Цялата активност
- Последния час
-
И аз не съм имал проблеми, но куките си имат един техен си протокол в който си описват колата има ли удари и забележки ти в какъв вид изглеждаш и като отбележи фолио на стъклата , започват да се отнасят с теб като с някакъв престъпник. Може да ги няма , само при наличие на огледала от двете страни на автомобила , позабравил си ЗДВП 120ките заводски излизат без огледала или само с ляво, дясното е опция.
-
Е и аз съм с фолио на задните стъкла и до сега не е имало проблем
-
Саше, задните прозорци можеш да ги замениш с гетинакс и нямат право нищо да ти кажат! В ЗДвП ясно е казано, че мямаш право да затъмняваш предните, но задните може и да ги няма. Пример - баничарки, бусове и т.н.
-
Колата е достатъчно дразнеща за органите на реда с това фолио на задните джамци, не ми се занимава с тях, една крушка е 40лв , баласта е 40лв. Тате казва , че лъв , не бива да се дразни.
-
Саше, за дневни отдавна не съм чувал да се заяждат. То и 95% от куките не правят разлика между халоген и фар за мъгла Та това да ти е проблема.
-
С лупи съм, няма да дам 900лв за фарове естествено. Led - овете трябва да имат вентилатор , който зимата обикновено му замръзва маслото на втулките и като цяло приятелите около мен не са доволни от най - евтините, трябва ти по - висок клас нещо Osram/Sylvania . Aз по - натам ще си взема една резервна крушка и баласт и съм готов. Страх ме е да карам на дневни, не съм сигурен катаджия как ще възприеме светещи халогени , пък били и те за дневни.
-
Захари Киров се регистрира във форума
-
Саше, ти не си ли с лупи? Няма голяма разлика между LED и Xenon. Или поне моя опит. Сравнявам "after market" LED на Jimny-то и фабричен LED на кавата с фабричен ксенон на Мицьо. Ама ти си знаеш де. Разбирам желанието ти да ровиш по колата, ама не разбирам насоките в които залиташ (волани, фарове...). Само споделям
-
Вижте , какво има за хората с много пари . Макар че тази обява е малко scam 1бр и 2 бр са на същата цена от 700лв с 250 доставка. https://www.aliexpress.com/item/1005008618463829.html
- Днес
-
Всеки с предпочитанията си. Аз имам един приятел , където обича дясната ръка, да е между краката на жена му, докато кара...
-
3 спицовия ми е супер удобен , може би защото си държа ръцете където е проектиран волана да се държи
-
Ей ся се чух с него, той каза че пък не го кефи ...Иначе е този , да.
-
DPB_BRAAA се регистрира във форума
-
Здравейте колеги, Да ви споделя как реших един мистериозен проблем с ABS-а на моето Йети. Не е сложно, повечето от вас може да се справят абсолютно сами за половин час. Проблемът започна от зимата. При първоначално палене и тест на системите на таблото за много кратко излизаше грешка в ABS/ESP, продружена със звуков сигнал. Ако не беше звуковият сигнал проблемът в началото можеше да остане незабелязан. Колата изписуква за секунда при подаване на контакт, след което всичко се изчиства и проблеми няма. Свързах я на VCDS и абсолютно мистериозно - няма записани грешки в ABS-модула. Казах си....ще я видим тази работа. И така до онзи ден проблемът се появяваше спорадично и много рядко. Но едно нещо, което "се оправя само", винаги крие в себе си изненади - основно инженерно правило. И така и стана. Една сутрин миналата седмица, отново при първо палене и тест на системите, колата хвърли грешка в ABS-а, като алармените сигнализации на ABS/ESP/Steering Wheel/TPMS останаха да светят. Нямах под ръка компютър, за да видя какво се бе случило и потеглих към офиса. Направих 100 метра и таблото се изчисти. Паркирах пред офиса, давам на контакт - отново аларма и АBS/ESP/Steering Wheel/TPMS останаха да светят. Вечерта я закачих на диагностиката и в журнала на ABS имаше записани следните грешки в хронологичен ред през 2сек.: 00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44) - 012 - Electrical Fault in Circuit 00668 - Supply Voltage Terminal 30 - 002 - Lower Limit Exceeded 01325 - Control Module for Tire Pressure Monitoring (J502) - 004 - No Signal/Communication В модулите на AWD и Steering Wheel имаше записани съобщения за грешки в модула на ABS - очаквано поведение. Това, което ме смути беше грешка 00668 - обикновено тази грешка не е на хубаво и вещае гадни електрически проблеми по инсталацията или ABS модула. Преди да посегна към каквито и да било смени направих следните проверки: Пуснах диагностика с логване в движенеи на показанията на четирите сензора на ABS. И четерите показваха с отклонение до 1км/ч. Заподозреният заден десен датчик не даваше признаци за отклонения или прекъсване....