Цялата активност
- Последния час
-
То не е проблем стига да показва вярно ще взема ново , каквото трябва
-
Абе вие не разбрахте ли, че Сашо си е Сашо! Каквото е решил, това ще направи. Защо се хабите? Сега, Сашо свети ли нещо различно от основния фар, е равнозначно да си купиш карта "влез в затвора"! Ще си любимец на всеки полицай на пътя. За старите коли е така. А ако и много знаеш пред него, ще ти каже триъгълник, аптечка, пожарогасител и жилетка. Все ще намери за какво да се хване. Дано не реши и номерата да сваля. Ако много държиш да си на 100% законен или късите винаги включени или има дрл оригинален лед с формата на фар за мъгла и 4 диода във форма на квадрат. Точно за О2, Ф2 и Румстър, преди ФЛ и за 3те. Появи се с ФЛ за скаута, но става и на другите. Относно пръскалките, никога не ги ползвам с коли или хора около мен. Винаги може да им пръсна. Намирам го за невъзпитано.
-
От цялата гряс не разбрах, защо мерцовете не пробваха нещо по-различно поне с едната кола! Няма такава тъпня. И се сещам за едно състезание от преди 5-6, че и повече години, в което водещата кола караше с близо 10сек по-бавно от състезателното темпо и изпреварване нямаше. Накратко - тъпня.
-
Ако не се лъжа, на тази генерация реално е потенциометър, който с времето се изтърква. Та, ако не греша, оправянето е трудна работа, май по-добре ново.
-
Ще видя да я погледнат и нея или направо да се смени . А може и некви утайки да се събрали и боклуци и за това да ебават сондата ?
-
Смених километража , да но преди също не показваше вярно,но сега ептен,сипах вчера 50лв и после като запалих ми светна лампата преди един час викам чакай да си сипа още 40лв , защото не знам на къде ще пътувам и събра само 25лв а като колегата спря да зарежда в колата уж беше се напълнила изчакахме 1 мин някъде и все едно имаше въздух и след си пое нафтата .
- Днес
-
На първите три реда в този форум , не се отговаря , тате ме е учил да съм възпитан , да не обиждам хората и да помагам на всеки, пък каквото станало , такова. На вторите три реда , вече казах - аз си виждам добре и не ползвам фаровете за осветление , важни са ми за КАТ, дали свети в лилаво , бяло или жълто , в закона не е записано как да свети.
-
Да, там ми е грешката. При простотията, логика няма, ако го е оставил умишлено. Ти като ходиш на автомивка, с отворен багажник ли караш до там? Камионът от снимката и той натам се е запътил. Да го мие в 2 през нощта.
-
То хубаво поне да разбираш когато зададеш въпрос и хората ти отговорят. Те го плюят, той вика дъжд вали... Поне веднъж се замисли, защо хората ти отговарят по този начин. Крушка втора употреба свети колкото на баба ти кандилото, с което си прикадява вечерята на Бъдни вечер. Аз не съм чакал да изгаснат крушките. Като купих старата Октавия ми дадоха списък с някакви ремонти. Видях смяна крушка фар. Явно е бил десния, защото левия уж светеше, ама лилаво и на пътя нищо не се виждаше. Така че това, че свети и не е спряля съвсем, не значи, че не е за смяна. А крушка 2-ра ръка е точно такава!
-
И какво от това , че е втора ръка, 20лв е , колкото изкара , толкова , 2 месеца да е , си си я избил като пари. Само още не знам дали е D1S или D3S , aма то в тоя форум , като попиташ нещо и ти се подиграват, като няккъв маляк. Пръскалките и мойте работят , просто не са активни в момента, а да искам да ги ползвам , едва ли ще ми се случи преди пенсия . Да ми опръска целия преден капак и евентуално да опръска някой пешеходещ, който ще се обърне и ще бие един шут на колата , не , мерси. Ходи след него и викай - "Заводско е , заводско е! "
-
Втора ръка крушка е като малко използвана тоалетна хартия... 50-60 лева и то с добра отстъпка ти е Osram, иначе около и над 80 лева. Има и нови крушки за 10-15 лева, ама аз не съм толкова богат, че да си купувам евтини боклуци. Това с пръскалките го правя, в случаитe когато не искам да ми пръска, но когато искам, знам че работят.
-
SKODA 105 RS started following Национален Шкода събор 2025г. - Карандила, Сливен, 20-22 юни 2025г.
-
Аз също съм гледал подобни клипове. Логика не търси. Например може да е решил да не го пуска, защото отива да мие легена и трябва пак да го вдига, знам ли какво си мисли...
