Цялата активност
- Последния час
-
Къде си ги монтирал?
-
да ама от късите през деня изгарят рефлекторите на лупите когато са трябват през нощта нямаш фарове аз съм си сложил допълнителни Philips отговарят всички европейски директиви и съм си решил проблема
-
Най - лесно е просто да си ползвам късите , като нормален човек. Всичко друго не е законно. Мигачите се пускат за красота, не за дневни. А за пръскалките виждам , че и ти си от хората които обичат да гледат парите си на асфалта
-
Kristian N started following Вода в багажника
-
Здравейте, колеги! От известно време ,багажникът ми е мокър в дясната страна. Като махнах кората и отворих багажника, започна да тече. Въпросът ми е, дали е от отводнителния канал и ако да, то той къде се намира? П.С. става въпрос за хечбек Благодаря предварително!
- Днес
-
F3 Цолов ги попиля. Страхотно каране и на квалификацията и на състезанието. Вземаше им по половин секунда на обиколка. Браво на Лъвчето.
-
Точно така е. На дясната добавих двойнолепяща лента на 3М, за да обере тази извивка и да хване по-здраво. Ще видим колко ще издържат. Реално мога да им сложа видийки които да са под външната рамка и няма да се виждат, единствено би имало проблем ако се махнат в някакъв момент и останат дупчици на корите, но аз не мисля да ги махам.
-
Да, с една жичка става. През цялото време изключвах бърникане по инсталацията. Мерси, Иво. Значи може, но трябва допълнителна намеса. Не съм в час с компове, модули и техните възможности.
-
Жоре, верно ли? Моята Фабия от 2005 е последната генерация с директно управление на фаровете и пак светят дългите на %. От ключа на лоста подавам Напрежение към жицата към дългите. Така минава през фабрични предпазители и нищо не е рязано. При тебе всичко се командва от компютри (модули). Дали от ключа, зали от лоста, все е сигнал към модула, който пали съответните светлини, на съответния % ако е зададено. И понеже модул ги пали, може да му се зададе и без сигнал за вкл., да светят.
-
Доколкото разбирам, целта е да не се хаби ксенона. То и на Супърба ми са в отделна секция, но светят заедно с късите, които също са ксенон. От ключа пускаш късите и с превключвателя сменяш къси-дълги. Как дългите ще се направят да светят самостоятелно?
-
Късите не е хубаво, да са на %, защото пак им се редуцира живота. А и при врс, обикновено е ксенон и там друго от 100% няма. По-добре дългите, те са в отделна секция. За пръскалките, може да се настроят вместо на всяко 5то пръскане, да се задействат на всяко 30 или друго.
-
Извинявай , колега колата е фабия мк1 2003г дизелов двигател 1.9тди 101 коня
-
PRR started following Проблем с показанията на горивото
-
А колата е Фабия 1/2/3 ? Бензин/дизел/двигател? С толкова оскъдна информация е трудно да се помогне. И, предвид и светващата лампа, залагам на повредена сонда.
-
А късите, не може ли? Не е ли по-добре? Освен това, дългите не работят ли едновременно с късите? Един наш убавец си направи мигачите да светят постоянно. BMW пиниз.
-
Лошото но китайските мрежички е, че двойнолепещата лента е слаба и от горещината се отлепва след време. На О3 точно там има лека дъга на пластмасата над тунела и не прилепва плътно. Моята лепих допълнително с момент фикс, по спомен. Държа си там телефона.
-
Много са ти възпитани познатите! За чии ... ще спираш пръскалките на фаровете??? Като искаш дневни (тук съм съгласен с теб, че мигачите включени постоянно не стават за дневни) защо не пуснеш дългите на процент?
- Вчера
-
Владимир99 started following Проблем с показанията на горивото
-
Здравейте , колеги от известно време не ми показва вярно стрелката за горивото все има някаква разлика и то голяма и се чудя дали е от сондата нещо или на скоро смених километража и сложих такъв на vrs и се чудя дали е от него ? Днеска карах и ми показваше 1/2 че имам после викам чакай да сипа и сипах за 50лв и като я запалих ми светна лампата за резерва ептен се побърка като смениш километража освен да погледна и сондата и километража , ако знаете някой който да ги погледне или да оправи този проблем за София и околностите говориме , много Благодаря предварително лек и успешен ден !
-
Да , определено ! благодаря !
-
За дневни , мога да си пусна късите с габаритите , ама не искам , че зимата на -8 трябва да пестим акумулатор , преди да запали. По - интересно е ,че никой от познатите ми не иска да му спрем пръскалките на фаровете. Един вметна даже че не е толкова "беден"...
-
Не ме интересуват фаровете , досега мигачите светеха постоянно на 50% после ги направих на 20% и беше готино, сега вече не е. Сега са на 0% В закона от 1954та е забранено една крушка да изпълнява две функции , тоест да е мигач и габарит. Било объркващо за останалите участници в движението , дали не завивам. Та аз съм закърмен със задномоторна, кой пуска мигачи , въобще в днешно време ?
-
Саше, какъв е проблема? Досега приказва и най-накрая реши да покажеш предницата на колата. Нямаш дневни и трябва да караш на къси? Долу са халогени и не става.
-
Ако се прочете моето мнение, цитирано от Асен, извън контекста, става много интересно. Да не кажа - смешно. Все едно обяснявам за колата Супърб.
-
Аааа не , вътрешно си се дразня още , вчера сложих 20% мигача в габарита , днес ми се обясни че и 1% не е приемливо и ги махнах. Много ми харесваха ,смешното е че заводския габарит е в мигача , заради ксенона , но горе е със , долу е без... Закон от 1954та , брат! Чл. 76. Забранено е използването на други светлини, освен предвидените в този закон и издадените въз основа на него нормативни актове. Тази разпоредба категорично забранява използването на светлини, които не са предвидени в закона
-
Сега трябва да си още по-спокоен ...
-
Успокойх се , знам че както казва един приятел след години , децата ни ще дадат за скрап колите ни , но все се надявам че ще ги оценят. А за кока кола- та - сменям масло другата седмица , слагам музика на флашката и сме на събора. Подозирам , че след 4 часа каране първото , което ще си отворя е една бира и след това ще си разтоваря багажа.