Цялата активност
- Днес
-
Този тампон го сменях аз и цената му е весела, а смяната още повече. Беше се напукал и го смених. Не е от него. На празен ход допри ухо до лявата гума и би трябвало да чуеш едно леко причукване от маховика чува се отчеливо спрямо бученото на двигателя. На тези километри е много вероятно да се е предал. Съидинителите държат повече, но файда.
-
Традиционно гости в Пловдив - 26 Април 2025г.
Mishelle отговори на Шкода клуб България's тема в Пловдив
Аз ша са иСмия, па каквото времето покаже -
-
То не е точно миене, защото мие отгоре, а от страни, маже с калта от улиците
-
Традиционно гости в Пловдив - 26 Април 2025г.
sando2 отговори на Шкода клуб България's тема в Пловдив
То, май дъждът, ще ги мие колите всеки ден, по няколко пъти на ден - безплатно -
Също така един от майсторите ми каза че най-вероятно е блокирал маховика защото не се чува изобщо при палене гасене
-
alexvlad се регистрира във форума
-
Традиционно гости в Пловдив - 26 Април 2025г.
The Best Forman отговори на Шкода клуб България's тема в Пловдив
Значи няма да съм единствен -
Може да се реши , може и да не се реши .. аз залагам на маховик.
-
Днес пак обиколих няколко сервиза,на всякъде различни неща ми казват… Има един тампон който е набит в магарето,него не съм го сменял а видимо е позахабен,дали ако го сменя ше си реша проблема
-
Чужденка за летни гуми - Continental premium contact 6 или 7
sauber отговори на b3lq7a's тема в Дискусия за консумативи
ПК7 след около 3000 км. - Отлично представяне. Лепят яко, вода изхвърлят бая добре. Бордовете определено са по-здрави от предишните години. Установих, че се охлаждат изключително добре карайки с...достатъчно висока скорост продължително време. Налягането шава съвсем леко. При външна температура 24C, слънце и...достатъчно висока скорост в продължение на 20тина км, налягането мръдна с 0.2. Което за мен е ок. Колата е сравнително нова за мен, с допълнителна шумоизолация е и акустични стъкла. Не мога да се изкажа по параграф шум съответно. Пробвайки тази гума, не виждам за себе си да има причина да сложа Спорт Контакт вместо нея. Остава да я видя в големите жеги и по параграф износоустойчивост. Защото съм карал и ПК5, които бяха отлични. И за 18-20К километра просто свършиха... Другото, което ми направи впечатление е, че гумата е с една идея по-дълбок протектор от ПК6. При ПК7 е 7.05мм. При ПК6 беше по-скоро 6.5мм. Явно като вдигат цифрата на модела, вдигат и дълбочината на протектора Горното разбира се е меродавно ако може да се вярва на дигитален дълбокомер от Тему. -
Не че е много общо, но на ТОЛ-а системата е по трагична и от катаджийската. По-миналото лято ми вдигат палка (първи и последен път им спирам). Вика ми, че съм без винетка. Аз преди 2 месеца съм купил годишна. Отиваме в баничарката да гледаме къде са ме снимали без винетка на изхода на София (спират ме до Варна). Аз съм със сива Шкода Супърб с номер СВ, човека ми показва снимка на черна S класа с номер СА. И ми вика "Ми то грешка някаква". А системата им чете номера ми и им свири да ме спрат. И за това повече няма и да им спра. Винетка си купувам годишна дни преди да ми изтече текущата. Нямам работа да говоря с тях.
-
Никога не си давам контакт по държавните структури, освен ако нямам пряк интерес. А такъв нямам. Кат цяло живея на принципа "Нищо не искам от държавата, не искам и тя да иска нещо от мен" За сега ми се получава отлично
-
todor19781 се регистрира във форума
-
И аз се замислях утре да я измия ама май ще пропусна с наводненията в Княжево
-
Как да измия колата в това време Май ще ме търпите с мръсна кола
-
Бъзика настрана, но аз се хвалех миналата година как следя всичко за колите си, през мобилното банкиране. Бяха ни спрели от тола, защото служебната кола имаше глоба без винетка. И тъкмо показвам и хоп имате честитка за 35 лева с отстъпката. Поне беше удобно, банката сложила бутон плати и нищо не пишеш, парите директно ги дръпна от сметката.
-
Като си регистрирал Пасата в кат, вероятно си ги написал в заявленията. В бланките има полета за такива данни. За имейла може и да не ти кажат нищо ако го оставиш празно, но за телефон мисля че държат да има. Аз си пиша всичко, защото предпочитам да съм информиран навреме за каквото и да е. Все пак там само получавам информация, без да е официално връчване на фиш или каквото е.
-
koki84 се регистрира във форума
-
Интересното е, че до тоя момент не бях получавал от прословутите известия. А сега ми дойде и на вайбъра и на мейла. "В четата има предател"
-
Аз съм направил комбинация - на мейл ми идва съобщение какво имам за получаване в ССЕВ. Дали ще си го получа, когато вляза в системата си е отделен въпрос. Не че системата не е тотално оак...мазана! Преди няколко месеца на мейла на една от фирмите, които представлявам, дойде съобщение за фиш на МПС. Само че то е регистрирано на една от фирмите, които представлява съдружника ми
-
За невръчените стана ясно две-три седмици след като го пуснаха. Което е яко безсмислено. Разбира се това не е изненада. А не, така съм си добре
-
Ползвайте Система за Сигурно Електронно Връчане https://edelivery.egov.bg/Tickets/Inbox Там ще намерите всички административни актове на Ваше име. Входа в системата е с ЕГН и КЕП.
- Вчера
-
Въпросният портал не съобщава и за невръчени фишове и друг вид задължения, каквато всъщност му беше и основната идея, доколкото си спомням - човек да може да провери за наличието на такива задължения, за които не е бил информиран, като при самата проверка на сайта уж трябва да се осъществява и връчването им. Преди доста време бях направил такава проверка за себе си в този портал, при което не излезе информация за никакви нарушения и задължения. Само няколко дни по-късно след тази проверка ме беше спрял патрул на улицата, който ми връчи ел. фиш излязъл почти година преди това (но който преди това не е бил регистриран явно в портала).
-
Не е лошо да се проверят. На този пробег няма да е изненада ако има някоя извън нормите и затова двигателя работи грубо, неравномерно и се тресе. Аз обаче си мисля, че ако беше от дюзи щяха да се забелязват и други симптоми, като миризма на нафта, може би пушеци, завишен раход на гориво и чести регенерации или дори проблеми с DPF. За да се изключи тази вероятност проверете стойностите на дюзите. Аз все пак клоня към съединители или проблеми със скоротната кутия и/или мехатроника. Ако не греша би трябвало да е с DQ250.
-
Винаги си е имала някакви вибраций,но постепенно станаха повече,и да на неутрална се поуспокоява