Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. joro-120L

    Къси предавки на О2 1.6 MPI

    Признавам си, че не съм чел темата и коментарите. Само до първата снимка. Останах с впечатление, че е доволен, дава подробна информация, даже и с каталожни номера. На теб проблема ти е 5-та, на извънградско. Питай умния Чат ГПТ с какви обороти ще си на пета - 100км/ч. с препоръчаната от него кутия. Сменя се камбаната. Кутията си върви к-т. Не се пипа. Камбаната е прехода от блока към кутията. Там е маховика и съединителя. Сменя се, защото явно е различен захвата на кутията. Към блока трябва да е 1/1 с твоята Шкода. Трябва да се вземе от колата, от която е кутията. В крайна сметка, както пецениш и докъдето ти стигат силите. Не виждам особен смисъл да я сменяш с друга 5 степенна. камбана
  3. Numb (Official Music Video) [4K UPGRADE] – Linkin Park_1.mp4
  4. Днес
  5. peshko_beshko

    Къси предавки на О2 1.6 MPI

    Благодаря колега ! Прегледах темата. Като цяло си прав че иделания вариант, би бил да не се губи 5-тата предавка, а да имаш и 6-та. От това дето прочетох обаче това е още по-голяма разправия. Основно се сменят предавките от едната кутия (камбана) на другата. Не съм сигурен че ще намеря кой да го направи това тука. Руснаците са отделна губерния. Най-забавното е че пича е много ентуасиазиран в началото. 2 години по-късно коментира че не направено добре, имало е много вибрации и други шумове, които вкрайна сметка не може да оправи и продава колата. Отделно той е с FL и кутията му е 02T. Моята e 0AF. Други коментиращи споделят че са сменили само колелата на петата си предавка - по-лено и по-евтино е. И резултатът е приличен. Според мен е още по-добре и с готова кутия. Затова и така зададох въпроса - дали може да се провери в програмата тези предположения дали са верни.
  6. Alexandar

    Ежедневни приказки !

    И набухана вътре с царевично нишесте. За "тия пари" толкова...
  7. joro-120L

    Смях в залата :-)

  8. Izolini

    Къси предавки на О2 1.6 MPI

    Имах такъв служебен. Малко върви, много ръмжи, много харчи. Лошото е, че повечето 5степенни бензинови астматици са с подобни обороти при такава скорост.
  9. Izolini

    Ежедневни приказки !

    За газта не знам, но WD40 чисти етикети безотказно, както и мухи и други здраво залепнали гадости по колата. Освен това много успешно лъска патинирани "хромирани" елементи и занемарена автомобилна боя. Е, само като за снимките за обявата, но пък изглежда като излязла от завода.
  10. РусенскоВарено

    Смях в залата :-)

    f65ded3377501d9175eaa27d70949010.mp4
  11. И така, вчера намерих малко време и смених датчика. Спомних си, че при смяната на кутията, на новата беше счупен и си сложих моя от старата кутия - вероятно оригиналния на колата. Е явно толкова му е бил живота. Отново отброява километри и отчита скорост. А още по-хубавото е, че клатенето на нивомера за гориво спря. Явно неработещия датчик е оказвал влияние. Реших да опитам без да свалям нищо и добре че имам дълги ръце, успях само с една ръка да бръкна измежду маркучи, кабели и жила и смених датчика. Загубил съм около 200км, а преди време може би още 100-200, та не е драма. На диагностиката показва 313к, а на таблото почти 308к, та всичко е в рамките на нормалното, под 5% отклонение. А сега само газ!
  12. joro-120L

    Къси предавки на О2 1.6 MPI

    Здравей, За да паднат оборотите и да не губиш мощност от разликата в предавателни числа, търси 6 степенна кутия. https://www.drive2.ru/l/645471875572445088/
  13. PRR

    Ежедневни приказки !

