Jump to content

skoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Днес
  2. ghost_rider

    ОТСТЪПКА ЗА СМЯНА ГУМИ -50%

    Някой има ли информация за работното време сега, когато започва сезонната офанзива или да звънна на Ицо за по-сигурно?
  3. С такива обух (225/45/17) Реното миналата година - доволно се държат на сухо, на студено, на дъжд и мокро. Пробвах ги и на 20 см. сняг - копаят добре, но има какво да се желае. Не са върховната гума, но за цената си са идеални.
  4. Карам с Firehawk 2-ри сезон не съм доволен. Определено клеберът в същия размер се държи по-добре. На служебната ме прекараха с firestone че били по-добре от клебера според опита на гумаджията. На един познат му взех клеберки и три сезона карт и са си доста прилични и сцеплението е по-добро от този firestone. При нас сняг няма, но на влажно и дъжд със сигурност клебер е по-добрият избор.
  5. Unionivkoni9

    Колата гасне в движение

    Няма значение какво е времето, прави го когато си поиска.
  6. deas

    Колата гасне в движение

    Забелязал ли си влияе ли се от времето, при мен в дъждовно време гаснеше и записваше грешка за датчик колянов вал. Проблема беше в протрити кабели от гофре.
  7. Izolini

    Колата гасне в движение

    Яааааа, имобилайзер! Той какво общо има с мултимедията? Това ми беше другото предположение след датчика на коляновия вал, за който е писал Асен.
  8. Аз го определям като "олекване"
  9. Unionivkoni9

    Колата гасне в движение

    Това е записала като грешки, но казаха че не било от това. Грешките били, от това че съм си сложил мултимедия...
  10. От предходния Kleber Krisalp HP2 имам добри впечатления, текущия HP3, също ми изглежда читав, но нямам личен опит с него. За Firestone Winterhawk 3 имах отрицателно мнение. След първата зима се бяха удървили жестоко, затова ги избягвах, но новия модел Witerhawk 4, мисля че е по-сполучлив. С него също нямам личен опит, но имам колеги с такива и събирам отзиви от тях.
  11. ghost_rider

    Колата гасне в движение

    Някой от тия добри майстори закачи ли я на диагностика? Не е гаранция, че ще има записана грешка, но пък ако има, няма да има нужда от гадаене. Прилича ми на датчик за положения на колянов вал, той май не записва грешка, така че е по-трудно да бъде набеден, но според симптомите, си мисля за него. При мен няколко пъти (например 2-3 пъти годишно) се е случвало, да върти повече от нормалното при топъл двигател, но пали. Никога не ми е гаснала. Мислех, че също няма да има записана грешка, но миналата седмица пуснах диагностиката и имаше записан датчик за положение на разпределителен вал (G40), или иначе казано датчик на Хол.
  12. Unionivkoni9

    Колата гасне в движение

    Здравейте, колеги, от около две години съм собственик на Шкода Октавия2 1.9TDI /105к.с/4х4/2006г от около 3 месеца се появи много странен проблем(поне за мен). Както си карам примигва ми чека и подгрева, колата забива муцуна за част от секундата и после си продължава без проблем(така започа). След това започна да гасне както си е в движение, отбивам встрани, въртя на стартера(ток има да те убия, но не иска да запали). Понякога не гасне в движение, а като паркирам някъде и отида да си свърша работа, при качване не иска да запали. Първоначално не ми направи впечатление, но в последствие се загледах в таблото и видях, че при подаване на контакт не съветват "чека" и "подгрева". Като изчакам някакво време, лампичките съветват и колата си пали без проблем, но докато не светнат няма палене, само върти. Лошото е че проблема се появява когато си поиска.... с две думи в момента имам кола с която не смея да тръгна извън града. Ходих при няколко майстори, но никой не знае какво и е(защото като отида при тях, колата реално няма проблем) обяснявам им, питам ги , уж добри майстори по токовете, но никой не може да я оправи. И така вече няколко месеца.... Моля, ако някой се е сблъскват с такова чудо да сподели. Ще му бъда задължен!
  13. Карал съм зимни Hankook стария модел 2 без забележки са други които са среден клас и си заслужават Kleber krislap hp 3 firestone winterhawk 4
  14. Вчера
  15. sando2

    Смях в залата :-)

