Цялата активност
- Последния час
-
Ще ни се размине. Имаме си резервация на името на клуба. Абе - спасих капака на джимнито
-
Анкрите са с по-висока товароносимост. Каква дебелина и дължина зависи и от гъстотата - ако сложиш 3 на метър спокойно можеш да минеш и на 8*80 или 8*100. При такова прогнозно натоварване е добре да предвидиш някакви опори, най-добре диагонални, за да преобразуваш силата на опън в сила на срязване (както Пепи каза).
-
Ако някой идва с кола и нямаме резервация,ще пием бира на капака му
-
Нали Сашко каза, че се е обадил.
-
Сбирка на маса в пицария Ладога - 17ти декември, 20:00часа
ghost_rider отговори на PRR's тема в София
Изобщо има ли такава, да не увиснем като прани гащи? -
Продавам Skoda Rapid 1.2 TSI, 105 к.с. 2013 г.
k_visitor отговори на k_visitor's тема в Продавам автомобил Шкода
Автомобила е продаден. Темата е за ключ.- 3 мнения
-
- rapid
- 1.2 tsi 105
-
(и 1 още)
Тагове:
- Днес
-
PRR started following Мърдащ скоростомер на място Въпрос за крепежи и метални конструкции
-
Според мен първия вариант е по-добрия. И една идея. Аз използвам шини, като тази на снимката. Пускам ги от по цялата височина, като си ги хващам на всички дупки. Предимството е, че така на практика усилието е на "срязване", т.е. дюбела не се натоварва в посока "измъкване", а в посока срязване, което изисква много повече усилия. Освен това получавам и екстрата, да мога да реорганизирам стелажите когато и както пожелая. По-широки рафтове, по-тесни, на по-високо, няколко реда и т.н. и т.н.
-
@maxrpm На чие име е резервацията?
-
Здравей, Чавдар @Logrus може да каже, защото се занимава с монтаж на климатици и ги е закрепвал на всякакви стени. По мое мнение, в случая използвай анкери. И ф8 х 80мм са достатъчни. Може да дадеш лек наклон на отвора/сн. 1/. Да не е на 90 градуса спрямо стената. Така анкера/дюбела никога няма да се самоизмъкне от товара. образно казано
- 3 мнения
-
- 1
-
- Вчера
-
Здравейте, Имам чуденка и питане към знаещите по следната тема: Подготвям нещо като окачени на стената в гаража рафтове от стоманен 3мм Г-профил (поради твърде ограниченото там пространство, недостатъчно за нормални стоящи на земята стелажи) с товароносимост до около 100 кг. Идеята е върху тях да могат да се поставят разни неща като куфари или кутии с различни (електро)инструменти, или евентуално гуми с джанти. Въпросните рамки ще бъдат захванати към стената (бетон, вероятно носеща стена в сградата) с анкери/дюбели, но въпросът е кой тип крепеж е най-подходящ... Към момента съм набелязал нещо от типа на тези два варианта с параметри ф10/М10 х 100 (не слагам линкове към конкретните артикули за да не излезе като реклама. Мащаба на картинките не е пропорционален на размерите на съответните детайли): Дюбелът от втората илюстрация вече е пробван в подобно приложение (ф10 х 100mm), но се чудя дали анкерът не е по-правилното решение за конкретния тип основа, а и с какви размери да бъде. Като алтернативно решение стои и химическият анкер, но той по-често се употребява в тухла или някаква куха основа, до колкото съм чувал. Някой тук има ли повече опит с подобна материя?
