Цялата активност
- Последния час
-
Ако беше пред мен, можеше и някой задвратник да изядеш. Мажи със силикон. Казах ти, иди до първата железария или където продават О пръстени и си купи. Маслоустойчив.
-
Електрониката се "учи". Т.е. имаш заводски настройки, но според карането, качеството на горивото, надморската височина, температурата, износване на елементите на системите и т.н. и т.н. се адаптира. Та не е изненадващо, че като смениш нещо ефект няма веднага. Малко време му трябва на ECU-то да се адаптира.
-
Поръчах го, ама за мен това уплътнение не е ок.
-
Попринцип , малкия я намери http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitrov-уплътнение-вакуум-помпа-audi-seat-skoda-vw-sg2-008 но оригиналната е синя. Оня ден, като търсех гумичка за помпата за високо налягане, черната беше 50 стотинки , а Elring - а (син) беше 7лв, затова ми се иска да намерим OEM номер и да взема нещо по държеливо, да не е еднодневка от гума за пералня.. Теоритично, ако не намеря , в краен случай, мислех да изрежа кадастрон , но за тази си идея , изядох бая подигравки ...
-
Да я беше извадил. Саше, прилича ми на обикновен О пръстен. Можеш да го купиш от всякъде. Интересува те диаметър, дебелина, и да е маслоустойчив.
-
Прилича ми на вакуум помпа.
- Днес
-
Здравейте ,нещата се получиха няма го давченето в ниските обороти ,но след като изчистих и буксата .Интересното е че мина малко време от началото мислех че няма ефект ,но после счкаш всичко си дойде както трябва .Весел празник и безаварийни
- 6 мнения
-
- 1
-
- Вчера
-
-
dobreffffff се регистрира във форума
-
За да не се случи, задължително се подпира Задното колело и от двете страни. Дори и на равно. На пътя, ако нямаш клинове, а аз нямам, търсиш камъни. В къщи имам подходящи гредички, но все не се сещам да си направя две клинчета. Иначе, като сменям гумите я подпирам с две туули единички.
-
Това може да се случи най-вече на път. Ако си спукал гума и си спрял на банкета или опесъчената(непочистената) част от платното, макар и да е равно, може да ти се хлъзне колата дори и с вдигната ръчна. Ако сменяш гуми или правиш някакъв ремонт, можеш, а и трябва да подбираш чисто място, за да избегнеш подобна ситуация.
-
Браво и на Уилямсите. Упорито се справят, въпреки че колите им не търпят развитие. Сайнц ако се беше напънал малко повече когато Фераритата си размениха местата, нищо чудно да беше прескочил Хамилтън. Но....това го знаят вътре в отбора. Чакаме Имола след 2 седмици.
-
Зависи от производителя. Бусовете на Мерцедес и Рено имат два датчика за налягане, преди и след ДПФа, отделно температурни датчици, отделно датчик за сажди и отделно от тях са NoX и ламбда сензорите.
-
Това с паркирането на електричките беше ясно. Просто беше въпрос на време. Но, както вече съм напълно убеден, хората а "Унищожи София" се грижат не как да организират движението в София, а как да го унищожат, т.е. влошат. И не за сметка на ГТ, защото и там се прави всичко възможно да се откажат хората да го ползват
-
Юлиян Енчев се регистрира във форума
-
ЦЪК време беше да пропищят "бедняците" от ЦГМ
-
Може , този стария хидравличен крик за това е с посукано шаси .. колата тръгна с вдигната ръчна
-
Гена, не се съмнявам в твоите действия. Може би е моя грешка, че не уточних това. Колкото и правилно да се постъпва ментето крик си е менте. Засегнах вариант, при който и читав крик може да поддаде. И най-вече за безопасността. Казах ти да си купиш качествен крик и да не се занимаваш с глупости. Този в казана. С такъв трапецовиден крик жабка съм вдигал 3 т. бус Рено Мастер. Заводска окомплектация е.
-
Там е работата - аз вдигам само на мостовете , под крика слагам тротоарна плочка за равна повърхност , ръчната винаги е вдигната и има клин под някоя гума и въпреки това тези еднотонни жабки им се огъват ушите , където лагеруват осите на трапеца. Измислил съм да ги подпра с лента винкел , където се огъват , а от двете страни на рамената на трапеца ще направя канали на осите и ще сложа зегерки .. мисля това да е достатъчно за да спре огъването.
-
И при мен зимни, летни са на джанти и сам си сменям гумите. Ползвам крика на Супърба. Крикът трябва да върви перпендикулярно на автомобила. За усукването на крика помага и неправилното му поставяне, наклон на терен, мърдането на автомобила по време на вдигането. Трябва да се наблюдава и да се преустанови вдигането в такъв случай. Да се пусне и донамести крика.
-
Проблема при евтините хидравлични крикове е , че текат като лейки , отделно започват и да изпускат в един момент (вдигаш колата , сваляш гумата и докато се обърнеш височината е намаляла) .. купувах преди време един и изкара точно три вдигания на Фаворит. При Велко (вече) имам един , който е с посукана рама , но не тече и е купуван в началото на 2000 -те , но за себе си се убедих , че ако нямаш гараж , това е излишен кютук.
-
Ок. Не разбирам какъв точно е проблема. Хидравличният крик или работи или не. Не вдига, не задържа и пропада или те е страх да не падне от крика. Ако не вдига, търси пробка и долей масло. Ако не се оправи - нов.
-
Има разбира се. Но хидравличния е по-бърз. А и слагам и една подпора, за всеки случай. Мисълта ми беше, че всичко е ментета. Тя колата по документи е 1,8 тона, една четвърт няма и 500 кг и пак си е страшничко.
-
Иво, бимъра няма ли си заводски крик.
-
ДПФ има два температурни датчика, на вход и изход. Мисля, че имаше и датчик за налягане. Щом работи двигателя, достатъчно е живи данни при подаване на газ.
- Последната седмица
-
Мне. Ползвам един хидравличен крик и молитва. Уж е до 2 тона, но вдигане и на едно колело е ......да кажем страшно.