Цялата активност
- Последния час
-
По-скоро онзи с S класата е кривнал някъде преди тебе. Нас ни спря екип без камера и на връщане видях, че сме минали през рамка буквално секунди преди да ни спрат. Това стана на петолъчката, на стария път към Бургас. Що се отнася до спирането, човека каза, ако искате, ние ви докладваме на полицията ако не спрете, оттам се оправяйте. Все едно бягство от полицията.
- Днес
-
Нико5 се регистрира във форума
-
Този тампон го сменях аз и цената му е весела, а смяната още повече. Беше се напукал и го смених. Не е от него. На празен ход допри ухо до лявата гума и би трябвало да чуеш едно леко причукване от маховика чува се отчеливо спрямо бученото на двигателя. На тези километри е много вероятно да се е предал. Съидинителите държат повече, но файда.
-
Традиционно гости в Пловдив - 26 Април 2025г.
Mishelle отговори на Шкода клуб България's тема в Пловдив
Аз ша са иСмия, па каквото времето покаже -
-
То не е точно миене, защото мие отгоре, а от страни, маже с калта от улиците
-
Традиционно гости в Пловдив - 26 Април 2025г.
sando2 отговори на Шкода клуб България's тема в Пловдив
То, май дъждът, ще ги мие колите всеки ден, по няколко пъти на ден - безплатно -
Също така един от майсторите ми каза че най-вероятно е блокирал маховика защото не се чува изобщо при палене гасене
-
alexvlad се регистрира във форума
-
Традиционно гости в Пловдив - 26 Април 2025г.
The Best Forman отговори на Шкода клуб България's тема в Пловдив
Значи няма да съм единствен -
Може да се реши , може и да не се реши .. аз залагам на маховик.
-
Днес пак обиколих няколко сервиза,на всякъде различни неща ми казват… Има един тампон който е набит в магарето,него не съм го сменял а видимо е позахабен,дали ако го сменя ше си реша проблема
-
Чужденка за летни гуми - Continental premium contact 6 или 7
sauber отговори на b3lq7a's тема в Дискусия за консумативи
ПК7 след около 3000 км. - Отлично представяне. Лепят яко, вода изхвърлят бая добре. Бордовете определено са по-здрави от предишните години. Установих, че се охлаждат изключително добре карайки с...достатъчно висока скорост продължително време. Налягането шава съвсем леко. При външна температура 24C, слънце и...достатъчно висока скорост в продължение на 20тина км, налягането мръдна с 0.2. Което за мен е ок. Колата е сравнително нова за мен, с допълнителна шумоизолация е и акустични стъкла. Не мога да се изкажа по параграф шум съответно. Пробвайки тази гума, не виждам за себе си да има причина да сложа Спорт Контакт вместо нея. Остава да я видя в големите жеги и по параграф износоустойчивост. Защото съм карал и ПК5, които бяха отлични. И за 18-20К километра просто свършиха... Другото, което ми направи впечатление е, че гумата е с една идея по-дълбок протектор от ПК6. При ПК7 е 7.05мм. При ПК6 беше по-скоро 6.5мм. Явно като вдигат цифрата на модела, вдигат и дълбочината на протектора Горното разбира се е меродавно ако може да се вярва на дигитален дълбокомер от Тему. -
Не че е много общо, но на ТОЛ-а системата е по трагична и от катаджийската. По-миналото лято ми вдигат палка (първи и последен път им спирам). Вика ми, че съм без винетка. Аз преди 2 месеца съм купил годишна. Отиваме в баничарката да гледаме къде са ме снимали без винетка на изхода на София (спират ме до Варна). Аз съм със сива Шкода Супърб с номер СВ, човека ми показва снимка на черна S класа с номер СА. И ми вика "Ми то грешка някаква". А системата им чете номера ми и им свири да ме спрат. И за това повече няма и да им спра. Винетка си купувам годишна дни преди да ми изтече текущата. Нямам работа да говоря с тях.
-
Никога не си давам контакт по държавните структури, освен ако нямам пряк интерес. А такъв нямам. Кат цяло живея на принципа "Нищо не искам от държавата, не искам и тя да иска нещо от мен" За сега ми се получава отлично
-
todor19781 се регистрира във форума
-
И аз се замислях утре да я измия ама май ще пропусна с наводненията в Княжево
-
Как да измия колата в това време Май ще ме търпите с мръсна кола
-
Бъзика настрана, но аз се хвалех миналата година как следя всичко за колите си, през мобилното банкиране. Бяха ни спрели от тола, защото служебната кола имаше глоба без винетка. И тъкмо показвам и хоп имате честитка за 35 лева с отстъпката. Поне беше удобно, банката сложила бутон плати и нищо не пишеш, парите директно ги дръпна от сметката.
-
Като си регистрирал Пасата в кат, вероятно си ги написал в заявленията. В бланките има полета за такива данни. За имейла може и да не ти кажат нищо ако го оставиш празно, но за телефон мисля че държат да има. Аз си пиша всичко, защото предпочитам да съм информиран навреме за каквото и да е. Все пак там само получавам информация, без да е официално връчване на фиш или каквото е.
-
koki84 се регистрира във форума
-
Интересното е, че до тоя момент не бях получавал от прословутите известия. А сега ми дойде и на вайбъра и на мейла. "В четата има предател"
-
Аз съм направил комбинация - на мейл ми идва съобщение какво имам за получаване в ССЕВ. Дали ще си го получа, когато вляза в системата си е отделен въпрос. Не че системата не е тотално оак...мазана! Преди няколко месеца на мейла на една от фирмите, които представлявам, дойде съобщение за фиш на МПС. Само че то е регистрирано на една от фирмите, които представлява съдружника ми
-
За невръчените стана ясно две-три седмици след като го пуснаха. Което е яко безсмислено. Разбира се това не е изненада. А не, така съм си добре
-
Ползвайте Система за Сигурно Електронно Връчане https://edelivery.egov.bg/Tickets/Inbox Там ще намерите всички административни актове на Ваше име. Входа в системата е с ЕГН и КЕП.
- Вчера
-
Въпросният портал не съобщава и за невръчени фишове и друг вид задължения, каквато всъщност му беше и основната идея, доколкото си спомням - човек да може да провери за наличието на такива задължения, за които не е бил информиран, като при самата проверка на сайта уж трябва да се осъществява и връчването им. Преди доста време бях направил такава проверка за себе си в този портал, при което не излезе информация за никакви нарушения и задължения. Само няколко дни по-късно след тази проверка ме беше спрял патрул на улицата, който ми връчи ел. фиш излязъл почти година преди това (но който преди това не е бил регистриран явно в портала).
-
Не е лошо да се проверят. На този пробег няма да е изненада ако има някоя извън нормите и затова двигателя работи грубо, неравномерно и се тресе. Аз обаче си мисля, че ако беше от дюзи щяха да се забелязват и други симптоми, като миризма на нафта, може би пушеци, завишен раход на гориво и чести регенерации или дори проблеми с DPF. За да се изключи тази вероятност проверете стойностите на дюзите. Аз все пак клоня към съединители или проблеми със скоротната кутия и/или мехатроника. Ако не греша би трябвало да е с DQ250.
-
Винаги си е имала някакви вибраций,но постепенно станаха повече,и да на неутрална се поуспокоява