Цялата активност
- Последния час
-
Ново замерване на маслото на загрял двигател в друг специализиран сервиз
-
Eagles - Hotel California (Live 1977) (Official Video) [HD].mp4
-
Значи, това е първа смяна на масло, откакто си я купил. В този случай, има една версия, която според мен е най-достоверна, във връзка - смяна на масло - липса на налягане. Колата си е имала проблем с налягането. Закърпили са я с по-гъсто масло. След като е сменено с масло по предписание, проблемът цъфна. Добавка за лагери на колянов вал не помага. То май и няма такава.
-
От месец и половина я имам. Първо цялостно обслужване и направиха,уж да карам спокойно ноо....
- Днес
-
Беше си интересно отвсякъде. Отдавна не е имало състезание, на което да не захъркам. Относно Макс - онова в първата обиколка не стана грешка, само защото успя (сигурно и той не разбра как) да хване колата. Иначе щеше да бутне Пиастри и да го завърти, а вероятно щеше да удари и Ландо. А за чистота борба - че той не се е борил изобщо! Опита при рестартиранията с по-леки гуми да направи бързо изпреварване, но не успя изобщо да подържа темпото на Норис. Не казвам, че вината е в него, но явно в Редбул вече няма кой да направи кола, която да е конкурентна на Макларън. Или по-скоро обратното - в Макларън направиха някакво чудо и са в отделна лига, както бяха Редбул дълги години.
-
lubokei се регистрира във форума
-
Feo се регистрира във форума
-
дако се регистрира във форума
- Вчера
-
Състезанието беше доста интересно ... предвид скучната писта. Да се гърчиш да изпревариш, при положение, че имаш предимство от близо секунда на обиколка е ... гадно трасе И, за съжаление, деня не беше на магари Първо Хамилтън направи грешката в най-неподходящия момент, а и след това Антонели (харесвам го това хлапе, ама ...) удари яка тесла на Льоклер. Жалко и за двамата. И, както често се случва, късмета се обръща и след поредица от късмети за Ландо в крайна сметка му обърна гръб. Жалко. Повече харесвам Пиастри, но пък победите са по-сладки, когато има борба. Относно лекето - @C2H5OH, кога съм казал, че не кара? Кара, но е леке. Но, в конкретното състезание, шапка му свалям! Направи чудеса, експериментира с всички възможни трикове и извади повече от колата, отколкото целия отбор очакваше! А и не само отбора. Но, най-впечатляващото за мен, беше чистата борба на пистата. В това състезание просто лекето не беше себе си в това отношение. И, относно грешката - не смятам, че това беше грешка. Беше натискане до, че и дори извън предела на възможностите и единствения шанс да мине пред поне една от колите на Макларън. Успях, но разликата в темпото беше колосална и дори на такава куца писта не можеше да се опълчи. Честито и на Хаджар. Страхотно каране от тоя младок. Не знам как точно ще се чувства до лекето, но ми се струва, че в него има хляб. Най-малкото показа железни нерви и страхотна психика в това състезание. Беарман също заслужава аплодисменти, както и Алонсо. Въпреки тактическите гафове от отбора в крайна сметка докара точки. Сега чакаме Монца. Да видим там как ще се раздадат картите.
-
Tina Turner - The Best (Official Music Video) [HD Upgrade]_1_1.mp4
-
Много весело състезание. Лош късмет за Ферари. Двойно DNF не се случва често. Антонели прекали със студените гуми и за финал 10 + още 5 сек. наказание. Не можах да разбера наказанието на Сайнц. В тая връзка Джордж Ръсел трябваше да получи също наказание. Страхотно каране от Хаджар. До финала не пропусна нито ЛьоКлер, нито Ръсел. Дори Строл се представи много добре, пък и късметът му проработи. @PRR може да ме оплюва, но и Макса карА прекрасно. Една грешка само в първа обиколка и това е. Оли Беарман също направи страхотно каране стартирайки от питлейна. И на финала на Ландо му се счупи колата и Хаджар на подиума. Браво на хлапето! Заслужи си го, каквото и да си говорим!
-
От кога караш колата. Скоро ли я купи и това първо обслужване ли е при теб.
