест преди да слагам каквото и да е и да вкарам колата, за да съм сигурен. Последната новост ми е закачалката за гуми от преди 2 седмици. Правоъгълна тръба 60х40х4, дълга е 3,60м. Толкова ми е разстоянието между носещите колони. Заварени спусъци със заварени на тях гайки М12. Към гайките навивам шпилка и окачвам гумите с джантите. Можеше да са статични (например заварени) шишове, но идеята е, ако свалям гумите и не закачам нищо, да се свалят шпилките, за да не си разбие някой случайно главата. След като го закачих увиснах в средата и отчетох около 10мм провисване на тръбата, което не е проблем. Аз съм ~90кг,а гумите с джантите както се виждат на снимката са 80кг и тежестта е разпределена. Тази тръба или да я наречем греда е запъната между двете колони и е хваната с по 4 винта с дюбели 8х40 в двата края. Няма смисъл от анкери, защото тук натоварването е на срязване.
  13. Rosen Raychev

    Среща всяка 3-та неделя от месеца, гр. Пловдив

    На 21.12 нали ще се видим, аз ще съм там
  14. Ами ... не обичам бирата да ми се сурка по масата
  15. Днес
  16. Е ти сега за един капак ли си
  17. Ще ни се размине. Имаме си резервация на името на клуба. Абе - спасих капака на джимнито
  18. Анкрите са с по-висока товароносимост. Каква дебелина и дължина зависи и от гъстотата - ако сложиш 3 на метър спокойно можеш да минеш и на 8*80 или 8*100. При такова прогнозно натоварване е добре да предвидиш някакви опори, най-добре диагонални, за да преобразуваш силата на опън в сила на срязване (както Пепи каза).
  19. Ако някой идва с кола и нямаме резервация,ще пием бира на капака му
  20. Нали Сашко каза, че се е обадил.
  21. Изобщо има ли такава, да не увиснем като прани гащи?
  22. Автомобила е продаден. Темата е за ключ.
  23. Според мен първия вариант е по-добрия. И една идея. Аз използвам шини, като тази на снимката. Пускам ги от по цялата височина, като си ги хващам на всички дупки. Предимството е, че така на практика усилието е на "срязване", т.е. дюбела не се натоварва в посока "измъкване", а в посока срязване, което изисква много повече усилия. Освен това получавам и екстрата, да мога да реорганизирам стелажите когато и както пожелая. По-широки рафтове, по-тесни, на по-високо, няколко реда и т.н. и т.н.
  24. @maxrpm На чие име е резервацията?
  25. Здравей, Чавдар @Logrus може да каже, защото се занимава с монтаж на климатици и ги е закрепвал на всякакви стени. По мое мнение, в случая използвай анкери. И ф8 х 80мм са достатъчни. Може да дадеш лек наклон на отвора/сн. 1/. Да не е на 90 градуса спрямо стената. Така анкера/дюбела никога няма да се самоизмъкне от товара. образно казано
  26. Вчера
  27. Здравейте, Имам чуденка и питане към знаещите по следната тема: Подготвям нещо като окачени на стената в гаража рафтове от стоманен 3мм Г-профил (поради твърде ограниченото там пространство, недостатъчно за нормални стоящи на земята стелажи) с товароносимост до около 100 кг. Идеята е върху тях да могат да се поставят разни неща като куфари или кутии с различни (електро)инструменти, или евентуално гуми с джанти. Въпросните рамки ще бъдат захванати към стената (бетон, вероятно носеща стена в сградата) с анкери/дюбели, но въпросът е кой тип крепеж е най-подходящ... Към момента съм набелязал нещо от типа на тези два варианта с параметри ф10/М10 х 100 (не слагам линкове към конкретните артикули за да не излезе като реклама. Мащаба на картинките не е пропорционален на размерите на съответните детайли): Дюбелът от втората илюстрация вече е пробван в подобно приложение (ф10 х 100mm), но се чудя дали анкерът не е по-правилното решение за конкретния тип основа, а и с какви размери да бъде. Като алтернативно решение стои и химическият анкер, но той по-често се употребява в тухла или някаква куха основа, до колкото съм чувал. Някой тук има ли повече опит с подобна материя?
  28. sando2

    Смях в залата :-)

  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.