Jump to content

skoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Днес
  2. ghost_rider

    Регулиране на къси светлини

    Явно съм в грешка, за диодни фарове е ставало въпрос. Бъркам се с О4. Моите са биксенон и нямат автоматично вдигане, за което говорите, така че със сигурност има разлика във фара.
  3. joro-120L

    Регулиране на къси светлини

    На моя С2 ксенон се вдигат и свалят късите, според скоростта, но дотолкова, че никой не ми е святкал, че го заслепявам. Няма значение режима, а скоростта на движение. По памет, да не ровя в ръководството, след 40 км/ч спират да следят завоя. Нещо, като халогена, който светва при завой. Прави го до определена скорост.
  4. baijoro

    Регулиране на къси светлини

    Няма Октавия 3 с матрични светлини. Фаровете са светодиодни, но не са матрични, аз съм с такива. И моите фарове бяха "забити" пред колата, но ги регулираха в ЕТ много добре. При увеличаване на скоростта се вдигат и светят по-далече. При включване на дългите също се вдигат. Вярно, че колегата е с ксенон, но не виждам защо да има разлика в механиката на фара. Може би има някакъв проблем и по-добре да отиде в ЕТ да прегледат и регулират фаровете.
  5. PRR

    Регулиране на къси светлини

    Матричните са различни и, доколкото знам, там регулирането е изцяло софтуерно. Но може и да греша. Колегата е със С3, като моя, и фаровете му надали са различни.
  6. joro-120L

    Pepino Racing Team

    Днес, на гости при Пепино. Сладки приказки и хубаво кафе.
  7. ghost_rider

    Регулиране на къси светлини

    Те са завиващи, но лично аз не съм видял/усетил да се вдигат при увеличаване на скоростта. Специално моите бяха доста високи и се случваше често да ми мигат насреща. Преди 2 месеца ги свалих надолу механично, от врътките. От тогава не се е променило нищо, защото четох за някои фарове, че уж сами се връщали в начална позиция, ако не ги регулираш софтуерно, но темата беше за матричните на фейсова О3, ако не греша.
  8. РусенскоВарено

    Зимни гуми-какви да избера?

    Еуратек са с 10% надолу с цените на зимни гуми. Неофициално е още, но е факт, вътрешна информация отпреди 15 минути от гуруто на продажбите им.
  9. TS870P са 3025 - Румъния Allseason са 2025 - Словакия От Медина Мед са взимани, но предполагам, че и по другите търговци ще е тая партида
  10. РусенскоВарено

    Регулиране на къси светлини

    Потвърждавам - Октавията с фабричен ксенон при всяко палене си ги разхожда фаровете, адаптивни са, преди да ги закове в една позиция, най-добре се забелязва на тъмно. И си личи, че се движат, особено на спортен режим, пак на тъмно, пипнеш ли волана, светлинният сноп ясно се вижда как се мести.
  11. krasipask

    Шкода колекция - малък мащаб

    Засега темата е интересна само за мене! Звезда на днешния брой Шкода Фаворит 135ls. Да кажа няколко думи за въпросните модели от списанието. Като качество в никакъв случай не са перфектни все пак са журнални модели, но на мене на цената на която се продават ми допадат. Не може да се сравняват с модвли на Abrex, да речем и други. Там моделита са в пъти по-добри, но и цената им е поне двойна на тези. От днешния брой съм много радостен!
  12. PRR

    Регулиране на къси светлини

    Иво, какво ръчно регулиране на ФАБРИЧЕН КСЕНОН?!? Всички, по закон, са с "кантар". PS: А минаването в "нулева точка" се прави при всяко палене, когато и се тестват фаровете за грешки.
  13. ID A

    Регулиране на къси светлини

    Грешен ти е опита. Ако настройваш фарове с ръчно регулиране по височина, поставяш ключа в нулева позиция и това въртиш двата винта на фаровете. Ако са с автоматично регулиране, минаваш първо през компютъра, за да минат фаровете в нулева точка и тогава въртиш винтовете.
  14. PRR