-
bobyglg се регистрира във форума -
mar7w7 се регистрира във форума - Последната седмица
-
И аз не очаквах за джанта (играх жокер - обади се на приятел, признавам си), но научих, че ако не е фабричната джанта и имаш фактура, пак плащат, ако е снимана с нея колата. За гуми - ако имаш фактура (заводски размер трябва да са, плащат на % спрямо износената дълбочина на грайфера - това съм го играл няколко пъти, но ако е от дупка искат протокол, та по-добре е да имаш претенция, за умишлена щета - рязане и тн, или че ти си я спукал в бордюр при паркиране, но тогава ти гори една претенция по каското). Важно е за козметични претенции на джанти да ги няма на заснетите снимки при маркировката на колата иначе отпадат (респективно и да не са описани като детайл с щета). Може и да имат значениее
-
stoian.penev се регистрира във форума -
Манол Семов се регистрира във форума -
Аз миналото лято почти гръмнах една 16", на 4 месеца и 4к км в дупка (да се чудиш къде съм я намерил с тези прекрасни пътища...) и ми я платиха. Уж щяха да изплатят поне 90%, но във фактурата имах и изправяне на джанта, ДМБ, сваляне и качване и мисля че леко ме порязаха. След половин година получих покана за свидетел по дело от заведено от застрахователя към общината и с хонорара, който ми се полага (ако искам да го взема, защото не съм длъжен), си покрих разликата. Имам обаче и друг случай, не лично аз а на новата служебна. Беше на 4-5 месеца, някой доброжелател много бързо беше мушнал с нож едната и гума докато колегата е бил в магазина. Колата си е била паркирана съвсем правилно, не на тротоар или пешеходна пътека. От там той директно отива до застрахователя, който в случая е на 1 пресечна разстояние, без да пипа колата. Завежда щета и след няколко дни получаваме отказ, по не помня какви причини, но бях шокиран, нова кола, нови гуми, може би просто сме изтеглили късата клечка с този застраховател.
-
Датчик за скорост. И при мен играеше от време на време на Октавия 1. Понякога ми пищеше зумера, при вдигната ръчна, все едно се движа. По интересно беше когато в дижение на темпомат реши да пада стрелката - получаваш ритник отзад, защото компютъра се опитва да достигне зададената скорост. Накрая просто умря и стрелката си остана долу, като не отчиташе и километри. Има вероятност и да са протрити кабели, та не е лошо да се прегледат и прозвънят преди да се смени датчика. Симптомите ги имах повече от 2 години, но се проявяваха много рядко.
-
С една дума - тегаво. По-дългото обяснение е ровене при кабелите зад таблото, бушони, датчици и т.н. и т.н. Но, за съжаление, това изобщо не е единствената възможна причина. Може да е проблем и в самото табло, може да е датчик в скоростната кутия, може да е ... Абе много неща може да са.
-
Засега 9ка, та предлагам @maxrpmнаправо да запазва едно 10ка за 17ти. Оправям и заглавието.
-
Е как се открива това
-
Най-вероятно на някоя лоша спойка/лоша земя.
-
Почнали са да признават джанти и гуми ли? За гуми ми се е случвало, без даже да ги питам. ДОТ-а беше на 3-4 месеца, един във Варна ми влезе отстрани и гумата даде фира, та човека сам ми каза "о, тя е нова, ще я пишем и нея". Но може да беше, щото ще си правят регрес по ГО, не знам. Но като цяло съм с убеждението, че за гуми и джанти не ги търси...
-
jarrett started following Мърдащ скоростомер на място
-
На какво се дължи движение на скоростомер от 0 до 20 при неподвижен автомобил на празен ход с работещ двигател, Шкода фабия бензин 2003г
-
Срещата си стана екстра направо.
-
simkata се регистрира във форума -
Kaio се регистрира във форума -
Продавам въпросното радио , без микрофона. Сашо , София , 0887507369 , 100лв https://caraudio.bg/product/496/pioneer-deh-x5800bt.html
-
Ако кажеш защо и намерим причината за основателна, може и да го направим Ама към момента не се сещам за такава...
-
Аз ако дойда, ше ме изгоните ли
-
Stenmark се регистрира във форума -
Vencitii се регистрира във форума -
popeye started following Октавия 1 2004 2.0 116коня бензин вакуми
-
Вземи фактура на името на собственика по талон на колата, отиди да ги снимат застрахователите… сега по каско ремонтирах една от последните ми 18ки. На тия с полираните чела и останалото боядисано е двойна цената за оправяне от на едноцветните, търсих доста къде да я правят и цените почваха пт 350лв и стигаха до 500лв. Дори не знаех, че не се губи бройка от 2те по право претенции на годишно пълно каско за завеждане на щети при щета на джанта…