    Когато аз карах курсовете, ги караш в района на хотел Плиска. Там беше района на инструктура. Имахме две-три "излизания" до Горубляне, че човека го играеше и куриер с учебната кола, но толкова. Та това ме поставя в графата "у ма'лата". Както и много други. И, в момента, в този район не виждам учебни коли. Но това не се дължи на факта, че ги няма, а на това, че не ги качват на Цариградско Шосе - забранено им е. Но, дори да ги виждахме, с какво ще промени това нещата? Ще карат из цяла София и? За 40 учебни часа (30 астрономически) какво може да се научи? Нищо. Дори навика за правилното държане на геврека не може да се научи за това време.
  14. zloQQ

    Къси предавки на О2 1.6 MPI

    Колата е бензин, малка кубатура... Ако кутията има по-дълги предавки, съвсем няма да върви автомобила. Просто споделям.
  15. Вчера
  16. Stormbringer

    Ежедневни приказки !

  17. Logrus

    Ежедневни приказки !

    Напълно подкрепям Ицо - как за толкова години и километри из София не видях един бенгалец зад волана на учебна кола? Или някоя мургава мома? Ма и те "карат". Дори и да се води че циганите карат някакви курсове, то те са у ма'алата, при на стринка ми чичото, дето е на сестра ми брат и на майка ми мъж.....айде моля.... Никой не твърди че на курсовете можеш да научиш нещо смислено, ама некои хора поне сме повъртяли геврека и сме се потили за тая пуста книжка, а бай мангау ......целата махала кара с една тапия и тя крадена или като зестра дадена.... Това ДА - нулев контрол има. С нередовните не им се занимава и нямат идея какво да ги правят, ама пипнат ли някой редовен, то той изглежда като дойна крава... Пешеходец пресича де му е скимнало - е па там на дедо му козите са минавале и он па да не е будала да оди до къде пешеходната пътека? Велосипедалист кара по тротоара, че му по лесно - на пато мое го сгазат. Или па кара по пато, щот' велоалеите са гейска раЛта и им е *бал ма'ата.... Некой се носи по пато, крепи се за геврека и нема идея де отива, оти дека Софето не му е Толбухин (да ме прощават колеги от района или припознали се) и се движи хаотично, без цел и посока... Ама е по-лесно да набарат някой местен и все ще намерят за какво да го заядат.... Ако продължа ще си докарам бан за расизъм, дискриминация и нецензурен език, та се спирам.
  18. peshko_beshko

    Къси предавки на О2 1.6 MPI

    Здравейте колеги, Карам Октавия 2, 1.6 MPI, Дек 2011. Имам усещането че скоростната й кутия (5 степенна) е леко "къса" (въпреки че и двигателя не е много силен). При 100 км/ч на 5-та предавка, двигателят е на около 3000 оборота. Съответно от там нагоре шума става леко неприятен (или поне да кажем осезаем). Скоростната кутия е със код "LVN", а двигателят с "BSE". Исками се да се опитам да намеря по-"дълга" такава. За да си спестя тръсене по форуми си "поговорих" с chat GPT. Според него предавателните числа на текущата кутия са както следва: * **Финален диференциал (Final Drive):** 68:15 = **4,533** * **1‑ва предавка:** 38:11 = **3,455** * **2‑ра предавка:** 43:22 = **1,955** * **3‑та предавка:** 41:32 = **1,281** * **4‑та предавка:** 39:40 = **0,975** * **5‑та предавка:** 39:48 = **0,813** И пак според него подходящи алтернативи са скоростни кутии с кодове LEG и LVN. Скоростна кутия **LEG** (5‑степенна, 0AF) * **Финален диференциал (Final Drive):** 61:14 = **4,357** * **1‑ва предавка:** 49:13 = **3,769** * **2‑ра предавка:** 44:21 = **2,095** * **3‑та предавка:** 43:31 = **1,387** * **4‑та предавка:** 40:39 = **1,026** * **5‑та предавка:** 37:50 = **0,74** Скоростна кутия **LVE** (5‑степенна, 0AF) * **Финален диференциал (Final Drive):** 61:14 = **4,357** * **1‑ва предавка:** 49:13 = **3,769** * **2‑ра предавка:** 44:21 = **2,095** * **3‑та предавка:** 41:32 = **1,281** * **4‑та предавка:** 38:41 = **0,927** * **5‑та предавка:** 37:50 = **0,74** Като препоръчва втората - LVE - не само заради по-ниски обороти на 5-та предавка, но и по-добра плавност при превключване. Потърсих втора употреба скоростни кутии (не че има много) с обозначение LVE. Повечето които намирам са от VW Polo 1.4 MPI. Имайки предвид че Поло-то по принцип е по-малка и по-градска кола, леко подлагам на съмнение казаното от chat bot-а. Отделно не съм сигурен в съвместимостта (присъединяване към двигателя от една страна и полуоските от друга). Доколкото съм чувал има някаква платена програма ETCA, където това може да се провери. Някой колега дали може да помогне в тази посока ? С проверката в програмта или още по-добре ако някой би се наел да смени скоростните кутии (допускайки че намеря заместител).
  19. maxrpm

    Ежедневни приказки !

