Цялата активност
- Последния час
-
Мерси Саше. И ти със здраве да си караш Фолксвагена! Не съм запознат в детайли с марката. Даже и не знаех, че съществува такъв модел. Тайрон се вмества между Туарег и Тигуан. Туарег е по-висок клас. Тайрон, като размери отговаря на Кодиак. Доколкото съм запознат от Шкодите, най-големият мотор 2.0 TSI беше 280 к.с. Този е с 15 к.с. надолу. Не е кой знае каква загуба. Добре, че не е трицилиндров. Монтира се и на Кодиак RS. Затова първо им казах да видят Кодиак RS. И заради мотора. Но по-добрата изработка, интериорен и външен дизайн са наклонили везните към Тайрон. Лично на мен, Кодиак RS външно повече ми харесва. Интериора на Тайрон печели, като оставям настрана таблета на таблото. Може би не е същото. Има една буква разлика. Tayron. Аз не съм се интересувал, но щом казваш, в такъв случай Тайрон ще е достоен заместник на Туарег, който също е нещо такова. "Туарегите са голяма берберска етническа група и традиционно номадски скотовъдци, които живеят предимно в пустинята Сахара в Северна Африка, предимно в Нигер, Мали, Алжир и Либия. Известни като „Сините мъже на Сахара“ заради боядисаните в индиго воали (тагелмуст), носени от мъжете, те са устойчив и адаптивен народ, чиято култура и начин на живот са дълбоко свързани с пустинята. Те са организирани в отделни племена и имат сложно, стратифицирано общество, което традиционно включва различни касти."
- Днес
-
Със здраве да си я карат! Не разбрах няколко неща около този модел генерално. Първо защо скопиха 2.0 TSI мотора. И второ, тоя модел ще замества Туарег (който нали спряха) или е нещо тотално друго? Изглежда супер, единствено името е... В моята глава се сещам за един популярен пич от преди 15-20г. Беше хитов в нета. Негрок, ходеше и правеше простотии. Ключовата му реплика винаги беше "I`m Tyrone and I`m here to fuck you wife" То Тайрон е негърският вариант на циганският Манго примерно
-
Възможности винаги има. Зима, лято, няма значение. Важното е състоянието на пътя Инак и да и не. Да ще държат доста повече, не не са преизчислени. Скоростният индекс е допустимата скорост на гумата при максималното й теглово натоварване. В моят случай индекса е V, товарният е 98. Което означава, че допустимото за тази гума е 240 кмч, при натоварване на гумата от 750 кг. Като това натоварване е бая трудно да го причиниш. Можеш да го причиниш в по-сериозни завой, но тогава скоростта няма да е такава със сигурност. Пасата специално надали ще държи такова аксиално натоварване при тия цифри. Някое GT3 RS може би...
- Вчера
-
KalinYotov started following SD_card
-
Не че нещо, но от това, което чета, знам, че и на двамата ви тежат обувките и въпреки това не виждам къде има възможност да се вдигат такива скорости. Не говоря само за еднократно ускорение до 240, ами за често и продължително движение със същата, още повече през зимата... Мисля че и скоростен индекс Т (до 190км/ч) е достатъчен, а и самите гуми са преизчислени и вероятно тези ще издържат и на 200+, но в тези размери няма такъв, масово са H и V.
- Последната седмица
-
Има и MO и още едни. Гледам ги тия в медина мед… четох доста и си зависи от размера. Аз съм със зимни 17 и Р не е Ок на под 235. Иначе Р идва от пърформанс. Вече седмица чакам доставка на чистия модел, наличен имат 870Р. Накрая и аз ще сложа този, ама на моя размер е до 210кмч :(((, а 870 е до 240кмч… то основно затова го избрах него.
