Цялата активност
- Последния час
-
Цветовете къртят! Мноооого добре изглежда!
- Днес
-
Прецаках се с клапана за картерна вентилация. Днес слизам, със сутрешната EPC грешка, не поиска да се адаптира. Грешката за Intake air е била измишльотина. След това се адаптира, но разбрах къде е проблема. Пред работата, реших на подигравка, да изчистя грешките и оборотите заспаха. Запише ли EVAP Emission Control Sys P0441 - 002 - Incorrect Flow и оборотите лееееко се вдигат. След малко записва Idle Control System RPM P0507 - 001 - Higher than Expected. - Intermittent и оттам сме на провал. Решението е: - Връщам си старата клапа, защото тази сигурно е с друг pinout , не че е някаква драма сутрин да се пали по два пъти , но ще замине стартера. - Купувам си домашна маймунка , обучавам маймунката да чисти двете грешки с VCDS ! :)
-
Mirrko started following Хорология
-
И аз да се включа, понеже съм скръндза а и мързел демек автоматик не е за мен си нося ей тези 2 Casio. Едифайсчета класика в жанра на кварцовите часовници а и съм с сравнително голяма китка
-
Това е трето поколение, като при мен, само че 2 литра.
-
Това ще е и първият концерт на малкия няма да има и 2 години още,та сега търсим антифони
-
Мераклия съм, но още не съм го решил.
-
Али Алиев started following Електрическо отваряне на багажника
- Вчера
-
-
Така , вчера си говорих с чата - вика ми , не си адаптирал правилно тъпата клапа. Ок слизам , адаптирам я както си трябва , пак същото. Днес ми вика да я адаптирам студена. След вчерашната адаптация мистериозно се появи 008825 - Leak in Air Intake System P2279 - 002 - Въпроса ми е , ако има leak защо работи 17мин ок и тогава започва ? При клапана за картерна вентилация , хората казват че имат нестабилни малки , а мойте не падат под нормалните. Утре ще я адаптирам пак студена , заедно със набитите грешки ,без да я паля , да видим. @ghost_rider Тук , въздушния филтър и МАF сензора са в капака , за да е по - интересно. и за да е интересна темата ...
-
Здравейте, може ли да се направи електрически багажника на Шкода Скала, някой ако знае и е монтирал да сподели.
-
Mirrko started following Концерти и предстоящи музикални събития
-
BE4 HILLS https://share.google/au5QFasxqGYKTOvCW някой ще ходи ли
-
Добро, бюджетно решение. Има си предимства, че мрежата може да се разтяга, ако пъхнеш нещо по-обемно. Аз си бях купил една кука тип котва от Китайците и се чудех за какво съм я купил, защото на Октавия 3-ката си имам кукички за закачане на торби, а и още не бях купил колата, когато купих въпросната кука. Един ден се загледах по-внимателно и намерих перфектното място на Октавия 1-цата. По принцип модела май беше за О3 хечбек. Знам, че си имат такива фабрично. Ето при мен как стана: От другата страна има същата планка, може и там да се сложи.
-
-
Клапан картерна вентилация? Напоследък доста често го срещам като потенциален проблем, явно и той е консуматив. Дано само не е капсулован в капака, както при TDI-то.
-
Срещал съм мнения хора са решили проблема с нестабилни обороти със смяна на този клапан https://www.drive2.ru/o/b/457083202536736235/
- Последната седмица
-
п.п. ако случайно изгледате клипа до края ще разберете, че в завода на Волга се произвежда Шкода. п.п.2 и аз сега го разбрах.
-
Georg се регистрира във форума -
Зависи какво й е обслужено на 120 000 Дифовете - иди дойди и да ги проспиш. Но кутия и Халдекс ако не са обслужвани скоро, задължително. И натъртям на това, което бях писал в предното мнение - Помпата на Халдекса се сваля задължително и се мие цедката. Натъртям ти го, защото ако отидеш във VAG оторизиран сервиз, няма да го направят. Не защото не знаят, не защото не трябва, а защото нямат такава процедура и указания. Ако отидеш в супер рандом сервиз, в който правят всякакви коли - вероятно също ще се пропусне. Колите от тази генерация не са чупливи, просто са претенциозни на поддръжка. Ако човек я прави редовно и като хората - няма яд. Ако човек мърля резултата е "Те след 2005г. само боклуци, немска кола не" и прочие ЕЖК (една жена каза).
-
PRR started following Superb 2020 2.0 tsi 280 въпрос
-
Като фен на дизела бих ти казал - не си за дизел с тези километри и разстояния. Бързо-бързо ще го вкараш в регенерации и проблемите около тях. За другото колегите са ти писали повече от достатъчно.
-
динков се регистрира във форума -
Обеща ли да я пази. Да не стане, като горната, че ми стана криво от първата случка. Пиша, щото минах по същия път. Една година търсих С2. В темата ми за колата съм го описал. Накрая си харесах една. Аз бях първият обадил се по обявата. Колата беше в София и нямах възможност веднага да я видя. Уговорих се със собственика за оглед след седмица. Даде дума, че ще я пази и се оказа мъжкар. /През това време и обслужване й направи. Ангренаж на 150к. за негова сметка/. Като се видяхме, каза че са се появили още 8 мераклии след мен. Ако се откажа, не е проблем. Ще се обади на следващия. По списък. Даже един се е появил с повече пари от обявената цена. Удържа си на думата. Та, има хора, като видят човек с парата в ръката, решават бързо и не искат да изпускат момента. До човек си е. А и ако преди това са го мотали разни купувачи... Нека всичко да е наред и да я вземеш. Колата е абсолютно по мой вкус и ако търсех, бих я взел. Даже и джантите са ми от любимите. Единственото е, че не искам черно, 4х4 и комби. Но, при втора ръка цвета остава на заден план.
-
Говорих със човека, ще отида в петък да я видя се разбрахме.
-
И тази бързо ще се продаде, дори и да не я вземеш ти. Така си мисля. Хубава е.
-
Питай собственика какво е сменял. От обявата изглежда е коректен човек, няма смисъл да те лъже. Колата си я купил от Германия за себе си и сигурно я е поддържал правилно. Вярвам и на километража. Масло скорости - на 60 000 км. Ако не го е сменял, трябва да се смени. Иначе, живот и здраве, на 180 000 км.





