Цялата активност
- Последния час
-
Не се бара нищо по инсталацията модула се захранва от акумулатора единствено присъединяване е с онези скоби дето прищипват кабела без да се реже от нея се подава плюс от габарит който го управлява тоест изключва дневните п.п мой познат си взе рено 2008 лупи на халогени реши да сложи лед но въпреки това фаровете не светнаха лупите са за рециклиране
-
Пичове , по инсталацията на колата няма да се пипа. Мога да използвам макс кабелите на халогените за да захранят някакъв DRL , ако той се защипва на заводско място. Другото е , моя човек с мегана , за 20 год , и 100 000км е сменил един чифт крушки , фаровете са му здрави. Не се притеснявайте толкова , тея лупи не са чак толкова чупливи.
-
Един модул за 30лв от Илиянци и си пускаш дългите на 30-50%, колкото искаш. Единичката ми е по този начин. И няма как да е незаконно, след като има нови коли направени по този начин, е не с модул от Илиянци, но принципа е същия.
- Днес
-
Слагат се на бронята виждал съм същите на Октавия 2 стоят доста прибрано в правоъгълните отвори до халогенните
-
Къде си ги монтирал?
-
да ама от късите през деня изгарят рефлекторите на лупите когато са трябват през нощта нямаш фарове аз съм си сложил допълнителни Philips отговарят всички европейски директиви и съм си решил проблема
-
Най - лесно е просто да си ползвам късите , като нормален човек. Всичко друго не е законно. Мигачите се пускат за красота, не за дневни. А за пръскалките виждам , че и ти си от хората които обичат да гледат парите си на асфалта
-
Kristian N started following Вода в багажника
-
Здравейте, колеги! От известно време ,багажникът ми е мокър в дясната страна. Като махнах кората и отворих багажника, започна да тече. Въпросът ми е, дали е от отводнителния канал и ако да, то той къде се намира? П.С. става въпрос за хечбек Благодаря предварително!
-
F3 Цолов ги попиля. Страхотно каране и на квалификацията и на състезанието. Вземаше им по половин секунда на обиколка. Браво на Лъвчето.
-
Точно така е. На дясната добавих двойнолепяща лента на 3М, за да обере тази извивка и да хване по-здраво. Ще видим колко ще издържат. Реално мога да им сложа видийки които да са под външната рамка и няма да се виждат, единствено би имало проблем ако се махнат в някакъв момент и останат дупчици на корите, но аз не мисля да ги махам.
-
Да, с една жичка става. През цялото време изключвах бърникане по инсталацията. Мерси, Иво. Значи може, но трябва допълнителна намеса. Не съм в час с компове, модули и техните възможности.
-
Жоре, верно ли? Моята Фабия от 2005 е последната генерация с директно управление на фаровете и пак светят дългите на %. От ключа на лоста подавам Напрежение към жицата към дългите. Така минава през фабрични предпазители и нищо не е рязано. При тебе всичко се командва от компютри (модули). Дали от ключа, зали от лоста, все е сигнал към модула, който пали съответните светлини, на съответния % ако е зададено. И понеже модул ги пали, може да му се зададе и без сигнал за вкл., да светят.
-
Доколкото разбирам, целта е да не се хаби ксенона. То и на Супърба ми са в отделна секция, но светят заедно с късите, които също са ксенон. От ключа пускаш късите и с превключвателя сменяш къси-дълги. Как дългите ще се направят да светят самостоятелно?
-
Късите не е хубаво, да са на %, защото пак им се редуцира живота. А и при врс, обикновено е ксенон и там друго от 100% няма. По-добре дългите, те са в отделна секция. За пръскалките, може да се настроят вместо на всяко 5то пръскане, да се задействат на всяко 30 или друго.
-
Извинявай , колега колата е фабия мк1 2003г дизелов двигател 1.9тди 101 коня
-
PRR started following Проблем с показанията на горивото
-
А колата е Фабия 1/2/3 ? Бензин/дизел/двигател? С толкова оскъдна информация е трудно да се помогне. И, предвид и светващата лампа, залагам на повредена сонда.
-
А късите, не може ли? Не е ли по-добре? Освен това, дългите не работят ли едновременно с късите? Един наш убавец си направи мигачите да светят постоянно. BMW пиниз.
-
Лошото но китайските мрежички е, че двойнолепещата лента е слаба и от горещината се отлепва след време. На О3 точно там има лека дъга на пластмасата над тунела и не прилепва плътно. Моята лепих допълнително с момент фикс, по спомен. Държа си там телефона.
-
Много са ти възпитани познатите! За чии ... ще спираш пръскалките на фаровете??? Като искаш дневни (тук съм съгласен с теб, че мигачите включени постоянно не стават за дневни) защо не пуснеш дългите на процент?
- Вчера
-
Владимир99 started following Проблем с показанията на горивото
-
Здравейте , колеги от известно време не ми показва вярно стрелката за горивото все има някаква разлика и то голяма и се чудя дали е от сондата нещо или на скоро смених километража и сложих такъв на vrs и се чудя дали е от него ? Днеска карах и ми показваше 1/2 че имам после викам чакай да сипа и сипах за 50лв и като я запалих ми светна лампата за резерва ептен се побърка като смениш километража освен да погледна и сондата и километража , ако знаете някой който да ги погледне или да оправи този проблем за София и околностите говориме , много Благодаря предварително лек и успешен ден !
-
Да , определено ! благодаря !
-
За дневни , мога да си пусна късите с габаритите , ама не искам , че зимата на -8 трябва да пестим акумулатор , преди да запали. По - интересно е ,че никой от познатите ми не иска да му спрем пръскалките на фаровете. Един вметна даже че не е толкова "беден"...
-
Не ме интересуват фаровете , досега мигачите светеха постоянно на 50% после ги направих на 20% и беше готино, сега вече не е. Сега са на 0% В закона от 1954та е забранено една крушка да изпълнява две функции , тоест да е мигач и габарит. Било объркващо за останалите участници в движението , дали не завивам. Та аз съм закърмен със задномоторна, кой пуска мигачи , въобще в днешно време ?
-
Саше, какъв е проблема? Досега приказва и най-накрая реши да покажеш предницата на колата. Нямаш дневни и трябва да караш на къси? Долу са халогени и не става.