Цялата активност
- Последния час
-
Тея модерни каляски , никога няма да станат ретро коли. Компютри и снопове кабели навсякъде , това само го поддържаш и го караш на смърт. Клапата , вчера държеше 850 оборота , колкото да дразни и да харчи 1.1L/H Днес , на паркинга се опита да държи 1500 оборота , а на връщане си беше пак ок на 750 оборота. Утре е при мен Hitachi - то отивам до гаража и я сменям..
-
Здравейте ,прилагам направо обявата в olx - https://m.olx.bg/145835125/?bs=olx_pro_listing Гумите съм ги свалил и прибрал на топло в чували ,предпочитам да ги дам на колега с лично предаване в София ,като нови са. Цената за форума в 230 за едната,за справка ,ако решите, гумите струват около 370 лева .
- Днес
-
Т.е. на наш Сашко ше му трябват още 20тина години, докато стане ретро тая дроселна клапа, та поне сантиментална стойност да има
-
fabia 1234 started following Заключена Врата
-
Нужно е вандалско отношение към бравата. Махаш седалката, кората, на металната кора и разпробиваш нитовете, сваляш стъклото и окабеляването и започваш с шлайф без предпазител или дремел да режеш бравата и тя се рапада на части. Играх го самоче с лява преди 2-ва месеца. Стигнах до извода че се чупи един зъб в бравата и фактически остава като детско заключване без възможност да го изключиш щото неможеш д аотвориш вратата и да бутнеш чопа.
-
pckolev се регистрира във форума
-
Ми не. Но пък си направих снимка на менюто за контрол на фаровете. И има AFS: Но не съм видял да завиват на тъмно. То и други изцепки имам в тоз компютър, та верно трябва да скоча до @JORDITO да види защо му липсват функции.
-
Mirrko started following Регулиране на къси светлини
-
Ти днеска звънна ли му double spam power
-
Ама лакирал ли си го ,да се запази блясъка
-
Имам го, да. И много му се кефя, носи ми спомени и донякъде носталгия
-
Здравейте колеги.Задна дясна врата на Шкода Фабия 1.9 дизел не се отваря нито отвън нито отвътре.Свалих кората и само успях да напипам механизма и до там.Благодарности ако някои даде съвет.
-
b3lq7a started following Регулиране на къси светлини
-
Преди 2г и аз си играх да ги регулирам, че сгреших да дам на ГТП със стенд да ги пипат (че в вднин момент през мултимедията ги бях дал на режим за Англия, без да искам и на прегледа стана проблем уж). Свалиха ги много и беше зле положението. С фабричен ксенон и с АФС са. Имат следене на посоката на завиване и ми харесва, халогените също са Ок в ниски скорости да се включват, но при мен те се пускат и като дам мигач, без да съм навил волана до към 40-45 (Жоро ги бутна до максимална скорост). Забелязал съм, че след 100-120 късите се вдигат леко на моята. Друго ми е интересно при колеги с о3 преФЛ с фабричен ксенон… на стенд и 2та ли фара светят с еднаква сила? При мен десния(тоя пред пасажера) е една идея по слаб, но като карам ми е ОК, чудя се дали понеже е по-високо насочен на място не е направен да намаля силата си. И като правите реглаж - на контакт да е колата, че аз го ядох с това левия да се насочва наляво при запален мотор и после светеше много надясно в движение (по спомен режим за градско каране, казваше се осветяване на насрещния тротоар и при мен си остава и като спра на место, но това пак работи до някакви ниски кмч като мина 40-50 се връща напред и левия фар…). Иначе на спорт са по-бързо насочващи се в завои фаровете, на мъгла се вижда супер ясно насочването. Вдигнал съм ги малко сам и съм ги дал и 2та малко към банкета (на дясно), но не преча на насрещните, само с висока скорост се случва да ми присветват! За сравнение на чисто нов Карок с лед фарове - светят по-бяло и силно, но са ми ниски на мен неговите, а и ако се вдигнат мисля, че ще пречат на насрещните, светят прекалено силно и ненужно според мен. Мислех да слагам лед крушки, но се отказах, ще купя скоро нови оригинални ксенонови, че тия мисля са избледнели. Жоро ми предложи лед крушки, но отказах, ще сложи само огледало за автоматични къси/дълги.
