Jump to content

skoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. joro-120L

    Регулиране на къси светлини

    Така е. Ти караш бързо и нямат време да осветят завоя. Само се мятат и повече ти пречат. На Варела как е. Следят ли пътя, щом имаш опит.
  3. Izolini

    Регулиране на къси светлини

    Преди години (2013-2015) карах служебно Volvo S60 с динамични фарове. След първото качване до Боровец ги изключих и повече не ги включих. Е те това беше абсолютно мятане и излагане!
  4. joro-120L

    Тресене трептене при движение

    От тук става ясно, че не се влияе от обороти на двигателя. Каква ти е идеята? Колата е автомат и директно ще смъкне една, две предавки.
  5. joro-120L

    Регулиране на къси светлини

    Ице, най-добре се забелязва при планинско каране с остри завои, как следят пътя, а не светят направо. Едва ли ще има. Аз не бих ги изключил. То и няма смисъл. Полезна екстра е.
  6. Izolini

    Регулиране на къси светлини

    Ми не, нали знаеш как карам - така или иначе всичко се мята (и се излага) И под "настройка" имам предвид поне някой превключвател вкл/изкл
  7. Днес
  8. Penata

    Тресене трептене при движение

    При ниски скорости и висока предавка проявява ли се примерно на 50км/ч и е на 4/5 и я намачкаш трепери ли ?
  9. joro-120L

    Регулиране на къси светлини

    Е, ти не си ли ги усетил какви са? Аз мисля, че е нормално да няма настройка в медията. Не може всеки когато му скимне да има достъп и да пренастройва фарове. Влияе на безопасността. Това е работа на сервиз. Не е като да бъзикаш копчетата на еквалайзера.
  10. Izolini

    Регулиране на къси светлини

    Хайде сега да взема да оспамя темата! Вярно, че ще отида все някога при @JORDITO да преслуша компютъра на Варела и да отключи каквото може, обаче като говорите за фарове аз да питам: При палене фаровете се мятат във всички посоки - надолу-нагоре-наляво-нядясно, само дето осморки не правят. Няколко човека ми казаха, че това било признак за динамични фарове. Аз обаче не намирам настройка в медията?
  11. joro-120L

    Регулиране на къси светлини

    Бай Жоро го е описал много точно и аз нямам какво да добавя. Щом ти мърдат фаровете в движение, значи го имаш. Мисля, че е допълнителна есктра и не всяка кола го има. Зависи от нивото на оборудване. Възможно ли е да има проблем в управлението и да са останали в долно положение. Тогава светят много близо. Добре е да се разбере, дали е първи собственик, така ли са светели късите откакто има колата, или в последствие са започнали да светят така.
  12. ghost_rider

    Регулиране на къси светлини

    Аз се бях притеснил в началото, мислех го за дефект. При спиране на светофар да речем, левия фар се прибира и застава нормално направо. После тръгвам, завиват си и двата нормално, но левия отново се насочва наляво. @joro-120L Сега виждам, че пише нещо за регулиране на наклона. Или е толкова минимално, че не се забелязва, или при Октавията го няма, но може би е първото.
  13. А пък аз реших, че ще го сменя. И го смених. Цифрата е неприятна, но ми писна от тремора на колата. Разликата е фрапантна.
  14. Вчера
  15. На 6ти този месец минах с двата мотора - и на двата ми лепнаха стикери върху синьото талонче, т.е. още ги даваха. Но споменаха, че ще ги махат. Пък да видим!
  16. joro-120L

    Регулиране на къси светлини

    Надявам се да помогна по темата. Снимах от ръководството. Третата страница е бонус, за халогените. Забелязал съм, че при спиране зад кола на светофар късите падат надолу. Малка неточност. Не било ксенон, а би-ксенон.
  17. winrg

