Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Вчера
  2. С това съм клатил блока, после една ме пита дали съм под наем, ама като и казах че не съм и физиономията и посърна?
  3. asenov11

    Шум между 90 и 100 км

    Здравейте, имам странен шум между 90 и 100 км/ч. Чува се нещо като виене и не мога да преценя от какво е. Появява се само в този диапазон, като най-силно се усеща около 95 км/ч. Усещам го и в краката, освен че се чува. Ходих при майстора, но не откри нищо по колата. Някой имал ли е подобен проблем? Не е болка за умиране, но е дразнещо и ще ми бъде от полза, ако някой е имал сходен случай. Колата е Octavia 3, 2.0 TDI, 150 к.с.
  4. Айде на Duran, повтарям Duran, ако някой не е чул, култуви парчета , от онуй време. Duran Duran - Come Undone (Official Music Video).mp4
  5. Izolini

    Ежедневни приказки !

    Колата я купих застрахована в Булстрад, беше си със заведени щети. Вече е в ДЗИ, всички други коли са ми в Армеец.
  6. amlot71

    Трябва ми схема на бушоните на Фабия.

    За подсветката на таблото е бушон 36. Проверено на Фабия 6Y5 (комби) 1.2 бензин 64 к.с. Смених го на моята и таблото светна. Не мисля, че ще има разлика с други модификации.
  7. sauber

    Хорология

    Ами не. Всекидневно носене първият период. Но в 12те дни и спах с него, плуване повечко пак с него... Абе шашава работа.
  8. niki

    Хорология

    Ако за първите 30 дни имаш периоди, в които е седял на шкафчето по ден-два и после си го слагал е възможно. А 12те дни си го носил постоянно.
  9. sauber

    Хорология

    Отностно проверката на точността. Не знам как го правите, но аз процедирам по следният начин. Отварям си time is, хакнал съм часовника междувременно на точната минута и го пускам в правилният момент. Това, което ме шашка е: - Някъде в началото на Март го направих и часовника беше изостанал с близо 3 минути до сутринта на 30ти, когато му върнах лятно часово. Може би по минута на седмица изоставане... нещо такова. - В същото време го проверявам сега и е изостанал 5 сек. за 12 дни. Та това възможно ли е да го прави механизма? Веднъж така, втори път иначе? Разликата е драстична. Или просто time is не е 100% и винаги акуратен? И като се има предвид, че последните 12 дни съм бил с него на ръката си значително повече от предишния период?
  10. ghost_rider

    Ежедневни приказки !

    И аз не съм очарован от тях, преди години работехме основно с Армеец и малки изключения Алианц. Зпочнахме да вземаме коли на оперативен лизинг, които бяха в Булстрад, но да кажем за нови коли бяха ok. Едната ми е застрахова там от нова, така я взех и не съм го прекъсвал, но са стиснати, за стари коли. От лично наблюдения Армеец, Алианц и ДЗИ, другите са компромис, а има и едни супер пробити, дето и гражданска не си правя при тях, независимо че при тях може (но не винаги) да е по-евтино.
  11. Радвам се, че е направил опит. Но защо не го е довършил. Къвто и отпор да има, прави една пресконференция, разказва за случая и няма шанс да го пипнат после. Но освен всичко трябват и гащи...
  12. sauber

    Ежедневни приказки !

    В случая ще е по експертна оценка. Колата даже не е в България Булстрад са мега зле от 3-4г. Зачеркнал съм ги. Гледам всичко да е Алианц, с дребни изключения.
  13. Последната седмица
  14. Izolini

    Ежедневни приказки !

    У нас още схемата "не е важно на мен да ми е добре, а на Вуте да е зле" или по друг начин казано "да гепим клиента от другите" още е водеща. За нови клиенти няма оскъпяване. 2023 в Булстрад. 2024 в Армеец, после в ДЗИ...
  15. The Best Forman

    (Не)Организация на движението

    Тия от пътна безопастност са само лаладжии (кокошки в кокошарник) .. можещи има (убеден съм) , но както Ицо ми е казвал "трябва да се придържат към обществената поръчка" .. виждаш , че пътя е на коловози , значи няма достатъчна носимост (правен е за 20т машини , ама си пуснал 40т) , а обществента поръчка е за кръпки - правиш си кръпките , прибираш парите и готово.
  16. Няма кадърни можещи и независещи от разни интересни хора в фонда за пътна безопасност има 500 милиона уж казват, че 36 са опасните участъци е нямаше ли да направят поне няколко от тях, обаче тяхната експертиза се ограничи в купуването на нови автомобили за МВР
  17. The Best Forman

    (Не)Организация на движението

    Да вземем да им купим по едно кълбо канап на тия лумпеняци , така поне ще знаем , защо пътищата ни са от 19 -ти век.
  18. skodafen

    Ежедневни приказки !

