Jump to content

skoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. Penata

    Тресене трептене при движение

    Чакаме обратна връзка какво ще се окаже след преглед от "сервизни специалисти". Дано не е маховик
  3. Izolini

    Тресене трептене при движение

    И на мен това ми е исеята, но тресе и на място при работещ двигател и позиция на лоста на D.
  4. Днес
  5. maxrpm

    Ти ли беше :)

    Да , имах работа малко до гаража да отида. Но беше много яко и двамата караме с средна скорост 5км/ч и по - едно време гледам Джимнито изчезна . Викам си - ееей минах, го минах го. След 5 мин , гледам PRR отворил прозореца и ми вика "здрасти" . Лявата лента ме догони. Как караш на халогени и не те спират ... Искам и аз така , да им обяснявам че са дневни светлини .
  6. joro-120L

    Фаворит любимец

    Моля. Няма проблем с шегичката. Добре е да се знае какво означават цифрите. На някой може да му е интересно. Нищо съществено не мога да намеря. Разбрах само, че е с най-слабия мотор - 54 к.с. Фаворит 135 имат и 56 и 58 к.с. Не е толкоз дефицитен. Има и тема във форума. Тук има разни данни. Ако си запознат в детайли, евентуално да откриеш някакви разлики. Таблицата по-долу е интересна. Във втора графа, трети ред, има термин в червено Ecotronic. Може Е-то да идва от там. https://en.wikipedia.org/wiki/Škoda_Favorit
  7. PRR

    Ти ли беше :)

    Днес Сашко така лежерно го раздаваше с РС-ката, че чак ми стана неудобно да му свирна ... два пъти Ама друго си е да си полафиш в задръстването
  8. krasipask

    Фаворит любимец

    Да работен обем. Затова сложих усмивки, като шегичка. Все пак Фаворит 135коня ще е спортен хечбек! :)Извинявам се ако съм те подвел с написаното! Благодаря ти за подробната информация! Това ми е интересно! При нас моделите, които са внасяни като комплектовка са от серии 135L/136L/LX/GLX. Ще го разучим този 135LSe.
  9. joro-120L

    Фаворит любимец

    Има такава 120 LE, което е Economice. Много рядка птица ще да е. Произвеждана е само 82-83та г. на този фейслифт. Škoda 120 LE (1982-1983) Характерното е, че за икономия е с диференциал 3.9. Предавките стават "по-дълги". Стандартен за 120 е 4.22. С 3.9 са 130/135/136. "Е" има и друго значение. Употребява се за автомобилите за Великобритания. 120 LSE (1979–1987) - Същият като 120 LS плюс винилов покрив, люк на покрива, тонирани стъкла и стерео радио/касетофон. 130 LSE (1985–1988) - Разработена на базата на 130 L със спецификация 120 LSE. /от Уикипедия/ За Фаворит сигурно ще е нещо подобно. Не икономично, а по-специално изпълнение. Не. Работен обем на мотора е. 105 - 1046 см3, 120 - 1174 см3, 130/135/136 - 1289 см3
  10. Penata

    Тресене трептене при движение

    Маховика на Dsg-то като започне да се предава започва да се усеща при плавно каране с 1200-1500 оборота на колкото си стои на D или Eco режим (ако има) на 4-та или 5-та и като я намачкаш да доускорява си претриса. Това ми е идеята
  11. krasipask

    Фаворит любимец

    Малко да обновим темата, че скоро не съм писал! Попаднаха ми много яки емблемки за Фаворит, която комплектовка за модела при нас най-вероятно не са внасяни. Интересно ми е последното буквено означение какво значи "е". Прегледах книгите на К. Косев и М. Цедрих, но там почти няма информация за оборудването на модела. Според мене би трябвало да е "economice". С цифровото означение "135"съм наясно че са конските сили. :))) GLX-Grand Luxe Exclusive GLS-Grand Luxe Super S-standart L-Luxe LS Luxe Super LX Luxe exlusive SP Special GL Grand Luxe LE Luxe Economice Тази комплектовка е при 120-ската ако не бъркам Другото интересно е че попаднах и на плафонче за багажното отделение Фаворит/Форман. Въобще не знаех, че съществува нещо такова (заводско). Аз съм монтирал две led ленти в багажника, които светят супер, но плафончето толкова ми харесва че смятам да ги махна и да си го монтирам, Въпреки че ще мижи спрямо лентите. А и лентите няма да обяснявам как съм ги връзвал да не ставаме за резил. Плафончето искам да го вържа както трябва. Намерил съм му място, няма да е точно на оригиналната позиция - от вътрешната страна на левия стоп.
  12. winrg

    Регулиране на къси светлини

    Завиващите фарове се движат заедно с волана, така че няма как да изостават. На мен лично много ми харесва тази екстра. Завиват от около 20-30 км/ч до към 70-80 км/ч. Фаровете за мъгла се включват за допълнително осветяване на завоя до около 40 км/ч (това може да се променя с VCDS). При включване на режима за ляво движение се изключва завиването на фаровете, за да не заслепява насрещните коли. Също така отмества десния фар леко наляво. Иначе и аз не съм много доволен от фаровете на С3. На Октавията светеха повече, особено дългите. На Супърба дългите не са толкова фокусирани напред и светлината се разсейва.
  13. joro-120L

    Регулиране на къси светлини

    . Само на планинско може да е дразнещо, ако караш като изоглавен. А и завоите са един след друг. При други условия е незабележимо местенето на фаровете. И С2 го има. На снимките от ръководството, които съм дал. Режим "Туристическа светлина". Сега му обърнах повече внимание. Като се включи режим "Туристическа светлина" се деактивират всички режими на Адаптивни и Динамични/въртящи се/ фарове. Описано е и как става. @Izolini, виж на Варела дали е така. И аз мисля нещо подобно. Има и специално каре "Внимание" на втората снимка, където пише точно това.
  14. joro-120L

