Цялата активност
- Последния час
-
Ице, много съм зле със съвременните екстри, асистенти и техните функции. Та, може и да бъркам. Това, което казваш, не е ли адаптивен темпомат? Май и Скалата им го имаше. Тук говорим за разпознаване на знаци. "Вижда" знак 80, намалява/ускорява и поддържа тази скорост.
- Днес
-
Всъщност, след като свикнеш с това, че колата ускорява и спира без твое участие, е много удобно. За Булгаристан не става де, защото държи много голяма дистанция до предната кола, в която винаги се гмурва някой и твоята набива спирачки за да направи отново дистанция.
-
Знам .. преди години мой приятел (телевизионен техник) си свърза автокасетофон на алеята пред къщата и отнесе глоба от 400 франка
-
Аз съм с Winter Contact 870P. Предвид условията в които ги ползвам, по-конкретно фокус към пресен сняг/киша и не толко магистрално поведение, гумата покрива очакванията ми. Не съм имал драма с катерене и/или спиране, в завоите се държи прилично, "хлъзгането" е доста прилично контролируемо. Гумата е сравнително мека и шума не е сериозен проблем, въпреки сравнително "грубия" грайфер. На мокро съм карал, но не и в по-дълбока вода и нямам преки наблюдения относно потенциалния им аквапланик. Характеристики като разход и коморт за зимна гума, особено сравнително високопрофилна, като моята (215/55/17), са просто плямпане Ако се сещаш нещо по-конкретно - на линия съм да споделям.
-
В лека дилема съм за зимата. Winter Contact 870P или Winter Contact 860S. Гумите са идентични като цена, както и повечето им характеристики - шум, водно поведение и т.н. 870P е с по-добър рейтинг за гориво, което автоматично означава, че държи по-малко. Обаче пък е по-нов модел. А 860S е с типа шарка, който харесвам - по-воден и по-подходящ за студен и мокър асвалт. По-скоро клоня към тях. Някой да изсипе 2ст. по темата?
-
По-скоро може да й избършат обектива с памучно парцалче. Да снима по-хубаво. Знаеш ли какви са доносници там. Или иначе казано, Гражданско общество.
-
Там явно не се продава свободно черен спрей
-
А тази камера е поставена тези дни в центъра на тяхното село. На главен път. Няма пътека, има пешеходен подлез. Високата сграда е училището. Срещу него е жп гарата. Разхожда се с малкия там и гледа колко пъти ще светне.
-
До 68-мо училище в кв. Дружба-2. bcf11f3ee0c4bd4f4d0b4f0443a6476b.mp4
-
Да, и ако случайно са пропуснали да сложат знак, отменящ ограничението, ще си откара цял ден с 60. А, иначе кара, спазва всичко, старае се, но чат пат се залисва. Ще има кой да я контролира, по нейните думи. На това място минава по хиляда пъти и все по един и същ начин. И сега са сложили камера там, и така.
-
Малко извън темата, но ето на това му се вика да си просто пътник в собствения си автомобил, макар да си на мястото зад волана.
-
Хаджар кара впечатляващо и определено ми е интересно, как би се представил в по-добрата кола. Относно характерите - имам сериозни основания да вярвам, че поне в началото, тима ще го завре в ъгъла. Лекето диктува правилата в момента и, най-вероятно, спекулирам, си има клалуза за първи и втори пилот в договора. Но, в по-дългосрочен план, историята много добре познава резултата от това, а именно, че изпускат шанса да спечелят 100% от състезанията в рамките на една година Между другото - точко както и оранжевите в момента - нека се борят и ... лимонадите печелят.
- Вчера
-
The Verve - Bitter Sweet Symphony_1_1.mp4
-
Аз имам едно друго питане към @PRR Споделете ако обича ТЕ мнение за слуха, че Хаджар ще замести Тсуньо от 2026. Как вижда ТЕ бъдещия отбор на лимонадите. Питам те Пепи, щото Хаджар е също порядъчно агресивен. А у физиката два плюса не се обичат. Моят приятел все още е на мнение, че това са слухове, но ми е интересна другата гледна точка на ветеран във фенството на Ф1. Естествено предварително благодаря
-
Забравих да поясня... Капачката от горе е на семеиство 100. Много древна доколкото успях да разбера от Древните по коли около мен.. Та тази капачка е хром-никел, стандартно за ерата си (пак казвам това е от древните) а базата-основата не е фолио, не е и боя а действителни панели алуминий / хай-грейд... Докопан от гнездо на подсветка на дисплей за лаптоп. Голем зор ми беше одавна съм формонал метал на студено. Все пак това е залепено по 3 различни начина (търговска тайна) за пластмасова синя капачка каквато всички така добре познаваме от ВАГ групата от десетилетия.
-
Здравейте и от мен, за сефте... По принцип не ми е тука мястото и обикновено не снимам и не се брагвам с проекти... Малки и големи те са милиони. Но току що излезна прототипа на мк.1 от производствения цех и реших какво пък, хайде ще го покожем какво пък. Предполагам ще се сетите тази капачка за къде е. Аааа да и надписите са на Чешки, не Немски, не Английски.
-
stensyto changed their profile photo
-
Може, Ице. И по-горе написах нещо подобно. Но, това е О3. Сравнително нов автомобил. Толкова бързо ли да се разбие. А и не съм чел, или никой не е казвал за такъв проблем при тези автомобили. Говоря, като цяло за привода на скоростите. Ако всичко е наред, остава човешкият фактор.
-
Ще я плати в срок! Ще отърве пандиза. Ще плаща за своята разсеяност. И много добре знае, че има стриктен контрол на движението. Относно размера на глобата, 960 франка са си цифра там. Като се има предвид, че нашите цени в магазина вече са като техните. Напр. един кг. добро швейцарско сирене е 15-20 франка. Шоколад 100 гр. 2 фр. Радва се, или разчита, че новата кола/която не е пристигнала още/, щяла да разпознава знаци и сама да спазва ограниченията.
-
Може и избирача да е разбит - преди години имах Форд Ескорт IV генерация, на който задна беше до първа, като лоста се натискаше на долу на ляво и напред. Но леглото беше толкова разбито, че дали ще влезе първа или задна беше основно въпрос на късмет.
-
Вие сте дама, нали? Може би Ани .... Горанова? Поставеният въпрос ме навява на такива мисли. Не подценявам жените зад волана. Просто по-трудно се адаптират към различните автомобили. п.п. Май ще излезем набори. И аз карам от 40 години.
-
В тази връзка, преди години на въпроса "С колата ли си?", баща ми отговаряше "Не, с шкодата съм!". Всеки път даваше ефект. А относно кой е фен на 1.9 тди - аз карам 1.9 тди от 2007 до ден днешен, без прекъсване. В някои периоди 7-8 години съм имал по две успоредно. С тази разлика, че аз живея на земята и знам какво може и какво не може да прави 1.9 тди.
-
Може и аз да бъркам нещо, макар че от 40 години карам. Е за пръв път съм със шест скорости. Днес отново пътувах без проблеми.