-
Здравейте колеги, продавам Шкода Октавия 4! Година: Октомври 2021 Пробег: 74,649 km Гориво: Дизел Скорости: Ръчни Мощност: 115 к.с. Кубатура: 2000 см3 Брой врати: 4/5 Цвят: Тъмно син Изключително запазена Skoda Octavia , закупена и подържана само и единствено в Еуратек. Фабрична Гаранция 5 години до 10. 2025. В колата не е пушено, километрите са реални, може да се провери по рамата в Еуратек. Сервизна книжка, 2 ключа втори комплект летни гуми. Преди 1000км са сменени масло, филтри, предни и задни спирачни дискове и накладки. Екстри към модела: Lane assist и предупреждение за смяна на лентите , Front assist, emergency brake assist - Apple car play, Android Auto, Мъртва точка и Подгряване на огледалата и автоматично затъмняване, автоматични светлини. Седалки сподгрев и надуване, Амбиентно осветление, Хладилна жабка. Мултифункционален волан , три зонов Климатроник, Парктроник отпред и отзад , фабрично Затъмнени стъкла, Мултимедия, круиз контрол, подлакътници и отвор за ски. Пакет лоши пътища, Зимни гуми Мишелин. . Цена : 33850лв
-
Продадена!
-
Vladislav Shishkov started following JORDITO
-
KalinYotov се регистрира във форума -
Gavri89 се регистрира във форума -
Ами не искат за да могат да си манипулират състезанията. Точно, както направиха със 6-тата на лекето Знае се, но на едни се позволява, на други не. Иначе няма да е интересно, нали? А за дисквалификацията не ме разбра (Чукча писател ). Имах предвид "връщането на интригата" и най-вече палячовщината, която отива натам от двама кандидат шампиони да седнат на дедовия И, не знам дали ти прави впечатление, ама това си го дудна от поне 5 състезания. Лекето ми е противно, ама палячовците ще му подарят петата.
-
Нищо не мога да напиша. Ако бяха първите и единствени - да кажа, че има нещо гнило. Ама не са. Да беше поне опитал отбора да каже, че не е така, че не са мерили правилно или някой от РедБул се е промъкнал в бокса им и ги е пилнал с флекса - да кажа, че има нещо гнило. Ама не са. Да, от отбора не са го направили нарочно. Пилотите пък съвсем нямат никаква вина. Но явно нарушението на правилата е факт и ако си бяха затворили очите какво щяха да кажат примерно от Ферари? Или от отбора на Никола Цолов? Опа, едит: Относно VSC: Не оправдавам него. Не обвинявам Льоклер в нищо, той за малко даже да стане жертва. Не обвинявам и Норис и Ръсел - може Ръсел да е намалил повече от Ландо, Макс да е намалил още повече, а Норис точно колкото трябва. За тази работа си има телеметрия. Да, VSC по начина, по който се прави в F1, е пародия. При електрическите е направено перфектно. Във формулата или не могат, или не искат.
-
Дали го е отказАл, или не няма как да знаем. 'аресваш си лекето и си мислиш, че го е отказАл - така да бъде Кога е започнало е все тая. Намирисва тая раЛта. Аха, значи оправдаваме лекето, като в детската градина - "Ама другарко и Сашко направи така" Като цяло това с VSC-то си е тежка пародия и непрекъснато някой злоупотребява. И не тА чух, т.е. видЕх, да пишеш нищо за дисквалификацията ;
-
Ще те ползвам за "опорки" В края да, даже по едно време се зачудих дали Ръсел (който също имаше технически проблеми) няма да го догони и изпревари. Но преди това, веднага след като подмина Ръсел като малка гара, получи по радиото поздравления и подкана да догони Макс. Което и започна да прави - свали в 2 обиколки по 2 десети. Докато по радиото не казаха на Верстапен, че Ландо е получил указания да го догони и той настъпи. С което отказа Норис много преди да му се появят проблемите в последните 5 обиколки. Това дали не започна след като от отбора казаха на Ландо, че Пиастри имал да му връща, за дето едно от състезанията завърши преди него заради недоглеждане в бокса? А това с Ферари, по-специално с мосю Льоклер, не можах да го разбера как стана. Момчето се справяше прекрасно на пистата, по-скоро му объркаха момента за смяна на гумите. И понеже преди няколко състезания дъвка как Макс бил свалил на Льоклер незнам си колко десети при VSC - днес имаше 2. При започването на първата Льоклер беше на 5 десети от колата пред него, май беше Бортолето, който така намали, че Льоклер за малко да изскочи пред него. При втората разликата между Макс и Ръсел падна с 5 десети при рестарта, а Норис също "сви" 5 десети на Ръсел, тоест цяла секунда на Макс.