-
Mи , че то и при мен е направено от завода халогена да свети на процент за дневен , това не означава че е законно в бг , това е опция за Америка / Канада. Ключа нищо му няма , всички силови вериги се управляват през модула за централна електроника. Онзи ден ти подметнах за лостчето шеговито, защото ти ми каза че предпочиташ да го натиснеш 5-6 пъти и да не ти пръсне на фаровете , отколкото да спреш тази уникална функция на автомобила. Крушката на ксенона е 20 лв втора ръка, нова е 40лв и пак казвам, не е толкова кекав , колкото си мислиш.
-
Приятелю, хем сърби, хем боли. Ако искаш свястна крушка, тя не струва 20 лева. И както по-горе ти написах, крушката ти е най-малкия проблем, ако щеш 2 крушки забоди, като ти изгорят рефлекторите, все тая, пак няма да свети. Ето дори има съвсем прясна тема на колега, който си рециклира фаровете и вече е прогледнал, а те не са се скапали от друго, ами от много светене и греене на крушките. Запазваш си ключа за светлините, защото и той грее, както знаеш, а и онзи ден ми обясняваше, че ще ми се износи пластмасата на лостчето за чистачките, та и на теб ще ти се изтърка ключа от въртене, но с твоя пробег, това ще стане след има-няма 20 години. И за незаконното също не си прав. Вече ти обясних, а мога и нагледно да ти покажа на нов автомобил, как светят дългите на % за дневни. Не заслепяват, защото се използват в светлата част на деня, като стане тъмно включваш къси дългите автоматично се изключват. Единствената разлика е, че това е направено в завода, а при теб, трябва да си го направиш сам. Старата Октавия я карам от 7 години с такъв модул и един път не са ми правили проблем.
-
То на никому не пречи и габарита в мигача на 20-30% , но в закона е записано , че това не е позволено. Просто , закона е от на баба ми абитуриентския бал , през 1954та
-
Саше , ти и твоята параноя .. никой няма да ти дърпа ушите ако ти светят дългите на 30%
-
Добре , да речем че ще взема този модул . Ще го завържа за същата линия 12v. И той какво ще управлява ? Дългите светлини, който аз нямам право да пусна в градски условия ли ? Не е ли по - логично за 50лв да си взема 1 крушка за фара , когато той изгори евентуално?
-
Всъщност не си прав .. на Иво Фабията е с модул на 30-35% и нищо не се засреща .. модула се изключва при включване на габарита .. вързал съм дузина модули , включително и на моите коли без дневни светлини и никога проблем не е имало .. ако държиш на български модул , има си сайт кардрл (пловдивчани са) , една девойка ще ти приеме поръчката и на другия ден за 50 пари имаш модулче с една камара функции П.П. Един кабел не съм прекъснал - плюса и минуса се вземат директно от кутията с плюса и купето , плюса през контакт се взема директно от бушонното табло чрез забелване на 1 см. от изолацията , останалите се прикрепват по същия начин .. ако решиш да го махнеш , две врътки изолирбанд и забравяш.
-
ЕТО я темата , но решвние не е дадено.
-
Приятелю , това е модул за дневни светлини , най - вероятно нещо с NE555 + силов транзистор, той не ми е нужен . Аз през VCDS мога да пусна за дневни късите или халогените със заводската електроника. Просто колата физически не разполага с дневни светлини. Няма да пипам дългите , защото така се срещат плюсове през два различни предпазителя, отделно че това също е незаконно и свети в очите. Виждал съм решението на IDA от едно време, модерно беше с един резистор с охлаждане, грее на котлон и пак заслепява. Не съм за 20лв за една крушка. Закона ти казва - Не , неможеш да ползваш дългите си за дневни , нито халогените си, пък ся ти вече ако си по - тарикат от Господ - go ahead do it!
-
Къде видя да казвам китайски? Това че се продават на Илиянци не значи че са китайски. Модулите са Български. Ако те притеснява Илиянци, има ги и по други магазини, пак същите. Дори и цената е по-ниска. Ето пример. https://elimex.bg/product/65276-ustroystvo-za-avtomatichni-dnevni-svetlini-za-avtomobil-drl
-
Друг път няма така да прави. Ще икономиса нафта ли, като не го пусне. На клипчета в нета съм гледал, заснето от видеорегистратор, на магистрала с вдигнат леген и шпори здраво... и бум в надлеза. Там каква е логиката да кара така.
-
Някъде имаше писано за такъв проблем, дори тук във форума мисля. Най общо казано показва на обратно. При пълен резервоар свети лампата за резерва и после започва да се "пълни".
-
Приятелю , няма да си сложа в колата китайска електроника , различна от тази направена от завода - пройзводител. Знам ги тея бързи връзки , нали това бачкам... Много ги подценявате тея ксенони , нито са толкова чупливи , нито някой е умрял с тях , ако нямат пръскалки. Мегана няма пръскалки заводски. По същество това е нещо подобно на метал халогенна лампа и то не е толкова студено, колкото си мислиш.
-
Според мен, не го е забравил, ами нарочно го е оставил вдигнат, но не е съобразил, че по маршрута си ще мине през такова препятствие.