    Само да вмърна - Label/ Sticker remover = WD40 и може би на газ за осветление, като последното не е тествано.
  20. sando2

    Ежедневни приказки !

    Та, днес бях при човека, изпра седалките, по-малко от час. Който иска да пере, смело да ходи там. Много свестен човек, отдели ми и време, да обясни с какви препарати да почиствам, табло, седалки и т.н.
  21. PRR

    Ежедневни приказки !

    Тук съм малко несъгласен. Включително при случая с автобуса е имало изпит и при него не се вижда, доколкото е вярна информацията, да има проблем. Т.е. минал е някакво обучение и е взел книжка по правилния начин. За мен проблема никога не е бил самото взимане на книжката. Нито ме научиха да карам кола, нито ме научиха да карам мотор. Научиха ме да взема изпита. И, да сме честни, няма и начин да те научат да караш за 20, 30 или дори 100 часа. Да не говорим, че вдигането на часовете само ще напълни джобовете на школите, а реален ефект няма да има. Та, лично мнение, проблема лежи в липсващия контрол на пътя. Почва се от малките нарушения, които просто не се санкционират - паркиране в нарушение, не спиране на пешеходна пътека, демонстративното затваряна на очите на милиционерите при неправилно минаване на пешеходец, затваряне на очите на милиционерите при минаване на жълто, "прощаване" на дребни нарушения, липса на магистрална полиция, която демонстративно да вади нарушителите, включително тези каращи в лявата лента, при свободна дясна, НЕЗАВИСИМО от причините (ама имало дупки не е извинение) и т.н. и т.н. И, когато почнат да се санкционират малките нарушения чувството за бензказаност ще изчезне и има шанс да се оправимЕ ... Ама така "почерпките/прощаването" ще намалеят и ... глад мори добитъка
  22. Izolini

    Ежедневни приказки !

    Интересно защо си мислят, че ще хванат изобщо някой, който има книжка? Че да проверявали автошкола на после Някой някога да е виждал цигaнин в учебна кола? Те книжките им са от пликчетата със Зрънчо, после се предават по наследство.
  23. PRR

    Ежедневни приказки !

    По-добре да е само в София, че поне ще се харчат по-малко пари Проблема няма да се реши с такива акции, а с вършене на работа. Ама трябва да се работи, което е доста по-трудно от това да се симулира работа... Като цяло системата е сгрешена. Тежко сгрешена. Ето малко факти: Куките симулират дейност, като раздават светлоотразители на неправилно пресичащите пешеходци, вместо да ги глобява на място Куките снимат скрити в храстите в участъци с безумни и безмислени ограничения, но на 200 метра от тях участък с множество ПТП-та стои без маркировка, без знаци, с израстнали храсти и т.н. Харчат се пари за икони (!??!?!?), вместо за подобряване на инфраструктурата Променят ЗДП така, че и изрядните водачи да бъдат глобявани, но не се включва нищо свързано с рецидив. Сигналите за неправилно паркиране, катерене през тротоари и т.н. се игнорират. Сигнали подадени за опасно каране по магистрали и/или извънградски пътища на практика не се проверяват или с такова закъснение, че просто няма смисъл да се разглеждат ... Не ми се пише повече, примери бол ...
  24. baijoro

    Ежедневни приказки !

    Поредната тридневна кампания за успокояване на обществото. И защо само в София?
  25. PRR

    Ежедневни приказки !

    Със сигурност ще се похвалят с някой хваната ... и до там. Няма да хванат нито един от проблемните и само след няколко дни, дано не съм прав де, пак ще четемЕ кофтито новини
  26. chavdarlk

    Да поздравим приятел с песен!

  27. The Best Forman

    Ежедневни приказки !

    ЦЪК интересно ми е дали ще открият нещо нередно
  28. Последната седмица
  29. Stormbringer

    Да поздравим приятел с песен!

  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.