-
-
joimen се регистрира във форума -
Изгледах го. Палячо тим лиид се издъни, като пълно новобранче. Лекенцето пак показа лакти, но абсолютно в рамките на позволеното. Спор няма. Просто се възползва от "хъса" на Норис. Той пък, от своя страна, абсолютно не заслужава титлата. С кола, която е далеч над останалите едвам ще го докара до титлата И, за да сме коректни, в края на състезанието Норис имаше и технически проблеми. Ако са само спирачките е ОК, но ако е друго може и да стартира от опашката следващото състезание и палячовците да се наиграят жестоко, от тъпотията си. И, гледайки състезанието, както и предишните, виждам едно странно забавяне на Пиастри. Не съм фен на конспирациите, ама той все едно кара друга кола. Пилота, който шляпаше до преди три състезания изведнъж изостава с около секунда на съотборника си. Нещо не ми се връзва. PS: Разбирам "хъса" на Норис в първия завой. Лимонадите имат кола, която е брутална в "чистия въздух", но в колоната са пълна трагедия. Лекето идеално го знае и затова е супер агресивен първите завои - за него това е разликата между победа и посредствено представяне. Но Норис просто няма манталитета на шампион - не си контролира нервите, не обмисля рисковете и го кара малко "Аллах акбар" ... копирайки (непохватно) лекето PS2: Сега остава и да дисквалифицират палячовците и ще припадна от смЕх: ЦЪК (не са ми най-надеждния източник, ама ....)
-
Да, работи си без грешка.
-
Smilan се регистрира във форума -
Хихи, искам да видя какво ще напишеш за старта като изгледаш репортажа Опирам се на факта, че напоследък плюеш Макс (не Сашко) по-скоро по навик няма да ти спойлвам какво се случи, гледай и ще чакам.
-
Хихи, гледам, че лекето пак е ошляпало палячовците Докараха се до това, че лекето да има (теоритичен) шанс за титлата, както и съвсем реално да се бори за второто място. Просто не е истина, как сами си правят живота труден. По-късно ще изгледам репортажа, ама ситуацията ми е ясна - лекето тръгва първо, пробивайки си път с лакти.. и след това другите му дишат прахта. Тотална класика последните години. Ама, както се пееше в една песничка, на любимия на Макса езика - "Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me" Хихи, гледам и магари са се представили на ниво
-
На комбито има букси в самия капак зад кората и под левия стоп вътре в багажника, предполагам и на твоята е така.
- 1 мнение
-
- 1
-
-
Това дистанционно пълноценно ли работи докато му падне батерията?
-
Ако намериш някой да го излекува - вероятно ще си първият! Имаха по спомен проблем една от сериите и се заменяха с нови.
-
Здравей те, Налага се да сменя капака на багажника Октавия 1 (седан) което се държи на 2 панти .Въпроса ми е кабелите които излизат от купето и през маншон влизат в капака, на букси ли са или са цели.
-
Отворих я, изглежда ди добре няма окиси, замърсявания поне на външен вид. Купих нова батерия panasonic, изкара точно 4 дни. Ще се ходи на майстор явно.
-
20 е макс. размер, с който се предлага, или може да се конфигурира автомобила. Мисля, че за по-ниско ниво даже и не се предлагат 20". Арките са прекалено големи. Не знам какво е това дизайнерско решение. С 20"
-
Тези арки са като за 22", даже 20-ките стоят като подарени, а тези ужасни 18-ки, прощавай Жоре, ама са все едно зет ти ги е свалил от детската количка на внук ти Ама щом му харесват със здраве да си ги търкалят
-
Да. По-добре щеше да е. Високите арки и те създават впечатление за малеене на джантата, но са си такива и с 20-ките.





