Цялата активност
- Днес
-
Естествено. Въпреки, че с ударен гайковерт цялата галимация може да се извърши във въздуха. Той е на друг принцип от ключа с рамо. Добре е да си ги донатягаш с ключа и да си знаеш силата. Щото, ако спукаш гума да можеш да си я развиеш. Бил съм свидетел на малоумни стягания с гайковерт в гумаджийниците. И това ли трябваше да обяснявам? Как се стяга колело. Много подробно щеше да стане, а и не подценявам толко човека. По обратния начин се и развива. Първо на земята се разхлабват само да тръгнат и след това, на крика. Целта е джантата да лепне за главината. Това става само във въздуха. Стягането е умерено и "на кръст". След това се пуска от крика и се дозатяга, защото има здрава опора, като е стъпила на земята. Това е техниката, ако се работи с ключ. Аз работя само с ключ. Това имам в къщи. Използвам си ключа от инструмента на автомобила. А и съм възпитаник от времената когато нямаше гайковерти.
-
В събота вечерта на излизане от тунела един влекач се беше сгънал на две - ремаркето си му сочеше посока Пловдив, но влекача явно е искал да се върне в София и сочеше натам в опит да мине през мантинелата. Задръстването беше доста неприятно, като за съжаление бяха напълнили и тунела, което е направо гадно. Полюцията беше отбила движението при изхода за Белово, но не се сещаха да спрат нас и да пуснат колите да направят обратен завой на изхода на тунела за да го изпразнят. Ето това положение и 2 часа аванс няма да го оправят.
-
Аз пък не правя така. На крика ги навивам с ударния гайковерт, после свалям и донатягам на ръка с ключа.
-
Те са вносители на ремаркета за превоз на автомобили, щорите им бяха странична дейност. Моите са от там, мисля че бяха 140 без ДДС през 2013та.
-
Вдигни я на крик и стегни/провери болтовете. Тежестта на автомобила пречи на джантата да се премести към главината. Може и случайно всичко да е наред, но това е правилният начин. Иначе като я покараш може пак да отпуснат, защото реално не са стегнати.
-
Нем направо ги навих както беше паркирана,предния път ги навивахме на крик
-
Миро, при хлабави болтове колелото се вдига на крик, за да може джантата да прибере, да прилепне равномерно и да обере луфтовете към главината. Така ли направи?
-
Ми купих си нов болт отново натегнах всички защото се оказа ,че още един на същата гума е хлабав та довечера пак ще ги проверя
-
Ами, да тръгна от предния ден, ако искаш. В случая тръгнах в 10:00 от Пловдив. Трябва да съм час преди полета на летището. Градското е друго. Хубавото е, че и летището ми е на удобно място. Малко по "Цариградско" и съм там. Трафикът в София не ме е затруднявал по тази причина. Тръпката е неприятна да изпуснеш самолет. И два часа по-рано да тръгна, ако ситуацията е на такова място, че не може да се излезе от магистралата, гориш. Остава ти да се молиш органите по-бързо да си свършат работата и да освободят платното. От 15 години го правя това упражнение, никакви проблеми досега. Сега изведнъж два пъти. АМ "Тракия" си стана рискова. Много зачестиха случаите там.
-
Оптимист си ти с този половин час аванс. Аз в София си слагам поне час резерв! Случало ми се е да излизам по 45 мин от квартала! Да не говорим, че реорганизираха работата на светофарите по Симеоновско и сутрин вече минавам не за 5мин, а за 15! Кмета работи по обещаното - ще ни свали от колите, ама не като оправи (гр)адския транспорт, а като съсипе автомобилния
-
Премеждията ми към София продължават. За втори пореден път. Днес изпращах, съответно гоня самолет. До Вакарел нормално. Малко след Вакарел /в 11:20ч./ полиция отбива движението по обходен маршрут, заради катастрофа. Беше по едно тясно пътче, което излиза на стария път след Нови хан, посока Вакарел. Строени този път в колона по един. До Нови хан пълзяхме с чести спирания. По моя преценка, някъде към 15 км. След Нови хан колоната тръгна. Пристигнахме навреме на летището. 12:10 бях на паркинга. Полетът 13:15. Добре, че си давам половин час аванс при тръгването. Всичко се случва.
-
PRR started following Болтове за джанти
-
И на мен така ми се бяха разхлабили няколко болта ... и, след смяна на паркинга, повече не се разхлабиха
-
Улисахме се в приказки, Пепи. Иначе можеше да го документираме с едно фото, както си зад волана.
