Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. C2H5OH

    Ежедневни приказки !

    Няма да вземам отношение, щот съм с таЗове
  3. ghost_rider

    Octavia A7 1,8TSI

    Включвам се с един лек ъпдейт. През един слънчев летен ден, ми попадна обява за джанти, от модела, който си търсех. Целта ми бяха фабрични размери с офсет 46 или по-малък. Разликата в случая е, че ЕТ-то е 41, защото джантите са оригинални от Супърб (за Октавия има същия модел с ЕТ46). Вчера реших, че имам малко време и успях да ги сложа с новите зимни гуми, за които писах в друга тема. Те бяха предварително монтирани и балансирани. В сравнение с 18-ките с летните гуми, не стоят, чак толкова добре, но опредлено застанаха много по-добре от предишните, които дойдоха в комплект с колата. След смяната не съм карал колата въобще, така че нямам наблюдения относно гуми, джанти и поведение. Тепърва ще събирам впечатления.
  4. Тъй като един от най-големите модерни български празници "ЧернияT ПетъК" наближава, а някои от производителите, които предлагам в RedLine+ вече официално споделиха за техните отстъпки, редно е да не го пазя в тайна и аз! Официално откривам сезона на промоциите: + RacingLine PDM (Power Delivery Module) -10% отстъпка + RacingLine PCM (Power Control Module) -10% отстъпка + RacingLine OEM+ ( Tuning Software ) -20% отстъпка + Milltek Изпускателни Системи § Даунпайпове -20% отстъпка + Auto Finesse -20% отстъпка на всички налични продукти
  5. Днес
  6. PRR

    Шкодичко

    И какво е замерил? Че напрежението е 14V? Това прави ли стартовия ток достатъчен? Или медията му мери напрежението по време на паленето та да види, че е паднало до 5V? Ей това беше при мен от РАБОТЕЩ акумулатор: 4 Faults Found: 23595 - Active Radiator Shutter 1 5158 - Diesel Particulate Filter; Differential Pressure Sensor 21605 - Sensor for Ambient Air Temperature (G17) 14742 - Active Radiator Shutter 1 2 Faults Found: 16401 - Tire Pressure Warning 16411 - Display for Tire Pressure Monitoring 1 Fault Found: 65794 - Function Restricted due to Insufficient Voltage 4 Faults Found: 262914 - Refrigerant Pressure 263425 - Air Quality Sensor 459527 - Databus 1048835 - Functionality limited due to Engine Control Module 2 Faults Found: 137217 - Outside temperature sensor 204290 - Remote key 1 1 Fault Found: 13637888 - Databus 1 Fault Found: 1054981 - Databus 1 Fault Found: 13639936 - Databus Докато не я закачихме на вилката и каза "15% живот"
  7. ghost_rider

    Ежедневни приказки !

    Това е малка кола с големи джанти
  8. ghost_rider

    Сервизно обслужване

    Именно това трябваше да уточни, че става въпрос за преди 7-8 години. От 400 + 50% = 600.
  9. Izolini

    Шкодичко

    Медията мери при запален двигател. Можеш да я събудиш по-рано за да я накараш да мери и още когато дадеш на контакт и след това по време на палене, но не обновява данните достатъчно бързо за да е меродавно. Едит: Мирко ми каза, че я е мерил и само на контакт и при запалване.
  10. ghost_rider

    Шкодичко

    Товарна вилка, иначе не вяряам! Съвременните вилки са като мобилен касов апарат, с няколко клика, за задаване на параметрите, прави тест и ти изкарва разпечатка, колко % живот има.
  11. Izolini

    Сервизно обслужване

    Чичо Генчо, това беше през Балканската война, сега цените сигурно са поне 50% отгоре
  12. PRR

    Шкодичко

    И какво точно е замерила? Защото не виждам как медията ще мери разряден ток и/или вътрешно съпротивление на акумулатора. При мен единствените две индикации за заминалия акумулатор бяха спирането на start-stop системата и това, че в редките случаи в които се задействаше дисплея сменяше избора какво да показва. Иначе напрежения и т.н. си изглеждаха супер.
  13. Mirrko

    Шкодичко

    Нем според медията,че и това мери си е ок
  14. ghost_rider

    Шкодичко

    Сигурен ли си? Да не е "ш"-то на обратно? Тогава симптомите ще се вържат.
  15. The Best Forman

    Сервизно обслужване

    По спомен първото обслужване на моята Фабия беше близо 400 (380 примерно) , следващата година (третата) смениха спирачна течност за близо 200 .. явно това са цените.
  16. Вчера
  17. angelov0406

    Сервизно обслужване

    Здравейте, предстои първо сервизно обслужване на 23 месец, колата е с 5 год.гаранция, от еуратек посочиха като задължителни масло, филтър- въздух, масло, купе и смяна на спирачна течност, всичко около 600 лв. с промо в м.ноември. Това ли е нормалната процедура?
  18. maxrpm

    Octavia VRs - нестабилни обороти

    Работя в Цум... Докато DSG то превключи , чийто съединители са 4000 лв за части и само един човек в БГ може да ги настрой, аз вече съм там и си поръчвам шкембе и картофки ... Освен това имам два крака , с левия се използва съединителя.
  19. Mirrko

    Octavia VRs - нестабилни обороти

    Единственото тъпо на на дсг е като катериш поне при мен ,при всички останали случай Шумахер пасти да яде за времето за превключване само не разбрах какво ще правиш в центъра освен да търсиш паркомясто
  20. maxrpm

    Octavia VRs - нестабилни обороти

    Новия кмет уби дизелите за съжаление , а и аз автоматици не карам , няма как. Автомат кола - само ако ме помолиш да те карам към Пирогов...
  21. Mirrko

    Шкодичко

    На пушка мога да дам ток и на Белаз
  22. Mirrko

    Octavia VRs - нестабилни обороти

    Саше дай да ти продавам Шкодичко само 1.9тди тесни пички и смърт,вярно автоматик е ама видя как върви на събора ,върви и с 2 комплекта гуми и джанти,като зимните са на 1 сезон
  23. maxrpm

    Octavia VRs - нестабилни обороти

    Kлапана уж е нов, но не го проверих затваря ли. Най - накрая , така ще направя , опитах се онзи ден да откача буксата на клапана ,за да не отваря , но не можах да я откача , студено е и пластмасата се е одървила... Ще опитам в Петък пак . Според мен компа го отваря , когато не трябва , поради друга повреда , ама ще тествам. Утре ще я тествам без капачка на резервоара , че е най - лесно. Ако вакуум от сервото влиза в тая система , пак е проблем. Трябва и това да го затапя за тест. Един път отпред много миришеше на пластмаса...
  24. skodafen

    Octavia VRs - нестабилни обороти

    Този evap не ли клапана на адсорбера за бензиновите пари, какъв може да е проблема ,освен да не затваря и да смуче въздух от него , не може ли да разкачиш и затапиш маркуча, който излиза от клапана( не зная точно как е на 2.0 tsi ) при мен отива в дроселовата клапа
  25. PRR

    Шкодичко

    А как ти е акумулатора? Защото тия симптоми някак ми напомнят на заминал(щ) акумулатор...
  26. Mirrko

    Шкодичко

    Ми вече не гърми на таблото че имам умряла крушка сега гърмят подгревни свещи
  27. Stormbringer

    Шкодичко

    Да не е габарита. С малката крушка .
  28. Mirrko

    Octavia VRs - нестабилни обороти

    На горнобански само Емо гумаджията и павилиона на кака Валя
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.