Цялата активност
- Последния час
-
Най - верояно , този спорт , активира автоматично усилената помощ от помпата при ниска скорост. Тази опция е най - готина, но за ок2 не я намерих. Вади ми coding 00000.
-
Благодаря. Негова воля.
-
Саше, ти мА зокопа! На супърба имам "кодинг" през медията и волана винаги е стоял на "Sport", т.е. "твърд", по твоите расъждения. И той е толкова "твърд", че само го придържам и го въртя с една ръка. Ти, ако така стикаш волана, че да се притесняваш относно износването на материала, смятай, че имаш далеч по-сериозен проблем! И това не е тролене и/или заяждане!
- Днес
-
Рейката на фабия 1/2 е механична, с електрическа помпа, но там имаш Coding за бензин дизел и VRS , а при двойката нямаш тая опция или поне аз не я намирам. 1 и 3 е за дизел , 4 и 5 е за бензин, 2 е за VRS. Tова е най - тежкия волан идеята е волана да е такъв, за да вземаш по - добре завоите с висока скорост. Съответно обаче тежкия волан се държи по - здраво и гумата ще се разпадне. Той, затова е и кожен. Те че стават , стават , просто материала гума е за coding 3 или 5 , a не за 2. Кодинг 6 съм го пробвал само тестово, при него волана е лек все едно гумите са във въздуха, но ми стана жал за помпата, чуваше се чак в купето
-
ЧеститУ Да теглим ли катанеца на темата или новия собственик ще продължи делото ти в тази тема?
-
Фабията си има нов собственик.
-
Със здраве и безаварийни километри!
-
ylok се регистрира във форума
-
Всички съвременни коли са със "серво" на волана и няма никаква грижа да се смени волана. И, още за нивата си бях купил "спортен" волан, който още си седи в склада. Така и не го сложих, а на нивата волана си беше като обръч за художествена гимнастика! И малкия волан няма да подобри нищо в управлението, ако така или иначе го ползваш грешно. Както и обратното - големия също не пречи, ако го ползваш правилно. Та не виждам никакъв смисъл от смяната, освен личното удоволствие на собственика на МПС-то. И са едни пари и време хвърлени на вятъра.
-
Ами замисли се защо се е стигнало до това положение с подигравките. Аз съм сменял много волани на 3-4 различни коли (голф 3, октавия 1, фабия 1 и волвото) и никога не съм забелязал да имат разлика в захващането или някой да е усилен при захващането, особено пък волани за ВАГ. Примерно Октавия 1 тур в последните години и слагат волан от Октавия 2 фейс, въпреки че двойката е с ел. рейка, а единицата с нормална и едната се върти осезаемо по-трудно от другата. Воланите на октавия 1 и фабия 1 са взаимозаменяеми въпреки разликите в рейката. Така че това което говориш е несъстоятелно.
-
И как по точно ще усетиш раликата, като диаметъра на геврвка ти е един и същ? П.п Надявам се това да НЕ те амбицира да поразиш колата с тоя грозен волан от Фабията! Това са коли с хидравлични рейки и то с електрически помпи. Това не е Волга с волан, голям колкото гумата, и да сложиш малък спортен волан, за да обясняваш, че с него няма да може да завива.
-
Вчера ходих да взема средния брат от Tutto auto , че си остави там Делтата за ремонт за последно го бях возил в Шкодичко преди намесата на Пепи , та скоро и една Делта нищо чудно да мине през него след като братчето видя разликата преди и след като ускорение
- Вчера
-
Бих обяснил с кодинг , защо рейката на VRS e най - тежката възможна от целия списък , но в тема пълна с подигравки , няма смисъл. Погледни таблицата за Фабия 1.
-
Колко да е ново, двайсетина годишно, навършило пълнолетие. Но лафът с волана и тежката рейка ме позасмя добре.
-
Ферат се регистрира във форума
-
Така е в живота. С новото трудно се свиква.
-
Абе, важното е че с нея може да влиза в центъра….. Нали това беше основната причина да се купува по-нова кола.
-
Димо, загуби се като банкнотата от 3 лева! Със здраве да си я караш и да я обичаш и цениш поне колкото предишната!
- Последната седмица
-
Безаварийно да служи! Честита придобивка
-
Неам 20 кинта за рамка, неам 8 ле'а за гарнитура на помпата та ша дам 3, неам пара за радио - ша тура ВЕФ-а, ни ма кефи геврека, ша метна некъв гумен.....остава да сложиш и джантите от Фобията, че барем гумите й по-читави, па даже си я запази целата за донор,а? А всъщност.....тая кола върви ли изобщо, кара ли я, един резервоар поне изпразни ли? Или и за тунджа кинти нема? Не че нещо Сашо, ама последният път като се видяхме ти казах нещо - нямаш възможност да подържаш такава кола. И май излезнах прав. Но за сметка на това намираш начини да я съсипеш. Как да е - радвай й се, па дано види и по-добри дни.
-
Mirrko started following Лекичко да се похваля
-
Честито,да те радва много хиляди километри
-
Поръчах я ...
-
Горното не е решение, но пари обичам , ако друг ще ги връща, дай насам!
-
Това иде да покаже, че решения има, но ти настойчиво ги отбягваш. Детето ми от две години е управител на банков клон и банката, в която работи, предлага точно това, което ти търсеше преди време.
-
Това , за детето на задната седалка ли си си го свалил , да си сменя песните ?