а, де - лошо. Ако не мереше - ясна работата, ами сега.... Проверено напрежение и зареждане на акумулатор - няма проблем. Проверен предпазител на модула в купето (5A) - няма проблеми. Проверен предпазител на ABS/ESP ел. помпа в моторния отсег (40A) - няма проблеми. Извадих предпазителя на модула (в купето) (5A) - ABS модулът се изключва напълно, няма комуникация с него по шината. В журнала на борд компютъра се записва грешка за липса на комуникация с целия модул. Извадих предпазителя в моторния отсег - В модула на ABS се записва грешка за проблем в помпата на ESP. Извадих буксата на ABS модула, навряна е на отвратително място. Почистих я с контактен спрей и четка за зъби - без промяна. Мерих напрежения към буксата на ABS-модула - всичко си идва. Нямах условия да свалям гумата и да просвирвам веригата към буксата на датчика. Проблемът си продължи спорадично. Пише грешки, пали лампи, гаси си ги, ала-бала, оправия няма. Но винаги пише тези три грешки в този хронологичен ред. Попитах все пак тук-таме - всички ме пращаха на заминал ABS модул, те така си правели, разпоявали се, пътечки се разлепяли - да търся модул втора ръка, не можело да е от датчика. Реших, че сам ще се спасявам, колкото и да нямам време. Почнах по ред на събитията, записани в журнала на модула, като тръгнах към датчика на задно дясно колело. Купих един датчик за задна дясна главина от най-близкия Тех-Ко. Имаха наличен Delphi за 37лв. с отстъпката, Made in China, разбира се. Въпросът беше проблем в инсталацията/модула ли поражда грешката в ел.веригата на датчика или обратното - датчикът прави парчета и поражда пад на напрежението на ABS модула. Вдигнах колата на крик, свалих гумата, извадих буксата на датчика и замерих напрежението към него по време на селф-теста на модула при подаване на контакт. Излизаха 12V без прекъсване. Пробвах да раздвижа кабела около буксата - не се наблюдаваше прекъсване. Не ми остана друго, освен да подменя датчика. Преди да тръгна да вадя стария датчик, разкачих буксата и я закачих новия както е вън. Колата мина селф-теста при подаване на контакт и изчисти старите грешки - добро начало, ел.веригата и хареса. Изчистих грешките с диагностиката след което записа грешка за некалибриран TPMS - това е нормално, трябва да се покара няколко стотин метра, за да се калибрира. Подмяната е елементарка - датчикът е с конусен корпус, набит в главината, прикрепен допълнително с един болт. Мие се хубаво гняста около него със спрей за спирачки, развива се болта с помощта на малка тресчотка. Подпъхва се мъничка отвертка под периферията на датчика. С едната ръка се придърпва леко датчика нагоре от конектора, а с другата леко започва да се надига с отвертката, като се обикаля радиално. Не се дърпа и напъва силно, за да не се счупи датчика вътре. Като извадите датчика се чисти със спрей гнездото. Чисти се хубаво буксата от мръсотии с контактен спрей. Новият датчик се набива обратно с леко почукване по периферията. Проверих отново с диагностиката как измерва датчика в движение - идеални показани, сравнено с останалите три. Не се заиграх да меря ел. параметрите на новия и стария датчик с мултицет. Магнитно-индуктивна история. 4-ти ден след смяната на датчика и всекидневно шофиране няма и помен от проблема.
-
Оригинална навигация Супърб 1, Октавия 1 и Фабия 1
niki отговори на niki's тема в Продавам части за Шкода
Виси у нас и ме дразни. 100 лв. -
Замерване за протечка при електричар ще даде отговор и решение на проблема.
-
Кроношпан се регистрира във форума
-
Аз мога ли да кажа? И да покажа, щото съм с любимият ти волан. Ники го споменаваш за втори път, но нещо ти дава свободно. Ако не ме лъже паметта, има го и на Октавия 2 и Йети. Супърб 2 имат и триспицов. Справка, @mRt 3.6 V6. Бившият на Боре.
- Вчера
-
Възможно е, уж се води по - луксозен , може да каже Ники @korween
-
Според мен е волан на Супърб 2 това с 4те спици
-
Моето се беше скъсало (вероятно на някоя бензиностанция от небрежен служител на колонката), смених го с ново от алиекспрес като това, което пасна перфектно:
-
Браво и на Албум. И той направи страхотно каране. Уилиамсите се представят много добре. За малко си помислих пак, че Заубер ше вземат точка най-накрая, ама не би. Но състезанието не беше лошо.
-
Ами ... Познах. С лакти, но все пак в рамките на позволеното, този път, взе първия завой и от там нататък нещата бяха ясни. За Лоьклер си прав. За Норис го казах преди теб А пък Култард изобщо не го споменавай! Няма такъв смотаняк! И, като ще ги сравняваме, нито един от изброените не си позволяваше такива издевателства! Доста години побутваха лекето, "за да върнат интригата". Сега той си кара по енерция. Но, гледайки първия завой - браво на Пиастри! В момента той е този, който има какво да губи! Да, загуби и от съотборника си, но очевидно е по-добрия в момента и нулата не го устройва. Кофти е, когато се бориш не с един, а с двама!
-
Аз си замълчах , евала на гостите от Хасково, че са ни отсрамили и колата е хубава ,ама на спортна кола багажник да сложиш ... Махни го , най - малкото с вратите в завой , пречи на аеродинамиката на колата...
-
Да , прав си , бъркам. Това е VRS facelift. Може би на нормалната октавия 2 фейс е кожен с 4 спици. Велко, моля те , вземи си бележка https://www.aliexpress.com/item/1005007615816083.html
-
-
Ама не ми се оправдавайте сега. Да видим и Росен какво ще измисли. Естествено, че има по-важни неща от срещата. Същественото в горния ми пост е третото изречение.