    Тресене трептене при движение

    Това означава, че при определени обороти се усилва. Обърни им внимание и пробвай на място с тези обороти дали има вибрация. Увеличавай постепенно газта и следи дали ще се появи в даден момент.
  15. lakrizz11

    Тресене трептене при движение

    Не
  16. Глобалният пазар на метали от платинената група (PGM) се очерта като критичен сегмент в индустрията за благородни метали, воден от широкото му приложение в автомобилния, индустриалния и бижутерския сектор. PGM, които включват платина, паладий, родий, рутений, иридий и осмий, са високо ценени заради своите изключителни каталитични, устойчиви на корозия и проводими свойства. През последните години пазарът отбеляза забележителен растеж, главно подхранван от нарастващото търсене на каталитични конвертори в автомобилната индустрия. С затягането на емисионните стандарти в световен мащаб, особено в Европа, Северна Америка и Азиатско-тихоокеанския регион, нуждата от платина и паладий като ключови компоненти в автомобилните катализатори се увеличи рязко, което даде значителен тласък на пазара. Прочетете още: https://www.marketresearchfuture.com/reports/platinum-group-metal-market-37697 Освен автомобилните приложения, PGM се използват все по-често в химическата и петролната промишленост, особено за катализатори в горивни клетки, рафиниращи процеси и производство на водород. С глобалния стремеж към зелена енергия и разширяването на технологиите за водородно гориво се очаква търсенето на платина и други PGM в решенията за чиста енергия да нарасне значително. Освен това, индустриални приложения като електроника, медицински изделия и производство на стъкло продължават да подкрепят стабилното приемане на платиновите метали (ПГМ) поради тяхната висока издръжливост и химическа стабилност. Бижутата остават друг жизненоважен сегмент за крайно потребление, като платината и паладият са ценени заради естетическата си привлекателност, хипоалергенните си свойства и дълготрайната си стойност. В регионален план пазарът на ПГМ е силно повлиян от минните операции в Южна Африка и Русия, които колективно доставят по-голямата част от световното количество платина и паладий. Колебанията в минното производство, геополитическите фактори и регулаторните политики оказват значително влияние върху световните цени, създавайки както възможности, така и предизвикателства за заинтересованите страни. Технологичният напредък, особено в рециклирането и ефикасните методи за добив, също оформя пазара, като повишава устойчивостта на доставките и намалява въздействието върху околната среда. В перспектива пазарът на метали от платинената група е готов за стабилен растеж, подкрепен от непрекъснатото индустриално развитие, по-строгите екологични разпоредби и нарастващото приемане на устойчиви технологии. Участниците на пазара се фокусират върху стратегически партньорства, иновативни приложения и разширяване в развиващите се икономики, за да се възползват от нарастващото търсене. Въпреки това, нестабилността на цените, ограниченията в доставките и рисковете от заместване с алтернативни материали остават ключови предизвикателства, които изискват внимателно наблюдение на пазара. Като цяло, пазарът на PGM представлява динамичен пейзаж със значителни възможности за растеж в автомобилния, индустриалния и секторите на чистата енергия.
  17. Izolini

    Тресене трептене при движение

    А спряла на място трепери ли?
  18. Вчера
  19. chavdarlk

    Да поздравим приятел с песен!

    Това наистина заслужава да се гледа с по-добро качество!
  20. PRR

    Регулиране на къси светлини

    Зависи. Доста хора се оплакват, че фаровете следящи завоя (демек динамични) им причиняват дискомфорт, т.е. става им лошо. Затова и, тези които я имат екстрата де, следва да имат опция за изключване. Между другото. Фаровете на С3 са с опция за смяна на движението, т.е. да можеш да караш в Англия (примерно) без да сменяш фаровете и да слагаш лепенки. Честно казано предполагам, че просто забива фаровете по-ниско. Та се замислих, дали пък не е това проблема на колегата?
  21. I Don't Want To Talk About It (from One Night Only! Rod Stewart Live at Royal Albert Hall).mp4
  22. lakrizz11

    Тресене трептене при движение

    Другата седмица ще я нося на сервиз, защото за тази нямаше часове, да видим ще открият ли нещо
  23. lakrizz11

    Тресене трептене при движение

    В гадски условия да точно се появява когато си примерно на 3 скорост с 42-43 км почти го няма, на 45-46 включа 4 скорост и тогава най се усеща, извън града на хував асвалт равен пак примерно със 80 на 6-та, като я настъпя смъква предавките и всякаш ичезва
  24. joro-120L

    Регулиране на къси светлини

    Така е. Ти караш бързо и нямат време да осветят завоя. Само се мятат и повече ти пречат. Но, заради късите си струва. На Варела как е. Следят ли пътя, щом имаш опит.
  25. Izolini

    Регулиране на къси светлини

    Преди години (2013-2015) карах служебно Volvo S60 с динамични фарове. След първото качване до Боровец ги изключих и повече не ги включих. Е те това беше абсолютно мятане и излагане!
  26. joro-120L

    Тресене трептене при движение

    От тук става ясно, че не се влияе от обороти на двигателя. Каква ти е идеята? Колата е автомат и директно ще смъкне една, две предавки.
  27. joro-120L

    Регулиране на къси светлини

    Ице, най-добре се забелязва при планинско каране с остри завои, как следят пътя, а не светят направо. Едва ли ще има. Аз не бих ги изключил. То и няма смисъл. Полезна екстра е.
  28. Izolini

    Регулиране на къси светлини

    Ми не, нали знаеш как карам - така или иначе всичко се мята (и се излага) И под "настройка" имам предвид поне някой превключвател вкл/изкл
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.