Цялата активност
- Последния час
-
Тогва значи ще се видим на рождения ти ден
- Днес
-
Краси, аз съм лаик, но според мен притежаваш високото ниво на оборудване GLX. Le и LSe са посредствени. Нищо особено. С най-слабият мотор. Сигурно са и с часовник, вместо оборотомер.
-
KISO се регистрира във форума
-
ЕТО една страничка за прословутия екотроник. И ЕДНА по-пълна страничка със спецификации.
-
Палячо рулс в действие Пълна трагедия и гордо крачене в посока да подарят поредната титла за лекето. И, като стана дума за него - браво, кара си чисто и си спечели чисто. Браво и на Ръсел, поне опита. Магари ... айде да не си разваляме настроението Интересно беше между опашкарите, ама ... Ще видимЕ утре. Ако палячо рулс не се променят можем да му честитим на лекето. Не е истина колко са тъпи в Мкларън
-
Саше, това СА дневни светлини. "Халогените" се пускат отделно и са доста по-силни, но в същия фар. Та - споко, така си е от малка
-
Затова бях решил, че всички модели нямат-от серията Фаворит!
-
Няма и да видиш .. при Фаворит няма пластмасови кори .. на ранните модели няма даже мокет по бомбетата.
-
При Фаворит /Форман има разновидности на емблемки на 5-тата врата и затова ми стана интересно с това "е" в края. Такава модификация при нас най-вероятно не се е внасяла. Аз Фаворит с осветление в багажника не съм виждал. Моделите GLX също незнам дали имат! Форман-и не съм гледал до момента:(, но плафончето ми харесва много и ще си го монтирам.
-
Благодаря Колега !
-
ror4o се регистрира във форума
-
Няма да имам никакъв проблем.
-
Тъй като моя Форман е модификация LS , знам че е Lux Sport .. Е -то го слагат на една ранна (според мен) модификация - карбуратор с компютър. Плафонче заедно с един счупен кафяв капак имам и аз .. това е част от окомплектовката на багажника на Форман.
-
dj_liubo started following Автомобилни гуми и джанти
-
Здравейте колеги! Като новак да попитам - в момента купувам Škoda Karoq Edition 130 1,5 TSI 7DSG която е с джанта 6J/ET43 и гуми 215/60/16 гуми . Искам да си купя още едни джанти, които са 6,5J/ET46 и същият размер гуми, ще има ли проблем ? Благодаря за отговорите предварително.
-
L= lux S= super e = England
- Вчера
-
И аз съм имал от опит на 6степенна механична на октавия 2 и на пассат с дсг 6 при втория едвам доловимо се чуваше лекичко причукване на P oбаче при ускорение стабилно тресеше и то не всеки път. Явно си се "намиста". Един път натискаш изрежда си предавките едвам доловима вибрация, а другия път тресе и вибрира осезаемо. Смяна с нов оригинален само. При механичната метално чукане си имаше стабилно, но почти без вибрации. Сервизната история няма значение. Познат си купи Hyundai Tucson с пълна сервизна история на 235 хил км сменен съидинител на 90 и 200 хил в оторизиран сервиз и сега пак тресе 7степенна кутия с двойни съидинители.
-
Не ни остава нищо друго, освен да очакваме властелинът на Фаворитите и фаворит на Форманите @The Best Forman да си каже тежката дума.
-
Ами, ако е маховик, първо започва да трака на празен ход, при студен старт. Така може да изкара и 50к км. Чува се на Р, ако си извън колата. При ръчна кутия, на свободна и пуснат съединител. Може и да вибрира, но това е следващо ниво. Преди разпад. Вътре всичко е мармалад и губи баланс. Сигурно има изключения, но при мен така се случи. Не е на Супърба.
-
sab4ev се регистрира във форума
-
Колата е с пълна сервизна история 215000 и имам разбивки какво е правено, общо взето масла филтри, масло на кутия и халдекс…така, че може и да му е долшло времето
-
На D и спирачка има една идея малко повече вибрация отколкото на N, но чак да тресе не…маховик маховик дано да го хванат ще пиша задължително
-
Ами и аз не намирам нищо конкретно! Моят е 58к.с. .Ще погледна пак. Интересното е че има модели 135L и 135LS, но има и с въпросното "е"-съответно 135Lе /135LSe.Оттам ми тръгна интереса. Нещата клонят към Ecotronic.
-
Чакаме обратна връзка какво ще се окаже след преглед от "сервизни специалисти". Дано не е маховик
-
И на мен това ми е идеята, но тресе и на място при работещ двигател и позиция на лоста на D.
-
mdilovski се регистрира във форума
-
Да , имах работа малко до гаража да отида. Но беше много яко и двамата караме с средна скорост 5км/ч и по - едно време гледам Джимнито изчезна . Викам си - ееей минах, го минах го. След 5 мин , гледам PRR отворил прозореца и ми вика "здрасти" . Лявата лента ме догони. Как караш на халогени и не те спират ... Искам и аз така , да им обяснявам че са дневни светлини .
-
Моля. Няма проблем с шегичката. Добре е да се знае какво означават цифрите. На някой може да му е интересно. Нищо съществено не мога да намеря. Разбрах само, че е с най-слабия мотор - 54 к.с. Фаворит 135 имат и 56 и 58 к.с. Не е толкоз дефицитен. Има и тема във форума. Тук има разни данни. Ако си запознат в детайли, евентуално да откриеш някакви разлики. Таблицата по-долу е интересна. Във втора графа, трети ред, има термин в червено Ecotronic. Може Е-то да идва от там. https://en.wikipedia.org/wiki/Škoda_Favorit
-
Днес Сашко така лежерно го раздаваше с РС-ката, че чак ми стана неудобно да му свирна ... два пъти Ама друго си е да си полафиш в задръстването
-
Да работен обем. Затова сложих усмивки, като шегичка. Все пак Фаворит 135коня ще е спортен хечбек! :)Извинявам се ако съм те подвел с написаното! Благодаря ти за подробната информация! Това ми е интересно! При нас моделите, които са внасяни като комплектовка са от серии 135L/136L/LX/GLX. Ще го разучим този 135LSe.