    Това е много добре но ако цената премията се запази повечето при изплащане на такава щета вдигат цената за следващата година
  19. Izolini

    Ежедневни приказки !

    От Булстрад на ДеБелия Варел ми сложиха чисто нов фар (не е VAG, Mitsubishi пише на него) и пребоядисване на преден капак без протокол. Пича от сервиза каза, че фара е бил малко над 4 камъка.
  20. На Евгени казах, на теб ще повторя - опита да осъвремени стандартите, по които се правят изпитванията на пътищата в България (Евгени почти точно е уцелил какво трябва, нищо че уж разбира само от зъби и електроинсталации). И АЛЕС (Асоциация на Лабораторните Експерти в Строителството) пощуряха от бяс. Щял да им отреже хляба, половината изпитвания, които сега правят, щели да бъдат изхвърлени, трябвало да купуват нови уреди, да си обучават хората... Прост пример на нещо, което според изискванията на АПИ щеше да отпадне и да се замени със съвременна технология - гредата за надлъжна равност на пътя да се замени с лазерен уред. Лазера на всички е ясно как мери и до колко може да се лъже, а гредата ще я обясня накратко - 4-5 метрова конструкция на колела, в средата на която има подвижно колело, което измерва неравностите, праща сигнал на компютър и излиза разпечатка, която в идеалния случай прилича на кардиограма на кадавър - права линия, а ако нещата са осрани изглежда като кардиограма на тийнейджър, видял Натали Трифонова. И съм виждал колеги от една "независима" лаборатория, след като минаха трасето и не им хареса разпечатката, как вързаха колелото със свинска опашка и тогава стартираха изпитването.
  21. skodafen

    Ежедневни приказки !

    Аз не знам застраховател,които ще плати нов оригинален фар на 10 годишна кола винаги търсят най-евтиния китайски аналог
  22. sauber

    Ежедневни приказки !

    Бах... Като взех Пасата разъквах в Аутодока. Най-скъпия беше 180лв. А фара е бая натупан. Реглажи, матрикси, завиваници... Абе има, ама има и друг демидж. Па схемата нещо беше (ако помня правилно), че щета без протокол не може да надвишава 10% от застрахователната. Нещо от сорта. А тя колата е към 20К сигурно...
  23. В моя случай 100% от земята под сградата е наша, както и 3 парко места с нотариални актове! Имат право на преминаване останалите живущи през нашата земя, имат ИЧ от сградата, но не и от застроената площ и останалите площи прилежащи на сградата!
  24. В грешка си. Но и много юристи и нотариуси са в същата. Паркоместа може да се продават, стига да са описани точно по съседи, тогава даже се вкарват и в кадастъра. Идеалните части са съвсем друго нещо, тогава на практика нямаш нищо
  25. zloQQ

    Ежедневни приказки !

    Почти толкова идва и фар Hella за Октавия 1 (25 годишна кола) с ксенон. Оборудван, без лампи само... 1Z1941015G - фар - 1794 лева 7L6941329B - ел. модул за ксенонов фар - 690 лева
  26. Подобни конфликти се решават най вече с авторитетна стъпка от страна на домоуправителя с помощ на властите и юрист. Особенно ако имаш насреща човек който не разбира от дума. Организира се събрание, взима се решение подкрепено с правата на имущественната собственност и актовете за общата жилищна площ. Гласуваното решение заедно с определените санкции се записва в протколната книга на имота и се действа по взети решения. В случай че взетите решения и санкции са в границите на логиката и правните процедури, се действа по реда. Инак каквото и да се направи, с нагли груби и невъзпитени парвенюта няма оправия.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.