Цялата активност
- Последния час
-
Здравей, Обади се на @Pepino да я прегледа. 0888 900 960 Какъв е цвета на електрода на свещта на втори цилиндър и различава ли се от останалите.
- Днес
-
Тъй става , като се опитват да вкарват изкуствен интелект , а нямат сензори за всичко .. най-тъпото на тез асистенти е , че ти се бъркат в газта (отнемат я) и тогава ако не искаш да изгаснеш , започваш да си играеш със съединителя.
-
jojo started following misfire cylinder
-
Здравейте, Колата е Октавия 2 мотор 2.0 tfsi 200 от преди няколко дена в движение започна да мига чека и за момент заби като имаше вибрации във волана и педала на газта. На няколко пъти го направи това, че ми оставаха към 20 км до дистанцията..но само за момент..и после си ускори..но една идея по мудно. Като стигнах лампата си остана светната. Грешката misfire 2 цилиндър . На следващия ден размених свещи и бобина( по бобината имаше ръжда -на втори цилиндър) ..с фина шкурка ..отстраних я. Сложих с разменени позиции, изчистих грешка...текущо все още няма нова..но усещам че не е наред. След малко рисърч на потенциални причини...от свещи (не съм ги сменяш от как имам колата, но изглеждат ок), бобина, клапан pcv, инжектори, зацепване и вече глава. Отделно имам съмнение и за катализатор, и дали не е дал фира, че последните 10 дена при ускорение ..има забавяне. Не ми се иска да ги карам едно по една на принципа проба грешка, затова ще помоля да ме насочите към място/сервиз където ще могат да хванат проблема ..а не на проби. Или ако някой се е сблъсквал със същата драма. И последно на живи данни..има една стойност която на втори цилиндър има 10 cnt..на всички останали седи 0...ако някой знае какво иде реч
-
valentino се регистрира във форума
-
StanislavNikolov се регистрира във форума
-
Mirrko started following Въпрос за парно на О2.
-
По-напред в темата имаше нещо за това рамо,врътката май трябваше да е на HI
-
След тази снимка няма как да не ви представя и другата Волга на Момчил @m_g. Няколко думи за колата и присъствието на ГАЗ 3102 в Бг. m_g написа: ... и вече направена Някои хора са я виждали и на НИМ
-
anticop started following 2.0 тди - прекъсване
- Вчера
-
Айде малко БГ Тангра - Любовта,без която не можем.mp4
-
Трудно ми беше да повярвам, че точно ти ще запалиш съединител, но си казвам - случва се. Тия асистенти нали са уж да помагат и то на такива, които не могат да карат. А на теб ти пречат. Въпрос на свикване ли е? Другите как се оправят с тях? За асистента, който задържа колата да не тръгне назад ли говориш? Че не му знам името. Сигурно ти гасне, защото тръгваш преди да е освободила спирачката.
-
Жоре , специално при тез новите коли не е само до задкормилно устройство .. преди Фабията съм има поне пет коли , на Фаворита навъртях близо 40 000 км с боксуващ съединител и не съм го палил. На тъпата Фабия с още по-малоумни асистенции го паля по желание ... малко да превърти и мирише на ужасТ. Тъпите помощници са причината да ми гасне въпреки , че ЗиЛ в казармата не ми е гаснал. Най-смешното беше в Австрия някъде из Алпите , на един баир ми изгасна три пъти преди да се усетя и да изключа тъпите асистенти .. и пак замириса на феродо.
-
Deyan169 се регистрира във форума
-
+1 Въпросът е кое кара да замирише нов съединител. Горе долу е като спирачките. При системна такава употреба няма да се строши, но му се скъсява живота. На феродовия диск. Затова едни сменят на 100, други на 200к. км. Даже в повечето случаи се раздрънква демпфера, а феродовия държи.
-
Съединителите са издържливи и еднократно издевателство няма да ги строши. Бях свидетел как едно задкормилно устойство тръгва с много газ на трета. Освен миризма имаше и пушек, но съединителят оцеля. А, и всичко това стана на моята кола. А по темата - възможно ли е някаква предпазна пластмаса под купето да е провиснала върху изпускателните тръби?
-
Разбира се, Гена. И на 0 км. да е. Може да го запали задкормилното у-во. Много си държал на полусъединител, в комбинация с по-високи обороти.
-
Само да споделя - на Фабия 3 на 900 км. усетих миризмата на феродо от два нищо и никакви старта на светофар .. усещал съм я и след потегляне на рампа или голям наклон , а вече 80 000 км. още е жив съединителя.
-
simeongenov се регистрира във форума
-
Проверете дали не се е намотал някой найлон или нещо друго на изпускателната система.
- Последната седмица
-
Добри си изглежда колицата, само да е друг цвят, ще изглежда по-добре.
-
Всички от 1во до 10то място караха без грешки, като първите шестима - Макса, Ръсел, Сайнц, Кими, Лоусън и Тсуньо се представиха най-добре. За съжаление и на Пиастри, и на Алекс Албон не им беше уикенда. А Мерцедес са вече пред Ферари и няма да се учудя ако и лимонадите ги задминат. Диемските коментатори са си ясни, но коментарът на Хамилтън за Юки и Лоусън 'Mate, these guys are fast' би трябвало да се вземе под внимание от Ферари и в един момент да се фанат у рЪце. Тва в случай, че искат да си върнат позицията в класирането де.
-
За първи път от повече от 15 год. имах възможност да гледам директно състезанието .. ами най-зле похарчения интернет трафик .. и аз заспах , кучето също и още две котки .. добре , че си правех някакви мръвки , та отвреме наврвме ме будеше алармата да ги връткам. Много ме е яд , че не заваля на 20 та минута.
-
Щом си запознат как протича регенерацията при бензина, ок. Освен да говорим от какво може да не е. Загряването на радиатора не може да стопи пластмаса. Ниски са градусите. Ако е опряна на изпускателния колектор, да.
-
Вентилаторите не обдухват постоянно. Не е регенерация
-
Не мога да твърдя това. Нищо не мога да твърдя. Както каза адаша и бензините имат нещо такова, но защо ще го усети след 14к км. Така зададен въпроса е за хора с ясновидски способности.
-
Не само се сещам, а се съгласих, че не е регенерация в този случай.
-
Ти си с дизел. Щом усещаш миризмата на Камика през монитора на компа, добре. Нали се сещаш, че имам tdi и нищо ново не ми казваш.
-
PRR started following Проблем с ABS Trash control
-
А в какво точно се изразява проблема?