  16. Не бързам със заключенията, но си имам едно на ум за шума, макар че както бях споменал, този фактор не ме притеснява. За твърдостта ако си е така ще е добре. Важното е да не стане на камък за 1-2 сезона. Засега толкова. Като ги покарам и събера впечатления ще ги коментирам.
  17. И аз за нещо такова си мислих. Един вид чувство за нестабилност. Да. И смотаните гуми намаляваха още лимита. Важно е да отбележа, че първо карах Митсубишито и после ми дадоха Реното. При едно съвсем безобидно спиране на светофар, на мокро, май месец, джипката тръгна, като шейна. Спрях след пешеходната пътека. Добре, че бях първа кола. А това съм го правил хиляди пъти, с тази скорост, но с друга кола и гуми. Тоест скоростта ми е била съобразена, нормална. Но не и съобразена за гумите, с които съм. Защото е ясно, че и най-добрата гума идва момент, когато да загуби сцепление. От тогава, едно на ум! Направо бях изумен как при такава скорост и употреба на спирачки ще тръгне да се пързаля! От тогава, повече не съм допускал такова нещо, съобразявайки се с какви балатуми гуми съм. Особено на мокро. На правите участъци си карах, но в завои планинско си намалях за да няма поднасяне. На спускане, защото задницата олеква и още по-лесно губи сцепление. Ако влезеш и със спирачка в завоя, става още по-зле. А бусът вървеше с леки товари, все едно е празен. На изкачване си карах без притеснения, защото предното тегли и тежестта е по балансирана. /ако си със задно, нещата се променят. Митсубишито беше на задно/. На сухо нямаше проблеми и усещах стабилност. Има логика в твоите мисли. Затова може да не съм усетил. Карал съм и по-бавно, съобразявайки се с автомобил и гуми. Още на първия месец им разбрах възможностите. И съм бил по-внимателен, защото ефекта от опичането е по-опасен. Лесно губи сцепление на мокро. Иначе на сняг са добре. Но те бяха и чисто нови тогава. Всяка зима тръгвахме с нови гуми. Митсубишито беше като танк. 4х4 с 50/50 на двата моста. Включваше се с ръчка. Няма закъсване. Ходил съм в сняг до Три могили. /почти с постоянно буксуване и пързаляне при изкачването, на втора. то и на друга не може да се кара/. Това е махала на 16 км. след Белинташ. След Белинташ няма асфалт. Пътят е макадам. Горски път. Много емоции съм имал. Имаше достатъчно маршрути в Родопите и се накефих на каране при всякакви условия. В низината не ми беше интересно. Ники, пишех, като публикува. Изкачване и спускане съм го засегнал в отговора на първия ти въпрос. Да, при сухо време няма значение, но аз не знаех при какви условия си бил.
  18. Колегата го е определил много добре. Лично моето усещане беше като да си кажеш - какво и стана на тази кола, че се държи така странно. Иначе става дума за сухо, топло слънчево време и при изкачване и спускане, макар че това последното не си представям да има голямо отношение.
  19. На същите завои, със същата скорост при температури под 5-6 градуса колата не мърда.
  20. Това с "лилавото" поведение и аз го усещам когато температурите станат 10-15 градуса и нагоре. Усещането е сякаш имаш дъвка на подметката и се размазва в завоите. Не е точно поднасяне, но и не се усеща съвсем стабилно.
  21. Асене, честито и безаварийно ползване. Да не те подвеждат и безпроблемно да стигаш, за където си тръгнал! Шарката им е едра, с повече фуги и затова може да са по-шумни. Иначе е подходяща за сняг. Ще копат и държат добре. Ники, ще коментирам въпросите, но първо искам да разбера какво имаш предвид под "лигави". Може би губене на сцепление? При какви условия стана. Скорост, изкачване, спускане, мокро, сухо. На ръба на възможностите на автомобила/гумите ли си карал.
  22. chavdarlk

    Да поздравим приятел с песен!

  23. Има две неща, който не трябва да те шашкат за тази гума (ако случайно те шашнат): 1. По-шумна от нормалното е. 2. На пипане е по-твърда от средностатистическата зимна гума. И двете неща нямат значение за инак отличното й представяне във всякакви условия
  24. @joro-120L Прочетох ти мнението вчера, и направих анализ на написаното. Стигнах до следното заключение: 1. Посочените от теб мпс-та със сигурност имат по-нисък лимит по завои от лек автомобил и предполагам, че си ги карал съответстващо на характеристиките им. 2. При посочения пробег, а и факта че в Пловдивско (изключвам планинските райони) зимата е по-топло спрямо София(добре си спомням една командировка в Пловдив през ноември, когато всеки ден беше 20+ градуса), в началото на пролетта гумите вече са били достатъчно износени и опечени, че да не се усещат лигави. Ти ще кажеш, има ли правота в моите мисли или не. И уточнявам, че това впечатление от гумите добих на Петрохан.
  25. Благодаря, този е още по-добър от онзи който бях разглеждал аз. Ами ето ги, Hankook Winter I cept RS3 пристигнаха снощи. Дот 23 седмица на 25 година, произведени в Корея. 8,5мм грайфер като за начало. Летните Ventus Prime 4, които купих миналата година бяха произведени в Унгария. С отстъпката излязоха по 154 лева бройката. Сега остава да намеря време да ги мотирам на джантите и да си чакат момента за качване на колата - смятам, че още им е рано. Брат ми отново заложи на Вредщайна, както на О1-цата, така и миналата зима на предишната му О3, но гумите си отидоха с колата и сега пак същите нови. Бях на косъм да взема и аз същите, но както казах, искам да опитам нещо различно, въпреки че и други хора ме питаха защо точно тези и сигурен ли си, че искаш тези гуми. На тестовете гледам са изключително близки точно тези два модела. Може би по отношение на износването Ханкука е по-издръжлив, което за мен не е с особена тежест, тъй като с моето каране и изминати километри на сезон, едва ли бих изхабил комплект гуми докато още са годни за каране през зимния сезон.
  26. Виканх си CONTINENTAL 235/45R18 98V XL FR WinterContact TS 870 P за Пасата. Отделно взех решение малкият автопарк във фирмата да премине на всесезонки CONTINENTAL 185/65R15 92T XL AllSeasonContact 2. Извънградско почти не излизат, 95% от шофирането е в София и то все по главни пътни артерии. В същото време в склада е заприличално на гумаджийно, а като засиля някой да сменя гуми и го няма цял ден Та мисля, че е оптимално решение. Като отиде някой да ги прибере от "На гумите щом дойде ред, отивам бързо в Медина Меееееед", ще ви драсна държави на производство, па малко по-нататък и отзиви
  27. ghost_rider

    Смях в залата :-)

    Ами така де!
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.