    Регулиране на къси светлини

    Това, че се управляват динамично (бабини диветини - от опит ) няма нищо общо с тъпата първоначална настройка с която излизат от завода и която прилагат в ЕТ. И, като са ги направили да "бият" на 5м пред колата и с 200 да караш пак там си бият. Не ме питай от къде знам
  15. Вчера
  16. ID A

    Регулиране на къси светлини

    Фаровете се управляват динамично според скоростта. При ниска скорост слизат надолу, при висока се вдигат. Затова трябва "нулева" точка при настройката. Линкът го изпратих на колегата, но е хубаво и тук да го има. https://www.briskoda.net/forums/topic/508594-how-can-i-adjust-full-beam-height-on-bi-xenons-with-adaptive-headlights/ Човека със същата схема от мануела, казва че фаровете трябва да са в "learning mode" и след това положение на се запамети.
  17. PRR

    Регулиране на къси светлини

    Не, не се прави през VCDS, чисто механично се регулират. Като отвориш капака на всеки фар има по два бели пластмасови "болта", които се въртят със шестограм. Единия е за хоризонтален (ляво/дясно) реглаж, другия за вертикален (горе/долу). Това е схемата: Въртиш врътката 3-4, не 2-4! Имай предвид, че един оборот е доста, т.е. почни с 1/2 оборот и тествай. Добре е да го правиш и на двата фара, т.е. ако завъртиш 1/2 оборот на левия, въртиш и 1/2 оборот на десния. Добре е да паркираш срещу (бяла) стена и да гледаш след реглажа долните линии на двата фара да са равни. Ако следваш горното правило за еднакво въртене би трябвало да нямаш грижи с това. Ако имаш други въпроси - на линия съм. PS: И, от опит, след като ги регулираш забрани на ЕТ да ги пипат, че пак ги правят да "бият" на 5м пред колата
  18. pantata87

    Регулиране на къси светлини

    Колеги може ли помощ. Имам супърб 3, 2017г, със заводски ксенон, но просто на къси Свети ниско и искам да ги вдигна . Бихте ли, описали стъпка по стъпка като за начинаещ как става това през vcds, ако нещо пропускам ще се радвам да помогнете
  19. Виктория се казваха и за разлика от Г.Димитровките , които изкарваха по две купета на Жигула , тези изкараха едно лято на Вартбурга
  20. Много се извинявам, че си спамя сам... Ако може модераторът да едитне в заглавието че са 16"-ки, объркал съм се. Поздрави!
  21. Успех, добре изглежда, явно си се грижил добре за колата!
  22. Последната седмица
  23. lakrizz11

    Тресене трептене при движение

    Благодаря ще се провери и ще пиша
  24. PRR

    Тресене трептене при движение

    Крив/дебалансиран кардан, тампони на кардана и всичко около него.
  25. sando2

    Смях в залата :-)

    10K reactions · 315 shares #светътнаванката Светът на Ванката Emil Hristov Enev.mp4
  26. joro-120L

    Тресене трептене при движение

    Точно това са симптомите. И без вибрация във волана. По въпроса нищо не мога да кажа. Може да е от кардана, но не би трябвало да го усещаш във волана. Другото е нещо криво, полувал. Гуми и джанти ги изключвам, защото си ги проверил. Те са най-вероятните причинители. Проверка окачването на кардана за луфтове. Опорен лагер, карета.
  27. lakrizz11

    Тресене трептене при движение

    В това не знам как точно са определили, но като цяло не бях чул нещо да вие или ромули дразня се защото започват едни проби грешки
  28. joro-120L

    Тресене трептене при движение

    Що не пита тука. Щяхме да ти кажем, че не е от лагер главина. А и как са го определили, че е заден, па и десен.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.