Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. Izolini

    Метално чукане 1.0 TSI 110 к.с.

    Стана ясно от първия път, няма страшно. Само как разбраха, преди да сменят ангренажния комплект, че не е пречукал някой клапан?
  3. Деян

    Метално чукане 1.0 TSI 110 к.с.

    Бурзо го написах с доста грешки. Болтове на обтяжна ролка.
  4. Днес
  5. Деян

    Метално чукане 1.0 TSI 110 к.с.

    Обадиха се от Skoda. Разхлабени облове на обтегач а ангренажен ремък. Препоръката е за смяна на целия ангренажен възел. Последствия по двигателя няма. Ремъка не е прескачал.
  6. Izolini

    Formula 1 - 2025

    Пропуснах квалификацията за спринта, та не ми е ясно какво правят на опашката Саждю и двата Мерца. Страхотен старт за Льоклер, прекрасно изпреварване на Норис, доста по-трудно от това, което направи Макс спрямо Оскар. После превъзходството на Макларън го изяде, естествено. Разликата между Макларън и Льоклер (и останалите) явно беше огромна. Цунода не направи нищо с колата на РедБул. Как тогава Верстапен успя да задържи Пиастри зад себе си? Тук не опира само до свалените крила.
  7. joro-120L

    Метално чукане 1.0 TSI 110 к.с.

    Понякога има производствени дефекти, които се проявяват и на малък пробег. Рядко се случва. И маховик не е нормално да замине на 60к Маховикът щеше да се влияе при натиснат съединител. Искрено желая да е нещо дребно. Мисля, че не е колянов вал.
  8. zloQQ

    Ежедневни приказки !

    Случва се и да влиза мизерия от гумите, но 98% е от горе. Живея срещу парк и като паркирам под дърветата става мазало. Всяка сутрин чистя листа. Прахоляк голям е тук и с листата е отвратително като се смеси и завали дъжд. Става си абсолютна кал и се трупа в посланика. При О1 беше трагедия. Двойката не се ми я гледал, но тече хубаво отдолу като чиста стъклото с чистачките, което не навява на мисълта, че няма много мизерия и водата директно изтича без да се забравя по кал и боклуци.
  9. joro-120L

    Ежедневни приказки !

    Снимката е примерна. Моята теория, която съм я споделял и друг път е, че основно тази кал се набива от предното колело през фугата на подкалника, която е към калника. Отгоре през чистачките влизат боклуци, но не и такава кал.
  10. ghost_rider

    Ежедневни приказки !

    При гаражни коли замърсяването е по-малко. Основния проблем е, че като се паркира под дървета, падат и влизат листа и голямо количество прахоляк под чистачките. От там по отводнителните канали падат зад подкалника и запушват малките фуги, по които по принцип изтича водата. Не веднъж сме чели за случаи при по силен дъжд или миене с обилно количество вода, някой да му протече в краката и да прелива вода от отсега при механизма на чистачките. Това е крайно притеснително състояние, особено за мен, защото щом се е стигнало до тук, си представям колко дълго се е трупала тази мръсотия там и е задържала влагата постоянно и няма начин да няма поражения по ламарините, дори и на първо време само отвътре. В тази връзка, моята препоръка е при продължителен престой особено есенно време, да не се оставя колата под дърво и да се чисти редовно доколкото е достъпно покрай чистачките. Предпочитам да е на слънце колата, но да не е задръстена с листа, отколкото на всяка цена да я бутам на сянка.
  11. Деян

    Метално чукане 1.0 TSI 110 к.с.

    Дано да не му е дошло времето на 60 000 км. Поне не и на колянов вал. А да е маховик? Тази кола е с демпферен.
  12. joro-120L

    Метално чукане 1.0 TSI 110 к.с.

    Е, това все пак е нещо. Значи е от мотора. Защото, ако е съединител, пак си е проблем, но не толкова страшен. Пак е за сервиз, но можеш да си я закараш на ход. При проблем с колянов вал, биели, бутала, бутални болтове, не е задължително да светне лампа за налягане. Единствено, ако има луфт в лагерите на коляновия вал. Може и да няма връзка със смяната на маслото, а просто да му е дошло времето. Може и клапан да тропа, но там звукът е с по-висока честота. По-"тънък". Ама може и да излезе друг дефекта, знам ли.
  13. Деян

    Метално чукане 1.0 TSI 110 к.с.

    Мен точно това ме тревожи. Подозрително скоро става след смяна на масло. Да не се объркали нещо и да са предизвикали проблем с мазането. Лампи по колата не светеха. ЛАмпата за маслото загасва нормално след палене. Не повече от секунда след запалване. Сетих се да изключа климатика преди да я сваля от репатрака, но не съм усетил промяна при натиснат отпуснат съединител.
  14. joro-120L

    Ежедневни приказки !

    Отвори ги Ице и кажи има ли ефект от калобраните. Да знам дали да разглабям и аз. Щото и при С2 е същата работа. И аз като теб, при последното чистене сложих калобрани.
  15. Izolini

    Ежедневни приказки !

    На О2 също е трагедия. Аз преди бая години сложих предни калобрани, тогава изчистих огромно количество гняз от подкалниците. Което ми напомня, че не е лоша идея да ги отворя и да видя какво е положението сега.
  16. joro-120L

    Метално чукане 1.0 TSI 110 к.с.

    Микрофонът е много близо и допълнително усилва и изкривява шума. Не е като на живо да се чуе. Също и от коя страна на мотора се чува. Според мен е на метал чукането, което не е добре. Като на коляно-мотовилков механизъм. Нямам представа Фабия с какви кутии са. Ако в случая е ръчка, първата работа е да се натисне съединителя да се локализира двигател, съединител, кутия.
  17. joro-120L

    Да поздравим приятел с песен!

  18. ghost_rider

    Ежедневни приказки !

    Успокои ме. От моя оглед още на предишната Октавия на брат ми, установих, че там е много добре оформено пространството зад подкалника и не задържа боклуци. Отдолу е отворено и всичко си изтича. Жалко, че на Фабията не са го направили по подобен начин, пак си остава слабо място.
  19. Вчера
  20. sando2

    Ежедневни приказки !

    Не е от Октавията, там нямаше нищо, проверих веднага, от Фабията е, направо паднах, като ведях .
  21. ghost_rider

    Ежедневни приказки !

    Само не ми казвай, че това е на Октавията.
  22. Scorpions - Send Me An Angel (1990)_2.mp4
  23. BONFIRE - жестоко парче, едно от любимите.
  24. chavdarlk

    Да поздравим приятел с песен!

  25. sando2

    Метално чукане 1.0 TSI 110 к.с.

    Дано да е нищо фрапиращо, имал съм такъв двигател, такова чукане не е имало. Евентуално, избило уплътнение на колектор, в добрият случай.
  26. chavdarlk

    Да поздравим приятел с песен!

  27. sando2

    Ежедневни приказки !

    Днес си сложих и предни калобрани, те това изчистих межде подкалника и калника. От двете страни, три шепи с кал.....
  28. sando2

    Смях в залата :-)

  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.