    Регулиране на къси светлини

    Аз съм забелязал, че в градски условия левият фар се измества да свети още наляво. Не съм сигурен до каква скорост е това и после се връща в нормална позиция. При извънградско не съм забелязал да свети по-надалеч.
  18. Преди седмица минавах Фабията - никой не дава нищо, само синьото талонче да стояло в жабката и това е 90-100 кинта си е за товарните коли.
  19. Сега освен да не го лепим, се говори да не се печата и да го пазим. Обаче нито дума не прочетох за намаляване на цената. Да не говорим, за всички вятърничави обяснения за минимално време на прегледа, от което излиза, че пунктовете се ограничават до определен максимален брой прегледи на ден, заради което си искаха увеличение на цената на услугата. На едно място не съм засякъл да правят преглед по 20 или 30 минути. Винаги съм минавал за 10, максимум 15 минути.
  20. РусенскоВарено

    Регулиране на къси светлини

    Трябва да се съберем на тънко пиво и тежко мезе, тука ще ми окапят пръстите, докато се опитвам да развия гледната си точка и да разясня какво имам предвид.
  21. Благодаря за коментарите. Изгорих към 600 лева и аз почнах да карам и да си свиркам. Смених горните уши на двигателЮ и се оказа че треперенето не от тях. Няколко години се лъгах и се надявах да не е от маховика. Но сега ще си свиркам.
  22. PRR

    Регулиране на къси светлини

    Това е според описанието на AFS-а. Аз лично не го забелязвам, но проблема може да е в мен, т.е. недовиждам Но, както колегата горе е писал, С3 идва заводски с адски "ниски" светлини. В ЕТ уж ги регулираха, според предписанието, и пак бяха безобразно ниски. Регулирах си ги сам, по описания горе метод и с много спирания по магистралата за да намеря оптималния баланс от видимост и не-заслепяване на насрещните. Сега виждам и не преча - няма присветкане, а и "котешките очета" на разделителните мантинели на магистрата присветват само при неравност, т.е. определено не осветявам над тях. А това, което е пуснал Ицето наистина е теста при палене и след това замръзват в "нулево" положение, определено от кантарите на преден и заден мост.
  23. baijoro

    Регулиране на къси светлини

    Вдигането на фаровете, за което писах по-горе не се вижда директно - да виждаш как се вдига линията н а "отреза" на късите. Разбираш косвено. Забелязваш, че в града късите са доста близки, а на извънградско осветяват на далече и можеш да караш с 90 км/ч. Явно става доста плавно.
  24. ghost_rider

    Регулиране на къси светлини

    Ицо, това е първоначална проверка при палене. В движение системата с кантарите регулира според натовареността, но не вдига фаровете при увеличаване на скоростта.
  25. РусенскоВарено

    Регулиране на къси светлини

    О3 Преди фейса със биксенон също си вдига и сваля фаровете(AFS), както и ги движи наляво и надясно. О3 Vision 01.2017г, една от последните преди да излезе фейслифта. https://youtube.com/shorts/roYSfAObyrE?si=htKw1KK6M2fFu2pR
  26. Последната седмица
  27. ghost_rider

    Регулиране на къси светлини

    Явно съм в грешка, за диодни фарове е ставало въпрос. Бъркам се с О4. Моите са биксенон и нямат автоматично вдигане, за което говорите, така че със сигурност има разлика във фара.
  28. joro-120L

    Регулиране на къси светлини

    На моя С2 ксенон се вдигат и свалят късите, според скоростта, но дотолкова, че никой не ми е святкал, че го заслепявам. Няма значение режима, а скоростта на движение. По памет, да не ровя в ръководството, след 40 км/ч спират да следят завоя. Нещо, като халогена, който светва при завой. Прави го до определена скорост.
  29. baijoro

    Регулиране на къси светлини

    Няма Октавия 3 с матрични светлини. Фаровете са светодиодни, но не са матрични, аз съм с такива. И моите фарове бяха "забити" пред колата, но ги регулираха в ЕТ много добре. При увеличаване на скоростта се вдигат и светят по-далече. При включване на дългите също се вдигат. Вярно, че колегата е с ксенон, но не виждам защо да има разлика в механиката на фара. Може би има някакъв проблем и по-добре да отиде в ЕТ да прегледат и регулират фаровете.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.