Цялата активност
- Последния час
-
Ице, ако го пишеш във връзка с маслото... Идеята е само за проба. Да загрее двигателя и това е. Да видим какво ще стане с налягането. После хората, които са в час с маслата да посъветват колегата какво да прави.
-
Аз не видях отговор на въпроса има ли DPF?
- Днес
-
Да, нещата се изясниха. Като смениш маслото, кажи какво е положението.
-
Жоро никой от тези"майстори" не каза какво може да е. Хвърлят боб и гадаят, на принципа проба грешка.
-
Даже и дават отстъпка, ако я платиш в определен срок. Там няма, братче.
-
Вината им е дотолкова, че ненужно са му сменили помпа и датчик. Но, това повлича след себе си въпроси за тяхната компетентност по конкретния проблем и сериозното отношение към него. Даже започвам да се съмнявам дали изобщо са проверявали налягането с манометър. За помпата и датчика е написано още в първия пост, не му обърнах внимание и го приех за свършен факт. И друго - Нищо не са казали на Нончо от какво може да е. Никакво предположение. Или как да действа по-нататък. Предполагам, това го е накарало да създаде тема във форума. За помощ. Той адаша с право се усъмни.
-
Тука ако го направят това , ще препълнят затворите
-
Колега , имай предвид , че на пазара има много части "менте" , може майсторите да нямат вина , а може с това спазване на заводските предписания предишния собственик да е батисал двигателя.
- Вчера
-
....и да те вкарат в затвора. баси и шоуто, приятели. Преди малко говорихме с щерката. Обикновено се чуваме всеки ден. Естествено, жената говори повече с нея. Днес са й съобщили, че има глоба за превишение на скоростта. С Шкодата. В населено място. А това е станало, след като селото свършва, но все още не е дошъл знакът "край на ограничението" и наща настъпва. Превишението е с 20 км/ч. Глобата е 960 франка. Казали са й, че ако не я плати в 30 дневен срок, влиза в затвора за 4 дни.
-
Ventsislav Vasilev се регистрира във форума
-
Утре ще сменя пак маслото и ще видя. Няма да им давам пари за смяна на масло, мога и сам. Бати измамници те.
-
Има два варианта. 1 Докарваш я в Пловдив. Сервиз "Люси", специализиран за Шкода. Може и Еуратек. По избор. 2 Отиваш в сервиз в Карлово само да ти сменят маслото и слагаш конска доза 5w50 за по-сигурно. После ще видим.
-
В Карлово май не могат да се справят.
-
Колко пъти да сменям датчик? Сменен е с нов.
-
За 1.9 TDI , няма пречки , специално Skoda 1.9TDI e пътя и истината в живота, но за това , специално съединителя ще е проблем . Аз като малък съм дърпал на първа с 120ка опел Омега 2.5TD , като дойде нанагорното на Черни връх, дойде да я дърпа Sang-Yong Rexton 3.0D , най - накрая и купихме огромен чисто нов акумолатор и запали сама ... Шкодите са спортни коли за драг, 120 ката и за дрифтове става , но те са направени да носят собственото си тегло. В клипа е очевидно че човека помага на приятел...
-
Още от серията - аз пия , вас ви хваща... Пич VCDS e диагностичен кабел за vag групата , продава се и в България също , трябва да се чете коя версия е за твоята кола. Вие му казвате "диагностиката" ... Смени си тъпия датчик и дай 200 лв за кабел , не е като да теглиш заем за тях. Ето едно видео , за човек , който не иска да научи нищо ново .. 0-02-05-ae9209af4b04a9f2d300516828b6d53c47aedf908984f46b5968877dc4f22153_b046094dea41f73c.mp4
-
Някой ходил ли е в този сервиз?
-
Ето тука нещо специално за най-големият и заклет фен на 1 9TDI: VID_20250902_111526_980.mp4
-
Не сменяй маслото, щом ще ходиш в друг сервиз. Да видим там какво ще кажат. Ако трябва, те ще го сменят. @Нончо, Препоръчани автосервизи за VW в Карлово: този е с най-добри отзиви https://motointegrator.com/bg/bg/serviz/karlovo/j26xr5kr-q-service-alpin от тук можеш да си избереш: https://motointegrator.com/bg/bg/servizi/grad-karlovo/marka-121-vw
-
Не но си взех колата че не могат да я оправят, омръзна ми от измислени монтьори и сервизи. Ще търся някой читав монтьори който да я поправи. В Карловсия район.
-
@Нончо, от сервиза да не те зарязаха? Какво им е мнението за проблема?
-
Да сложа 5w40 масло но каква марка? Не знам вече. Да попитам дали тези коли имат електронна щека в картера? За първи път чувам за такава щека в картера.
-
Това означава, че са завили манометър на мястото на датчика.