Цялата активност
- Последния час
-
Днес , се случи така , че карах зад баща ми . Citroen C4 2022ра 1.2 , 3 цил .... Мисля си , ако не дай си боже го блъсна, Поли ще издивее , ужас ще стане , и го гледам това е с ДВА ауспуха отзад, част от мен умря от смях ... Иначе аз съм дете обръщало фиат Типо на 16год, повече фиат не бих карал, освен фиат 500 , ама най - натупания беше 17 000лв , толкова пари нямам. Иначе бих карал пак... Тези джанти от снимката са реални , виждам ги всеки ден и са супер красиви ! Колата я кара една руса колежка с татуси , ама май е 1.4... Кола на обява с такива джанти няма .
-
На мен ми мяза на контейнер за бокук Като визия предпочитам Фиат Тополино - италианското братче е далеч по-стилно
-
Майстор Чафо, @Logrus, аз само външният вид имах предвид, че е палав. Електричките не са ми на сърце, не и докато усещам 1.4TSI 150 коня под четрибуквието си и зетят ме вози на 6-цилиндров змей със 640 расови коня, правен нейде в Бавария.
-
И малко Депеше Моде Depeche Mode - Enjoy the Silence (Remastered).mp4
- Днес
-
https://www.motor1.com/news/749601/citroen-ami-retro-caselani-conversion/ Моя грешка - 5000 Евра бил кита А ако на Ами боднат някое бензиново моторче, даже и аз бих се изкушил да си взема (в ретро стил естествено)
-
sando2 started following Citroen
-
Ти да видиш, прочел съм грешна информаця, но все още по- ме кефи.
-
ДВГ-то по-ми харесва - класика
-
@РусенскоВарено Ице, то всъщност е една и съща "кола", само дето това на @sando2 е с ретро боди кит. Около 4000 Евра струва кита, возилото придобива страхотна визия , ама си остава пластмасова пазарска количка - максимални 45км/ч, пробег 90км.......и на това ако му викаш палаво
-
Всичко е ок, беше упаковано здраво, повече от необходимото даже, боята е 1 към 1, скрих някои точки от камъчета, не си личи въобще
-
Колега @sando2, има го в модерен електрически вариант, изглежда доста палаво. Повече информация тук. https://youtu.be/1MJ_6XLCNcs?si=Qcr2VN-F6Nr3aLky
-
Кажи ми само, че е здраво, че така и не отворих кутията да проверя!?
-
Бил съм на такова място в Младост , ама "до метрото" ...
-
Toва е най - великия и икономичен мотор Ever. (8.5/100 -11/100 лято/зима)в града и дърпа като развързан питбул.. Сега имам развързан Доберман и харчи 14. Пак става , но разбирам , защо половината, караме 1.9 тди , а другата половина карат Skoda 120. Просто и двете коли , са бързи на животно!
-
Привет, не се замисляй. Това една от най-добрите инвестиции за момента и за бъдещето на светенето Аз отидох при ProTint (има доста добри мнения за него), сложи ми PPF фолио (самовъзстановяващото) на чисто новите фарове (за ОК3) и до момента година и половина е суперско. Струваше ми 100лв и 7г гаранция на фолиото (фаровете не си ги бях монтирал на колата все още). Поздрави!
-
Много добре е станало, аз също се замислям да слагам
-
Голямо благодарско на ghost_rider, за поръчката , също и на Izolini - куриера ,
-
По принцип да. А Сашко има предвид, че ще извади бъгавия бензинов ДВГ от вРС-а и ще му тури 1,9 тди. Може и да е с блокирал актуатор, щото той точно такова е карал, ама ще е 1,9 тди!
-
120 лева без шлайфане. Запазва се фабричното покритие. Ако е много зле стъклото, изгоряло, пожълтяло и т.н, си трябва шлайфане - сваляне на фабричното покритие. Съответно цената става 160 лева. Това е с по-дебело - самовъзстановяващо се фолио. Има и по-тънко, респективно по-евтино, но не мога да ти кажа колко точно.
-
Демек от 4 1.9 дизелови двигателя получаваш един 8 литров бензинов ако не бъркам
-
50 години Opel Ascona B и Manta B. Спортен дизайн, динамично поведение на пътя с максимална ефективност и в същото време идеален семеен автомобил с просторно купе – днес всеки, който търси тези качества, обикновено се сеща за Opel Astra. Бестселърът в компактния клас от Рюселсхайм впечатлява с емоционален дизайн, място за до петима души с багаж и избор от задвижвания, невиждан при друг Opel модел – включително напълно електрическия, локално беземисионен Astra Electric и най-мощния, също електрифициран Astra GSe с 165 кВт (225 к.с.) системна мощност и 360 Нм максимален въртящ момент. Но още преди 50 години клиентите откриваха тези качества при Opel – с фокус върху същественото, комфортно пътуване и максимална ефективност. Те дори бяха разглезени от избора: Opel Ascona или Opel Manta? Второто поколение на двата модела дебютира през лятото на 1975 г. – Ascona B и Manta B бяха представени на автосалона IAA във Франкфурт, споделяйки обща техническа основа, но с различен характер и насочени към различни клиентски групи. Спортните версии на тези модели впечатлиха още повече и постигнаха международен успех. Ascona B и Manta B доказват, че понякога продълженията могат да са дори по-добри от оригиналите. Автор: Ангел Сергеев. Източник: DizzyRiders
-
YNWA се регистрира във форума
-
Знам вече, какво да правя с Октавията! 0-02-05-45a7b950e74c73c67dace0b8d79138509685024b7278d34773aed0a438149e83_1f99c96dd431e5.mp4