Цялата активност
- Последния час
-
За да го натиска капачка. Нали е вътре, в гърловината, не е сложен на лесно място.
-
Малка Omega... Яка е! Много си ретро .
- Днес
-
Три изключвания не води до препъване (до капачката) , а и съм дърпал маркуча на клапана в двигателя и там никога не е имало гориво .. дори съм карал с разкачен клапан .. интересното е , че грешката не се появява при пълен резервоар .. и двата пъти е на около половин резервоар , а го допълвам , защото се случва колата да почива със седмици на паркинга. От тук насетне ще пробвам да не допълвам в рамките на година и ще видим дали ще се появи. Всъщност , защо тогава е сложен този бутон за обезвъздушаване?
-
Не. Това е кофти, - няма копчета, 4х25W e , - THD то му най - вероятно е над 10% на 4 ома Купува се Pioneer , поради много фактори , дори и заради бавното меню на JVC и Kenwood, но като гледам в технополис нито едно няма физически бутони. За радио попринцип винаги се ходи в Авител, но за подаръка от 3999 , за който съм пуснал Фабията , мисля че имам моралното право, да и оскуба радиото . То само червена панделка още не съм и сложил ...
-
TDI то ми липсва. Понякога си го искам пак , ама пък я гледай какъв хубав , свеж въздух дишаш. Пък и хубав кмет си имаме, иска да ни накара да се качим на колелото и трамвая ...
-
Само казваш и стига да не е изпилен може да направим нещо
-
Като тръгна за втори телевизор да се оглеждам, 55/65 инчов Смарт някакъв, ще съдействате ли?
-
Ще стоят супер. Колега ги караше на Октавия 2 фейс. Изглеждаше много добре. Няма да ти трябват фланци, джантите са с подходящо ЕТ.
-
Гледам всеки тука с....., та и аз ако може на метеното. Та, Сашо вземи си един бутуут адаптер и си ти. В зависимост от модела може за имаш и вход за флашка и BTстрийминг и каквото ти душа иска. Плюс ще продължат да се визуализират парктрониците на сегашната ти медия. Поздрави
-
И 2те направих ама сипах нафта ,ей за тва 1.9 тди поддръжката и разходите са по-малки от на РСка
-
Може и цена да нагласим
-
Саше, а нещо такова не те ли устройва? Авто Ресийвър AKAI CA-2DIN7135S BT BLUETOOTH, 4 X 25 W, USB https://www.technopolis.bg/Avto-resijvari/Avto-Resijvar-AKAI-CA-2DIN7135S-BT/p/152113 Няма навигация, 2 DIN е, може на вноски да се вземе... Но имаш USB, SD Card и Bluetooth. Пишат, че и дистанционно има. Отзад изглежда така:
-
Тук е описано точно защо има проблем!
-
-
Заповядай, брат , сложи нещо за 700лв , после обаче смени маслото и и сипи бензин . Благодаря ти.
-
Аз само печката (да се чете Октавия 1-цата) я пълня до капачката. Тройката и напълних един път резервоара догоре и сега зареждам по 15-20л, за да не застоява дълго бензина и да изветрява, че нали съм на пробан-бутан основно. Преди години и на Клиото не съм се опитвал да го пълня повече след изключване на пистолета, най-много да закръгля левовете или литрите, но само толкова.
-
От това, което съм гледал и чел, тази система е доста капризна от към препълване на резервоара. Филтърът с активен въглен е смятан да работи само с пари, а не да се пълни с гориво. Ако се случи някой път инцидентно не е фатално, но редовно препълване води до повреди и скъпи ремонти.
-
Не е само до вида. Ще сложиш нещо евтино и после втори път ще даваш пари да го направиш както трябва и ще ти излезе по-скъпо.
-
Пускам темата тук , защото грешаката касае EVAP системата (системата за принудителен празен ход) на бензинов двигател и не е задължително да е на Фабия3. Тази грешка се появява в рамките на шест месеца за втори път. Четох в Ростех, Бришкода и нищо конкретно не се пишеше , а и когато се появи не конкретизира бордовата електроника повишено ли е налягането в системата или понижено , просто изписва на дисплея , че има нещо и не се активира Старт-стоп системата. Самата грешка е малоумна и не води до промяна в работата на двигателя , просто мен ме дразни. Самата система има два клапана (един електеически при двигателя и един в капачката на резервоара) , филтър с активен въглен и тръби. В тубата гледах клипове да пръскат с WD-40 двата клапана. Таз сутрин загледах моита - като нова , вероятно няма проблем и с клапана при двигателя , но вчера прочетох твърдение извадено из дебрите на мобиле , че когато зареждаш с обезвъздушаване , може да се навреди на EVAP системата , а аз още от старата Фабия зареждам до изключване на пистолета плюс още две изключвания (+ 5л. приблизително). И сега въпроса е само аз ли зареждам с обезвъздушаване и да спра ли тази практика или и на друг се е случвало (дори и да не се обезвъздушава резервоара) да се появи тази грешка. Темата е по-скоро проучване и събиране на мнения. П.П. Първата поява беше в края на миналата година и я изчисти Pepino .. да не ме пращате при него , той знае за тоз бъг
-
Aз съм с нещо , харесва ми звука , нямам намерение да плащам стотици левове за каквото и да е , за да имам USB и BT . Може би ме разбираш... Затова , че бих изкъртил жиците е ясно , но вземам преходник , защото съм възпитан и т.н. Други хора биха казали , че развалям стоковия хубав вид на колата .
-
Аз съм с Болеро. Харесва ми звука. Слушам музика от SD карта.
-
На косъм съм , да сменя воланите на двете коли ... Само трябва приятел да се обади, да се видим...
- Вчера
-
Палех го само преди рожденни дни, да се радват децата . На 11-12 си палех клечки кибрит от корпуса му... Боклук най - страшен.
-
Щот не си работил с Правец или 286