Цялата активност
- Последния час
-
На 6ти този месец минах с двата мотора - и на двата ми лепнаха стикери върху синьото талонче, т.е. още ги даваха. Но споменаха, че ще ги махат. Пък да видим!
- Днес
-
Надявам се да помогна по темата. Снимах от ръководството. Третата страница е бонус, за халогените. Забелязал съм, че при спиране зад кола на светофар късите падат надолу. Малка неточност. Сега разбрах от прочетеното, че съм с би-ксенон.
-
dj_liubo changed their profile photo
-
Аз съм забелязал, че в градски условия левият фар се измества да свети още наляво. Не съм сигурен до каква скорост е това и после се връща в нормална позиция. При извънградско не съм забелязал да свети по-надалеч.
-
Преди седмица минавах Фабията - никой не дава нищо, само синьото талонче да стояло в жабката и това е 90-100 кинта си е за товарните коли.
-
Сега освен да не го лепим, се говори да не се печата и да го пазим. Обаче нито дума не прочетох за намаляване на цената. Да не говорим, за всички вятърничави обяснения за минимално време на прегледа, от което излиза, че пунктовете се ограничават до определен максимален брой прегледи на ден, заради което си искаха увеличение на цената на услугата. На едно място не съм засякъл да правят преглед по 20 или 30 минути. Винаги съм минавал за 10, максимум 15 минути.
-
Трябва да се съберем на тънко пиво и тежко мезе, тука ще ми окапят пръстите, докато се опитвам да развия гледната си точка и да разясня какво имам предвид.
-
Добавка за гориво (дизел) на VW - G001790M3
Levcho отговори на Levcho's тема в Дискусия за консумативи
Благодаря за коментарите. Изгорих към 600 лева и аз почнах да карам и да си свиркам. Смених горните уши на двигателЮ и се оказа че треперенето не от тях. Няколко години се лъгах и се надявах да не е от маховика. Но сега ще си свиркам. -
boz се регистрира във форума
-
Това е според описанието на AFS-а. Аз лично не го забелязвам, но проблема може да е в мен, т.е. недовиждам Но, както колегата горе е писал, С3 идва заводски с адски "ниски" светлини. В ЕТ уж ги регулираха, според предписанието, и пак бяха безобразно ниски. Регулирах си ги сам, по описания горе метод и с много спирания по магистралата за да намеря оптималния баланс от видимост и не-заслепяване на насрещните. Сега виждам и не преча - няма присветкане, а и "котешките очета" на разделителните мантинели на магистрата присветват само при неравност, т.е. определено не осветявам над тях. А това, което е пуснал Ицето наистина е теста при палене и след това замръзват в "нулево" положение, определено от кантарите на преден и заден мост.
-
Вдигането на фаровете, за което писах по-горе не се вижда директно - да виждаш как се вдига линията н а "отреза" на късите. Разбираш косвено. Забелязваш, че в града късите са доста близки, а на извънградско осветяват на далече и можеш да караш с 90 км/ч. Явно става доста плавно.
-
Ицо, това е първоначална проверка при палене. В движение системата с кантарите регулира според натовареността, но не вдига фаровете при увеличаване на скоростта.
-
Владимир Димитров се регистрира във форума
-
О3 Преди фейса със биксенон също си вдига и сваля фаровете(AFS), както и ги движи наляво и надясно. О3 Vision 01.2017г, една от последните преди да излезе фейслифта. https://youtube.com/shorts/roYSfAObyrE?si=htKw1KK6M2fFu2pR
- Вчера
-
Явно съм в грешка, за диодни фарове е ставало въпрос. Бъркам се с О4. Моите са биксенон и нямат автоматично вдигане, за което говорите, така че със сигурност има разлика във фара.
-
На моя С2 ксенон се вдигат и свалят късите, според скоростта, но дотолкова, че никой не ми е святкал, че го заслепявам. Няма значение режима, а скоростта на движение. По памет, да не ровя в ръководството, след 40 км/ч спират да следят завоя. Нещо, като халогена, който светва при завой. Прави го до определена скорост.
-
Няма Октавия 3 с матрични светлини. Фаровете са светодиодни, но не са матрични, аз съм с такива. И моите фарове бяха "забити" пред колата, но ги регулираха в ЕТ много добре. При увеличаване на скоростта се вдигат и светят по-далече. При включване на дългите също се вдигат. Вярно, че колегата е с ксенон, но не виждам защо да има разлика в механиката на фара. Може би има някакъв проблем и по-добре да отиде в ЕТ да прегледат и регулират фаровете.
-
fred_64 се регистрира във форума
-
Матричните са различни и, доколкото знам, там регулирането е изцяло софтуерно. Но може и да греша. Колегата е със С3, като моя, и фаровете му надали са различни.
-
-
Те са завиващи, но лично аз не съм видял/усетил да се вдигат при увеличаване на скоростта. Специално моите бяха доста високи и се случваше често да ми мигат насреща. Преди 2 месеца ги свалих надолу механично, от врътките. От тогава не се е променило нищо, защото четох за някои фарове, че уж сами се връщали в начална позиция, ако не ги регулираш софтуерно, но темата беше за матричните на фейсова О3, ако не греша.
-
Бат Венци се регистрира във форума
-
Еуратек са с 10% надолу с цените на зимни гуми. Неофициално е още, но е факт, вътрешна информация отпреди 15 минути от гуруто на продажбите им.
-
TS870P са 3025 - Румъния Allseason са 2025 - Словакия От Медина Мед са взимани, но предполагам, че и по другите търговци ще е тая партида
-
Потвърждавам - Октавията с фабричен ксенон при всяко палене си ги разхожда фаровете, адаптивни са, преди да ги закове в една позиция, най-добре се забелязва на тъмно. И си личи, че се движат, особено на спортен режим, пак на тъмно, пипнеш ли волана, светлинният сноп ясно се вижда как се мести.
-
Засега темата е интересна само за мене! Звезда на днешния брой Шкода Фаворит 135ls. Да кажа няколко думи за въпросните модели от списанието. Като качество в никакъв случай не са перфектни все пак са журнални модели, но на мене на цената на която се продават ми допадат. Не може да се сравняват с модвли на Abrex, да речем и други. Там моделита са в пъти по-добри, но и цената им е поне двойна на тези. От днешния брой съм много радостен!
- 1 мнение
-
- 2
-
-
Иво, какво ръчно регулиране на ФАБРИЧЕН КСЕНОН?!? Всички, по закон, са с "кантар". PS: А минаването в "нулева точка" се прави при всяко палене, когато и се тестват фаровете за грешки.
-
Грешен ти е опита. Ако настройваш фарове с ръчно регулиране по височина, поставяш ключа в нулева позиция и това въртиш двата винта на фаровете. Ако са с автоматично регулиране, минаваш първо през компютъра, за да минат фаровете в нулева точка и тогава въртиш винтовете.
-
Това, че се управляват динамично (бабини диветини - от опит ) няма нищо общо с тъпата първоначална настройка с която излизат от завода и която прилагат в ЕТ. И, като са ги направили да "бият" на 5м пред колата и с 200 да караш пак там си бият. Не ме питай от къде знам
- Последната седмица
-
Фаровете се управляват динамично според скоростта. При ниска скорост слизат надолу, при висока се вдигат. Затова трябва "нулева" точка при настройката. Линкът го изпратих на колегата, но е хубаво и тук да го има. https://www.briskoda.net/forums/topic/508594-how-can-i-adjust-full-beam-height-on-bi-xenons-with-adaptive-headlights/ Човека със същата схема от мануела, казва че фаровете трябва да са в "learning mode" и след това положение на се запамети.