Цялата активност
- Последния час
-
2141 "Алеко" е с двигател на Лада 2106. 1600 кубика. Имаше ги, но по-рядко. 21412 е с двигател на Москвич 412, 1.5. Но не е дефорсиран, като 2140Д, нито е чист дванайстак. Нещо по средата. Колата я взехме август. Баща ми си идва от Мототехника с нея, аз го посрещам пред блока. Гледам го потен и отворил всички стъкла на колата....?! ....Ми не мога да спра парното! Ръчкам лоста, нищо не става. Кога погледнах, те не закачили жилото за кранчето и реално не може да се управлява. На втория ден започна да му задържа заден цилиндър. Кара я в сервиз, гаранционно. Разни гумени уплътнения се напукаха на втората година. Като включиш задна излизаше маншона на лоста с цялата основа. Хвана го с видии. Трудно вкл. втора на студено и т.н. Не можа да го изтърпи. Продаде го и си купи Шкода.
-
Първите партиди сглобени 2141 в Ловеч бяха потресаващо некачествени - излизат от Мототехника и спират след няколко метра, няма тръгване след това, при първия дъжд колата става гьол вътре, всякакви подобни благини. Да е било края на 1988г. или началото на 1989г., имам спомен, че във вестника писаха какви трагични недомислици са излизали от завода и колко разочаровани и ядосани са били купувачите. Пък и няма с какво да я смениш. Бил съм на 12г. тогава, спомням си като се появиха 2141.
- 3 мнения
-
- 1
-
- Днес
-
С 80 съм карал само веднъж , една ***** като ме издразни. 120 ката направо си летеше на паветата ляво - дясно и това не е вариант. Предпочитам да обиколя София , отколкото да мина оттам. Трай си за другото , когато реши , ще си каже сам.
-
Аз бих ти отговорил какво дири натом, ама ЕвЖений ще бе банне ако не туря червена точка с 35+ а и да туря пак ще ме шамари Ми, колкото по-бързо караш толкова по-малко тропа. Особено с Вишната при над 80 колелата не се връщат до паважа, че да изтропат, почти като на въздушна възглавница съм
-
Страхотен автомобил за времето си. Не оставя хората безразлични към него и сега. Имах щастието, като дете да ги виждам на живо по морето 70те г. и на Пловдивския панаир. Бях влюбен в този автомобил. Но, не се внасяше в Бг. Всички модели тогава се представяха на Панаира. С баща ми ходехме първо в Чешката палата. Казваше им, че има Шкода 100 и те му даваха рекламни брошури. Още си пазя една цветна, гланцирана, с моделите от 100 до 110R. Чехите не си връщаха експонатите обратно. "Наши" хора ги купуваха. В статията има някои неточности от техн. естество, но няма да се задълбочавам.
-
Точно този е жълтия на 2138. Даже и тема си отворил. Мерси, Ице. Аз търсих жълтото на 408И. Имали сме в семейството Москвич. 21412 S. Бежов. От 90та г. ... и 93та беше продаден! S се различаваше от предишните, в това че има и дясно огледало и 4 бр. калобрани, и 3 бона отгоре. Затваряха Мототехника и баща ми нямаше какво да вземе. Шкодите свършиха и останаха само Москвичи, сглобявани в Ловеч.
- 3 мнения
-
- 1
-
-
@joro-120L,за туй животно ли иде реч? Москвич 2138: Последният соцмохикан От Фейсбук: Цък.
-
Здравейте. Наясно съм, че има много колеги тук, които са детайлно запознати с модела, но въпреки това реших да дам линк към статията, може пък да му е интересно на някой. Приятно четене: Цък.
- 1 мнение
-
- 1
-
-
Цар Борис III , не съм имал кола , където да не тропа всичко в нея , там се кара с 30км/ч и пак е много... Цял механизъм си вземи , ама първо свали кората и виж какво търсиш.
-
Да не си сменил кабинета бре? Чий го дириш по паважа?