-
Гена, втори сезон ги кара и не е имало проблем. Мисля, че не е от легла на джанти и болтове.
-
Западна страна ГРАМ не искам да бъдем. Особено през последните десетина години. С 16лв. няма как да ме разреват. Готов съм да ги плащам ежедневно ако знам, че насреща имам нормално парко място. Ама нямам. То и ненормално нямам. Не става само с глоби, трябва условия хората да не са в нарушение. Поне елементарни. А такива липсват. Щото както казах малко по-горе, още леко ще ме подразнят и колата рязко ще се окаже с чужд регистрационен номер. И да пишат и снимат колкото си искат тогава.
-
Аз пък ще се възползвам от активизацията и ще подам няколко сигнала за наспрели из квартала, които са блокирали тотално едното платно на улици, които са двупосочни и в момента, поради ремонтите, основни! Съжалявам, но хем искаме да сме "западна" страна, хем ревемЕ, когато някой се опита да въведе ред. И, да, бил съм и от другата страна и са ме "сурвакали". Не е приятно, но когато си в нарушение е редно да си платиш глобата, а не да обвиняваш институцията, която си върши работата (или поне симулира последното). Иначе ще си останем ориенталска държава.
-
Благодаря! Ще ги доразгледам после. Цената е много справедлива. Имаше един вносител на подобни преди години. Може би 2018г. да е било. Помня, че някъде на Борис III им беше офиса, може би близо до Пирогов. Само задните странични за Субърба бяха 250-60 лв. Която сума към оня момент бяха все пак някакви пари
-
Като си избереш твоя модел под снимките има 2 бутона "more info" и "download". Избираш "download" и след това "Instalation". В pdf-a е описано какво съдържа комплекта. Обикновено са едни метални пластинки, които се подпъхват под гуменото уплътнение на прозореца и към тях захващаш сенника. Не пречат на отварянето на прозореца. Предпазват малките човечета да не се подават навън при отворен прозорец и пазят от влизане на всякакви насекоми. Отвътре навън все пак се вижда. @Izolini има такива, гледах ги лично на неговата кола и ми харесаха. Мой колега с Берлинго също сложи и е много доволен. Казва, че стоят стабилно и не дрънчат.
- 5 мнения
-
- 1
-
-
Красота! А, като седна вътре, ... ех, спомени! Мерси за преживяването
-
Как се монтират? Мога да се замисля за такова нещо. Ако знам, че монтирам и е стабилно, позволява ми да свалям и качвам без драми и като цяло е "качествено"
-
Да, само фолио или само сенници - пак е тегаво в слънчеви дни. Аз съм с фолио и въпреки това, слагам допълнително сенници отзад да не блести толкова слънцето. Топлината не е проблем. Тези са добри, хубаво си ги избрал. Имам приятели с такива и са доволни.
-
Octavia_skoda се регистрира във форума
-
plamen_nedev се регистрира във форума
-
Здравейте колеги, Въпреки тонираните задни стъкла, децата си ги напича доста, а тепърва идват горещи дни и повечко пътувания, та мисля да се оборудвам със допълнителни щори/сенници. След като разгледах вариантите, реших да се спра на ТОЗИ сайт, от който евентуално да си поръчам. Ако има мераклии за подобни аксесоари, разгледайте и може да направим обща поръчка, за да си разделим доставката.
-
Това , което ми хрумва на прима виста - сваляш джантите , вземаш един винтоверт/гайковерт или проста бормашина , слагаш паста за припасване на клапани и започваш да преоформяш леглата на болтовете .. взех едни афтърмаркет джанти (15" те) и първата зима имах два случая да се разхлаби по един болт , но явно са по-меки и се напасваха (човека , от който ги купих ми даде комплект болтове с конусно легло , но са много дълги).
- Вчера
-
Тръгнали са да крадат джантите и гумите, но ги е уплашило нещо. Отидете в Еуратек и си вземете един комплект секретни болтове. https://www.skoda-parts.com/spare-part/000071597c-set-of-safety-wheel-bolts-with-adapter-skoda-4088.html Партиден номер: 000071 597C. Имат ги налични и в трите магазина в София. Цена на комплекта - 64.26 лв. с ДДС.
-
Добър въпрос,до сега не съм обръщал внимание,но тия джанти вече карат втори сезон и досега не е имало проблем