Цялата активност
- Последния час
-
Да де , объркал съм ги , голямо нещо е станало...
- Днес
-
Саше , фактологическата грешка е този изпускателен колектор , дето си изпляскал Нали се разбрахме вече за смученето и духането , ясно ти стана
-
alexxxx321 се регистрира във форума
-
На всички нормални коли , се взема от там.
-
bilyanadelcheva се регистрира във форума
-
Сервизът е комфортен и има къде да се паркира. Преди ходих там, т.к. е близо до офиса. Имайте предвид, че е много скъп. Последният път за преобличане и хотел на зимни гуми (18") ми взеха 300лв. Повече не се върнах. За сравнение давам в момента 160 лв в изток за същата услуга. На който цената му е приемлива - мястото е ок.
- Вчера
-
Това е брутално! Не съм виждал. В кафявия салон ще легне много красиво.
-
Приятелю , да не казвам , че освен мегана , бях на Косъм да взема твоето TDI, aко питаш защо , ела да те нашамаря със собствената ти кола . Единствено кмета ме спря , а че обича колела без седалка е ясно , глей го че има бяло около устата тоя , дето ни уби колите... Още като чух че е от спаси софия и ми беше ясно че ще ни *** майката. VRS - харчи 20 , обича високи обороти, в ниските не е нещо уау, но е малко по - бърз от 1.9TDI . TDI - харчи 9 лятото , 11 зимата , обича ниски обороти , набира веднага и там е или пръв или кръв!
-
Той кмета не обича и колело със седалка, ама това е друг въпрос. Стига си възхвалявал тия дизелови печки. Уж се пишеш за уселгнал човек, а още не цениш комфорта на бензиновия двигател - понякога не се разбира дали работи, докато при TDI- то могат да ти изпадат пломбите, дори докато чакаш на празен ход на светофара...
-
Да се похваля с нещо , което не знаех , че съществува - оригинални , текстилни стелки за Фаворит/Форман (кафяви) Хиляди благодарности на Коцето (malkiq)!
-
драмата е , че капе върху едни кабели , ще ги разяде , после знаеш - грешки , проблеми с датчици и све ...
-
Ръчка е , ама ква ти е идеята ? Едит: Ааа не . Аз не обичам автомати , а кмета на София не обича дизели. Иначе 1.9 TDI for life!
-
Само при определени условия, ако става дума за бензин, а за твоето любимо 1.9 тди, липсва тотално. Не се филмирай толкова, това са консумативи, а дори и да покапва масло от помпата, няма да останеш без спирачки.
-
Предлагам бартер ако РСката е с ДСГ
-
Разбрах защо има външна помпа и пак ми се вижда тъпо. Турбо колите нямат вакуум в колектора , 'щото са турбинирани ...
-
Принципа на действие е еднакъв . При всички мой досегашни коли , вакуума се взема от изпускателния колектор. Тази помпа , малко ми навява вайбове на бмв/рено . Да го направим много скъпо с много скъп консуматив, но да върши същата работа... Като лагер - помпата на рено на съединителя и като стартера в камбаната на кутията на други коли.
-
Ахам, и двете коли са еднакви като коне и тегло, значи може да са еднакви структура на спирачките, а? Или може и без серво даже?
-
Турбото , засега прави усмивка. Целия този алуминиев детайл , с уплътненията му за 100лв дето са само те, прави вакуум за сервото на спирачките, дето на 120 ката е един щуцер във всмукателния колектор.
-
Дали? А турбото какво прави?
-
Куките имат нов епизод
-
Не те разбирам? Аз не казвам че колата е лоша, просто казвам че един скъп , over engineered боклук , върши работа , същата като една дупка във всмукателния колектор.
-
Изобщо не питам защо си обичаш 120ките, ясно е. Даже на моменти и те са ти прекалено бързи. Въпроса е защо се направи на барон фон Мюнхаузен и се изтегли сам себе си за косата?
-
Бате , като разбрах това за какво е , направо подивявам , това е вакуум за сервото на спирачките WTF После питай защо си обичаме 120ките?!?
-
https://www.amazon.ca/Vacuum-Rebuild-2005-2008-5-Quattro-Passat/dp/B07HH4DMCV/146-7704874-4394741?psc=1
-
И цялото това за някакъв вакум , толко не може да си го вземе от всмукателния колектор