Цялата активност
- Последния час
-
Да сложат на колите по една "черна" кутия.
- Днес
-
Интересно ми е като всяка втора кола (да не кажа всяка) е с АБС , какво мерят и как го мерят
-
Лошо планиране По темата - очертава се интересно състезание. Интересно в смисъл, че първите трима са доста близки, като времена ... засега. Ще видим утре.
-
Тя не е държавна институция. Този "институт" е едно НПО на бившия шеф на КАТ Богдан Милчев. Както и да е, мисълта ми беше, че тук не разследват! Механично започва сваляне на скоростта през 10 км/ч, докато скоростта на участъка падне до 30 км/ч. Това са мерките за противодействие! При всяко дело се назначават вещи лица, които да установят техническата изправност и скоростта преди удара. Как КАТ е разследвала тогава? Измерват спирачен път и положението на МПСта и жертвите. А какви са състоянието на гумите, например едни 10 годишни гуми имат сигурно 2 пъти по-дълъг спирачен път или повече защото са се втърдили. Закона казва 1.6 мм дълбочина на протектора и никой повече не го интересува. Какво е сцеплението на пътя и още.....
-
Той хубаво е в Бг, ама мен ме нямаше...
-
Тамън мислех да напиша ,че някой я е гепил
-
Здрава си е. Просто не покрива всичко. Което според мен не е ок. Не знам защо така са я измислили. Факт е, че ще се охлажда по-добре, ама тая мизерия, която блъска... Също няма и кора отзад да пази Халдекса. Което също не намирам за адекватно. Лошото е, че за отзад няма фабрични решения
-
Щото не идвате на бира с Мишо, когато си дойде в България
-
Не, няма грижи Тук сме да си лафим, а не да се дразним. Е, малко ми е странно чувството за хумор, ама ... не съм перфектен По темата - въпросната е пълна нула, но тя няма и капацитета да напише този доклад. Някой друго до е писал, тя само е сложила подписа си. Типично за (тип) държавните ни институции
-
Бензиновите са с половин кора така да се каже, не покрива целия отсег отдолу. Но ако под "полу" имаш предвид, че е счупена вече е друго.
-
А, ти, защо не го споделяш с нас, простосмъртните?
-
@C2H5OH Мишо, жив и здрав да си за сайта, който ми даде!
-
Въобще не съм имал за цел да те поучавам. Съжалявам, че така го възприемаш.
-
Добре, посипвам си главата с пепел и отивам в ъгъла ... наказан ... за втори път. И, уви, няма достъп до полицейските доклади от тежките ПТП-та. Та ще си ходя с пепелта по глЪвЪтЪ
-
Миналата година мой приятел си купи чисто нов Карок. 1.5 бензин. Идва да ми се похвали, отваря предния капак, гледам и питам: - Къде ти е кората?! - Не знам. Така го взех. - Ходи в Еуратек да си я търсиш! Отиде и там му казали, че вече така идват от завода. Без кора. Нещо от сорта на противопожарна безопасност му обяснили.
-
mpetkov1973 се регистрира във форума
-
Гена, този с глобите ги е натрупал в София на бул. Черни връх и то за 47 пъти. И тук българска работа. Глобата трябва да служи, да вразуми някого, но каква е ползата, като човека не е уведомен веднага? На бас, че тия глоби са поне 4-6 месеца назад направени. Както и да е. @PRR Това НПО е най-неадекватното и докладите му не струват дори хартията, върху която е разпечатан. При катастрофата с Местан, един от тия стоеше под указателна табелата с една либела и се чудеше как да провери плоска ли е земята под знака. На Своге, пак тази Русинова, я питат: "Е кажете за пътя какво не е наред...Ами обичайните неща, асфалта, мантинелите, знаците."....ама какво не им е наред?.....отсреща нищо!
-
Кората е открадната при обслужване във VW. Не мисля да му купувам. Тия машини по принцип имат тенденция да работят бая горещи, не искам да го душа Но трябва да му взема долна, че в момента е с полу
-
Слагай кората , че така е много грозен тоя мотор
-
Аз само да кажа до Вакарел тапата още седи .. който излиза да се въоръжи с търпение. Няма катастрофи , просто и двете ленти ту тръгват , ту спират.
-
Добре, посипвам си главата с пепел и отивам в ъгъла ... наказан
-
Традиционно гости в Пловдив - 26 Април 2025г.
Izolini отговори на Шкода клуб България's тема в Пловдив
-
Сменях амортисьора на предния капак, че изтърва. Мизерията ме издразни. Също така не ми се рискуваха няколко хиляди лева в демидж. Иначе ме блазнеше водоструйката с обезмаслителя. Но: 15 мин. 4 парцала Кофичка вода Никакво разглабяне и прочие Резултата - става
-
onur се регистрира във форума
-
Може би беше добре да добавя към горното мнение, че не съм пробвал абсолютно всички описани неща в сайта. Доста от тях ги имам фабрично, други съм активирал с информация от други източници. Исках да активирам затваряне на багажника от бутона в купето и от дистанционното, да сменя автоматично лятно и зимно време и още няколко дребни.
-
Пепи, Евгени е прав! Това не е нито официална, нито неофициална автотехническа експертиза на ПТП, пише си го и в първата забележка. Дебелата лелка (пак вменявате пол, да му се невиди) си е правил/о/а разсъждения по картинка за да оправдае кинтите, които лапа от въпросното НПО. Пълно е с вариации на темата с колко се е движила колата на НСО и колко е спирачния път при тези скорости (вариращи между 60 и 140 км/ч), колко време трябва за да си премести крака от газта на спирачката (шофьорите на НСО спират с левия крак, ама явно експертите не го знаят), а никъде в текста няма данните свалени от колата за реалната скорост, защото при течащо разследване на военна прокуратура няма кой да ги даде дори по закона за достъп до информация.
-
Днес махнах кората над мотора и огледах колкото можах. Не видях нищо протрито, всички букси изглеждаха супер. Ще потърся вариант за записване на живи данни.