Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. maxrpm

    Citroen

    Днес , се случи така , че карах зад баща ми . Citroen C4 2022ра 1.2 , 3 цил .... Мисля си , ако не дай си боже го блъсна, Поли ще издивее , ужас ще стане , и го гледам това е с ДВА ауспуха отзад, част от мен умря от смях ... Иначе аз съм дете обръщало фиат Типо на 16год, повече фиат не бих карал, освен фиат 500 , ама най - натупания беше 17 000лв , толкова пари нямам. Иначе бих карал пак... Тези джанти от снимката са реални , виждам ги всеки ден и са супер красиви ! Колата я кара една руса колежка с татуси , ама май е 1.4... Кола на обява с такива джанти няма .
  3. Logrus

    Citroen

    На мен ми мяза на контейнер за бокук Като визия предпочитам Фиат Тополино - италианското братче е далеч по-стилно
  4. Днес
  5. РусенскоВарено

    Citroen

    Майстор Чафо, @Logrus, аз само външният вид имах предвид, че е палав. Електричките не са ми на сърце, не и докато усещам 1.4TSI 150 коня под четрибуквието си и зетят ме вози на 6-цилиндров змей със 640 расови коня, правен нейде в Бавария.
  6. И малко Депеше Моде Depeche Mode - Enjoy the Silence (Remastered).mp4
  7. Logrus

    Citroen

    https://www.motor1.com/news/749601/citroen-ami-retro-caselani-conversion/ Моя грешка - 5000 Евра бил кита А ако на Ами боднат някое бензиново моторче, даже и аз бих се изкушил да си взема (в ретро стил естествено)
  8. sando2

    Citroen

    Ти да видиш, прочел съм грешна информаця, но все още по- ме кефи.
  9. sando2

    Citroen

    ДВГ-то по-ми харесва - класика
  10. Logrus

    Citroen

    @РусенскоВарено Ице, то всъщност е една и съща "кола", само дето това на @sando2 е с ретро боди кит. Около 4000 Евра струва кита, возилото придобива страхотна визия , ама си остава пластмасова пазарска количка - максимални 45км/ч, пробег 90км.......и на това ако му викаш палаво
  11. РусенскоВарено

    Смях в залата :-)

  12. sando2

    Поръчка от SuperSkoda

    Всичко е ок, беше упаковано здраво, повече от необходимото даже, боята е 1 към 1, скрих някои точки от камъчета, не си личи въобще
  13. РусенскоВарено

    Citroen

    Колега @sando2, има го в модерен електрически вариант, изглежда доста палаво. Повече информация тук. https://youtu.be/1MJ_6XLCNcs?si=Qcr2VN-F6Nr3aLky
  14. ghost_rider

    Поръчка от SuperSkoda

    Кажи ми само, че е здраво, че така и не отворих кутията да проверя!?
  15. maxrpm

    Смях в залата :-)

    Бил съм на такова място в Младост , ама "до метрото" ...
  16. maxrpm

    Смях в залата :-)

    Toва е най - великия и икономичен мотор Ever. (8.5/100 -11/100 лято/зима)в града и дърпа като развързан питбул.. Сега имам развързан Доберман и харчи 14. Пак става , но разбирам , защо половината, караме 1.9 тди , а другата половина карат Skoda 120. Просто и двете коли , са бързи на животно!
  17. sando2

    Citroen

  18. sando2

    Смях в залата :-)

  19. BlackSpot

    Octavia A7 1,8TSI

    Привет, не се замисляй. Това една от най-добрите инвестиции за момента и за бъдещето на светенето Аз отидох при ProTint (има доста добри мнения за него), сложи ми PPF фолио (самовъзстановяващото) на чисто новите фарове (за ОК3) и до момента година и половина е суперско. Струваше ми 100лв и 7г гаранция на фолиото (фаровете не си ги бях монтирал на колата все още). Поздрави!
  20. sando2

    Octavia A7 1,8TSI

    Много добре е станало, аз също се замислям да слагам
  21. sando2

    Поръчка от SuperSkoda

    Туй то
  22. sando2

    Поръчка от SuperSkoda

    Голямо благодарско на ghost_rider, за поръчката , също и на Izolini - куриера ,
  23. Izolini

    Смях в залата :-)

    По принцип да. А Сашко има предвид, че ще извади бъгавия бензинов ДВГ от вРС-а и ще му тури 1,9 тди. Може и да е с блокирал актуатор, щото той точно такова е карал, ама ще е 1,9 тди!
  24. ghost_rider

    Octavia A7 1,8TSI

    120 лева без шлайфане. Запазва се фабричното покритие. Ако е много зле стъклото, изгоряло, пожълтяло и т.н, си трябва шлайфане - сваляне на фабричното покритие. Съответно цената става 160 лева. Това е с по-дебело - самовъзстановяващо се фолио. Има и по-тънко, респективно по-евтино, но не мога да ти кажа колко точно.
  25. Mirrko

    Смях в залата :-)

    Демек от 4 1.9 дизелови двигателя получаваш един 8 литров бензинов ако не бъркам
  26. РусенскоВарено

    Opel

    50 години Opel Ascona B и Manta B. Спортен дизайн, динамично поведение на пътя с максимална ефективност и в същото време идеален семеен автомобил с просторно купе – днес всеки, който търси тези качества, обикновено се сеща за Opel Astra. Бестселърът в компактния клас от Рюселсхайм впечатлява с емоционален дизайн, място за до петима души с багаж и избор от задвижвания, невиждан при друг Opel модел – включително напълно електрическия, локално беземисионен Astra Electric и най-мощния, също електрифициран Astra GSe с 165 кВт (225 к.с.) системна мощност и 360 Нм максимален въртящ момент. Но още преди 50 години клиентите откриваха тези качества при Opel – с фокус върху същественото, комфортно пътуване и максимална ефективност. Те дори бяха разглезени от избора: Opel Ascona или Opel Manta? Второто поколение на двата модела дебютира през лятото на 1975 г. – Ascona B и Manta B бяха представени на автосалона IAA във Франкфурт, споделяйки обща техническа основа, но с различен характер и насочени към различни клиентски групи. Спортните версии на тези модели впечатлиха още повече и постигнаха международен успех. Ascona B и Manta B доказват, че понякога продълженията могат да са дори по-добри от оригиналите. Автор: Ангел Сергеев. Източник: DizzyRiders
  27. maxrpm

    Смях в залата :-)

    Знам вече, какво да правя с Октавията! 0-02-05-45a7b950e74c73c67dace0b8d79138509685024b7278d34773aed0a438149e83_1f99c96dd431e5.mp4
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.