- Вчера
-
Biser Radoslavov се регистрира във форума
- Последната седмица
-
За амортисьори има и тресачки. Например в един от пунктовете за ГТП преди доста години имаха и то много удобна, вградена в пода. Иначе има и мобилни, ако мога така да ги нарека. Колата се вдига на подемник и леко се спуска върху 4 (или поне 2) такива машинки и се пуска теста. Накрая ти изкаряа проценти оставащ живот. Но под 50 дори под 60%, са си за смяна. Все пак аз не можах да разбера какъв е точно проблема, но май не ми прилича на амртисьор.
-
Това най-добре се забелязва при движение по паваж. Ако продължително се кара с изпуснал амортисьор, започва и едно характерно назъбено износване на грайфера. Аз ги проверявам по стар метод. Рязко се натиска на ръка и пуска всеки ъгъл на автомобила. Ако при връщането закове, амортисьорът е добре. След пускането не трябва да продължи да се клати.
-
Показателна е не само амплитудата на тресене, но и честотата. Ако тропането идва от амортисьор(и), то би имало два типични признака: - Тропането рано или късно затихва, а честотата му не е пропорционална на скоростта на движение, а по-скоро е функция на собствения резонанс на системата пружина-амортисьор-гума, своеобразен трептящ кръг (като в електротехниката, специалистите ще ме разберат, надявам). Затова такова тропане би се усетило в някои случаи и при преминаване през остър праг дори с ниска скорост, например. Особено с малко по-мека гума. Гумата и пружината са двата реактивни елемента акумулиращи енергия, амортисьорът я поглъща, но когато той не работи, се получава трептенето в окачването и то се проявява при всякакви скорости на движение. - видимо подскачане на окачването и колелото, което е свързано с неработещ амортисьор. Това може да се провери, ако колегата направи експеримент с тестово шофиране с помощта на някой асистент, който да се качи в друг автомобил зад него и да наблюдава в движение дали има прекомерно трептящо подскачане на някоя от гумите на "проблемния" автомобил при минаване по маршрут с неравности - улични шахти, тесни спящи полицаи и други такива подобни.
-
Никой не се е съмнявал в кутия и халдекс. Щом на място няма проблем, значи не е от някой тампон на мотора. Проблемът е в трансмисията. Къде? Ще каже опитният механик. Вибрация може да се получи от тампони или от дебалансирана въртяща се част. А показанията ти в горното мнение нямат нищо общо с първото ти мнение в темата. От вибрации премина на тропане. Появиха се и неравности по пътя. Успех и да намерите проблема.
-
Пробвано! Не на място няма проблеми. След щателна проверка и шофиране от опитен механик не се установиха проблеми по кутия и халдекс, единствени заподозрени са амортисьори, защото най-много се усеща на равен асфалт с леки неравности, всякаш на тях претропва и после спира. Предните са сменени и са Каяба. Или са дефектни или задните сдават багажа. Ще се покара още малко и ще излезе зайчето.
-
Под акумулатора .. мисля , че е монтирана на избирача .. с малко гинекологични умения може да се подмени без канал.
-
За първото - свят широк, хора всякакви. И, понеже имах мотор на който фара се въртеше задно с кормилото, мога да споделя, че и аз съм от "всякаквите" хора. За второто - ако са матрични е различно. Там направо си "рисува" петното и просто ще смени от ляво към дясно (и обратно). Тук говорим за ксенонови фарове с/без AFS. При тях има мърдане, но не сменя петното.
-
Не разбирам от какво им става лошо. Пасератито ми е с "матрични". Командва си височина, посока и замъглява настигнати/насрещни. Фаровете работят безупречно и забележки нямам. Достатъчно са бързи, не се е случвало да ми премигат. Единствено веднъж бах мааамата на една Тойотка, на която отзад светеше само единият кабарит и то колкото да не е без хич. Просто Пасата не позна, че пред него има кола. Което естествено не е негов проблем, щом си решил да нямаш светлини отзад... Колкото до опцията за смяна на движението, не съм я пробвал, но... При положение, че фаровете са изцяло подвижни във всички координати, не би трябвало просто да ги забива надолу. Просто обръща логиката ляв и десен фар според мен.
-
Горе откъм капака ли се достига или трябва канал
-
Колеги, къде се намира машинката за задните светлини. Бензин.
-
А това пробва ли го на място в целия обхват на оборотите. На режим Р. /би трябвало да са ограничени до 2 500/