-
kikoem се регистрира във форума
-
До скоро избягвах паважа , а сега се налага да минавам по бул. Цар Борис III по два пъти дневно и е страшно изнервящ с това дрънкане .. може да се кара на изцяло свален прозорец. Мисля да видя какво се предлага на пазара и да взема цял механизъм.
-
+1 По-наситено жълт е следващия - 2138, със същия мотор. Като на белотаджията от Оркестър без име. Рових в Гугъл, така и не намерих някой рекламен, заводски образец. Много дефицитен цвят. Това е жълтото на осмака в моите спомени. Колата е с оригинална боя.
-
Имаше, но не беше такова ярко жълто, а като на осмака - като горчица. Но с годините и пребоядисванията се е вкиснал към лимон.
-
Като гледам, Голфът вече е дошъл. Бялата кола на Голф 2 ми прилича. До нея, още един пернишки Мустанг, с тунингована в жълто броня. 408И, може 412, но те бяха по редки. А и в оригинален жълт цвят, дванайстак не съм виждал.
-
Много добре нагизден Москвич. Обаче липсват калобрани със светлоотразители и лентичка "антистатик"
-
legaltk started following Клубен календар 2020 - Преглед и поръчки
-
oldnumberone started following Клубен календар 2020 - Преглед и поръчки
- Вчера
-
-
Най-добре 4. Това не е ли 14". Мечо клечо има такива на 100така. Ако не ме лъже паметта, щото не намерих снимка да си ги припомня. Не съжалявай. Други две, едва ли ще намериш. А и не са шкодови. Джанти Минлайт от Шкода 130 Рапид в добро състояние Цена с доставка до България (Сф) 520€ (около 1000лв) п.п. изглеждат 13" с тоз голям балон... сега обърнах внимание, на гумата пише 15. остава и да са 15 цола. https://www.facebook.com/groups/1263221593884478/user/549111097?locale=bg_BG
-
Те на това му се вика загуба на ценни ресурси. Веднага ми приковаха погледа на едно ремарке за пуканки и палачинки в едно гръцко село. Обаче палачинкаджията отказа да ми ги продаде, въпреки търга с един участник и явно наддаване, който му организирах. Е, вярно два броя само бяха, ама по-добре от 0, да започнем отнякъде. За от страната на дискотеката поне щях да имам.
-
Aко ще поръчваш , пиши, може и аз да измисля нещо, не се сещам сега , ама ще измисля https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/stkloepoedemnik-12791/skoda/fabia/fabia-nj3/108657-1-2-tsi ето ти и някакви пластмаски https://gparts.bg/624-fabia-3-styklopovdigach
-
То, стъклоповдигача е забравил, каква му е работата бре! Остарял е и не помни. Сигурно е издъхнал буквално след като не го ползваш. За к'во сега си тръгнал да му разваляш старините. Остави го да си умре спокойно и тогава - нов
- Последната седмица
-
Изпаднах в една дилема - левия стъклоповдигач започна да се държи странно - на паваж стъклото тропа дори и в затворено положение. При вдигане и сваляне издава шумове като на пресукани въжета , но работи. Вратата е разглобявана още докато беше гаранционна , но нямам навика да отварям прозороца и тези шумове ги открих доста след ремонта , та не мога да предявявам претенции към сервиза .. въпроса е ако сменя целия механизъм дали ще изчезне тропането и изобщо къде в тези механизми може да има хлабина като са на щипки и други пластмасови тъпотии. П.П. Не съм си правил труда още да отварям вратата и да ревизирам работата от 2019 на сервиза.
-
martin.bebev се регистрира във форума
-
bobyhack started following Škoda 100S - malkiq
-
Аз също. Знам, че връщат за слаби спирачки. При теб ще е обратно. Ще коват. Особено задния мост. Ако си забелязал, предния мост винаги е с по-високи стойности. Напр. 2.8, 1.8 заден. Може да теглят всяка ос и спрямо тежестта да има норма за спирачките. Може и да нямаш проблем. Затова питай, да знаеш какво те очаква.
-
ike_mgg started following Клубен календар 2020 - Преглед и поръчки