-
По-добрият вариант беше да свети само на празен ход. Моят опит показва, че тогава може да е от маслото. Освен това си сменил две различни марки масла и пак свети. И двете ли да са фалшиви. От друга страна, проблемът съвпада с обслужването. Не знам какво да кажа, но не е добре работата. Майсторите какво казват. В какво се съмняват. Пробвай с 5w40. п.п. Колкото са по-високи оборотите, толкова по-голямо налягане прави помпата. Може да вдига барове до безкрай или докато се пръсне нещо по системата. За целта има редукционен клапан, който е механичен, с определена якост на пружината и отваря, примерно на 3.5 бара и част от маслото отива директно в картера. Клапанът се намира или в помпата, или в магистралата за високо налягане. Клапанът също може да прави проблеми и да не държи налягане, но не се влияе от температура на маслото. Или работи, или не. За да не вдига налягане в обороти, значи някъде "издиша" здраво.
-
Като загрее на 84гр и нагоре лампата мига и в движение и на празен ход. Като започне да мига лампата на маслото изписва ниско налягане на маслото и да изгася двигателя. Не се влияе от оборотите.
-
PRR started following Проблем с Octavia 1U
-
Стрелям в тъмното - контактния ключ, и по-точно, нестабилна връзка там някъде. Пробвай с почукване, леко дърпане/бутане на ключа докато е на контакт. Ако таблото реагира - явно е там.
-
Подминах един въпрос, на който няма отговор. Нончо, кога свети лампата? Обороти на празен ход или постоянно. Гасне ли при повишаване на оборотите.
-
neshtoZabavno started following Продавам Джанти Skoda Comet 7.5J 18 за Octavia 4
-
Продавам Джанти Skoda Comet 7.5J 18 за Octavia 4
neshtoZabavno публикува тема в Продавам части за Шкода
Здравейте, колеги! Продавам комплект оригинални алуминиеви джанти модел "Comet", свалени от личния ми автомобил Skoda Octavia 4. Джантите са в абсолютно перфектно състояние, без никакви забележки. Причина за продажбата: Смяна с друг модел. Пълни спецификации: Модел: Comet (Оригинални Skoda) Продуктов код: 5E3071498C 8Z8 Размер: 7,5J x 18" Междуболтово разстояние (PCD): 5x112 Офсет (ET): 48 Централен отвор: 57.1 мм Цвят: Сребрист, матиран Тегло: 14.9 кг Съвместимост: Skoda Octavia 4, както и други модели от VAG групата със същите параметри. Препоръчителен размер гуми: 225/45 R18 Състояние и история: - Използвани са само един зимен сезон на не повече от 6000 км. - Без абсолютно никакви драскотини, удари, кривини или заварки. Практически неразличими от нови. - От ден първи са защитени с керамично покритие GYEON Q² Rim Evo, което ги прави изключително лесни за почистване и ги предпазва от натрупване на феродов прах. Покритието има трайност до 18 месеца / 45 000 км. Важно: Продават се САМО ДЖАНТИТЕ, БЕЗ ГУМИТЕ. Цена: 2000 лв. (За справка, цената на една чисто нова джанта в Еуратек е 606.06 лв. с ДДС, или 2424.24 лв. за комплект. Може да проверитя със споделеният продуктор код в: https: // service.skoda-auto.bg/information-for-accessory ) Джантите се намират в гр. Пловдив. Предпочитам лично предаване, за да може купувачът да се увери в състоянието им, но при сериозен интерес мога да ги изпратя и чрез куриер. За повече информация може да пишете по Viber/WhatsApp или звъннете на: +359 884 61 72 нула три. -
teodoratrayanova се регистрира във форума
-
много ви благодаря
-
stelkoni started following Въпрос за парно на О2.
-
Здравейте, днес и аз реших да сваля въпросният нагревател, но стигнах до последният винт който го държи фиксиран към мястото му. Пред него има едно бяло пластмасово рамо и е в положение точно пред самият винт. Някой да знае как се сваля или как се мести бялото рамо случайно ...
-
Оправи таблото и ако тогава не се оправят прозорците ще търсиш нататък. Според мен проблема си е само в таблото.