Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. joro-120L

    Спирачки

    Гена, колко Фабии и изобщо автомобили са протекли там? За да окисли в резбата, или където уплътнява, трябва да стигне течност до там. А то е толкова плътно, че няма как да стане. Иначе ще има теч. За хигроскопичността написах това. Шкодата трябваше да е протекла отвсякъде. а това беше за електролитния окис. Да нямаш пациент на стола и да пишеш докато го хване упойката?
  3. Днес
  4. The Best Forman

    Спирачки

    На дизела водата седи в резервоара над нафтата , а спирачната течност е хигроскопична и водата си се разтваря , та за това си мисля , че може това да е възможна причина.
  5. joro-120L

    Спирачки

    Тялото трябва да е ЦАМ. На дизела горивната система е пълна с тръби, резбови съединения с преходи черен-цветен метал, и какво. То не е много за хвалене, но на 120ката нямам целенасочено смяна на спирачна течност. Сменил съм само задните цилиндри и каквото се е подновило при обезвъздушаването, това е за 35г. И два пъти гумчки на спирачна помпа. Но, обезвъздушавам от помпата, не от колелата. Даже се притеснявам, че ако се наложи нещо, ще видя зор с развиването на тръбите. И с оригиналните спирачни маркучи съм.
  6. The Best Forman

    Спирачки

    Имам една теория , дали е правилна или не няма гаранция .. щом тялото е алуминий , а щуцера и тръбата метални , между тях се натрупва електролитен окис , който предизвиква теча и с разхлабване и затягане се разрушава .. не знам ако сменяш на три години (както е по предписание) спирачна течност дали ще се случва пак. Жоре , на старите баби тялото на регулатора е чугун.
  7. РусенскоВарено

    Смях в залата :-)

  8. zloQQ

    Проблем с Octavia 1U

    Взимай направо нов ключ. Никакви пари не са вече. Получават се нагари по пластините. Ми е да се почисти, но пак ще се случи. Успех!
  9. joro-120L

    Спирачки

    Асене, ако има нещо нередно там, лошо уплътнение в конуса, то протича веднага. Или тече или не.
  10. sando2

    Смях в залата :-)

  11. ghost_rider

    Спирачки

    А личи ли си нещо да е правено преди теб, да е сменяно, да е неоригинално? Не знам от колко време притежаваш колата и ако не е от нова, може да е имало някаква външна намеса, от която да има последствия. За 17 години, в които имахме Фабия 1 (два отделни автомобила) в семейството не сме имали такъв случай, така че и аз бих казал, че твоя случай е единичен. Вярно нямаме и много натрупани километри, но все пак годините са си доста. Преди 2-3 години баща ми смени един заден спирачен апарат, но за тях е известно, че се скапват.
  12. joro-120L

    Спирачки

    Не ми се е случвало да се саморазвиват или да има теч от холендрите на спирачните тръби и маркучи. Минал съм през много автомобили. И с хидравлични и с пневматични спирачни системи. Веднъж стегнати, няма мърдане. Така и не разбрах, при установен теч, тръбите хлабави ли ги намираш. Щом пропада педала, губи налягане и течност, заради лошите връзки. Доливаш ли?
  13. Вчера
  14. nesor

    Спирачки

    Сигурен съм, вижда се добре. След като установя теча, развивам тръбичката един оборот, и я затягам отново и теча спира. Педала спира да пропада.Случва се на различни тръбички. Случва ми се трети път, през няколко години. Първия път реших, че не е добре затегната. Втория, че се окислява алуминиевия блок в който са завити тръбичките. След третия път реших да питам, да не би някой да си играе със спирачките ми. Макар, че се съмнявам. Протичат не веднага след като се кача да карам, а след известно време... Все пак ако е само при мен работата е съмнителна...
  15. skodafen

    Спирачки

    Сигурен ли се ,че от там да не са текнали самите тръбички близо до кантара според мен няма как да се развият или текнат по спомен са конуси
  16. nesor

    Спирачки

    Здравейте! Вече трети път ми се случва да ми протече спирачна течност от разпределителя на спирачното усилие на задния мост. Протича от местата където са завити тръбичките. охлабвам, затягам отново и теча спира. Дали е някакъв фабричен дефект, или алуминиевия блок корозира, или някой ми развива тръбичките? Някой да е имал подобни проблеми? Благодаря, хубава вечер!
  17. skodafen

    Проблем с Octavia 1U

    От ключа за фаровете, понеже нямат релета фабрично се товари ключа и сдава багажа аз съм си добавил допълнително освен че нямам проблем с ключа фаровете светят по-силно
  18. kosiosl

    Проблем с Octavia 1U

    Така, този проблем го решихме, оказа се контактният ключ. Но се оказа, че колата има още един електрически проблем. Когато са включени фаровете, нито късите, нито дългите светят, само когато се дърпа лостчето за примигване на дълги, тогава се включват дългите. От какво може да е? Самото лостче, модула за включване на фаровете?
  19. joro-120L

    Скала - поръчана

    Айде сега пак отначало, че аз не се изразих ясно. Това е така, да. Коментираме го с Асен от предишната страница. Почти, като да направиш нещо със собствените си ръце. Удоволствие е за който може, има усет, и го влече карането. За останалите е мъчение.
  20. Izolini

    Скала - поръчана

    Адаптивния темпомат се "закача" за предната кола и я следва. Това чудо гледа знаците, има си друго име. Удоволствието от шофирането отива в боклука! И не заради асистентите, а заради малоумните ограничения на скоростта и следенето точно на тези места. От тази гледна точка такива асистенти са жизнено необходими, защото ако ги няма аз лично ще се изръсвам поне със 100 кинта на всяко пътуване!
  21. sauber

    “PAVEL”

    Пффф, топ тупалка! Изглежда като чисто нова! Ще се радвам да я засела по улиците на Варна когато съм там
  22. ghost_rider

    Скала - поръчана

    От толкова удобства, къде отива удоволствието от шофирането? Е може би за новоизлюпените шофьори е голям кеф, защото голяма част от тях изпитват сериозни затруднения ако автомобила има повече от 2 педала, но и такъв да е, пак трудно се оправят сами. От много люде, дето не им се отдава, съм чувал, "е, ама ако е автоматик, ще е по-лесно" и тем подобни глупости. Да, ще е лесно, но за този който може. Този който не може, автоматика не му решава проблема. Такива хора съм срещал, дето волана не знаят на къде да завъртят, така че тях автоматика няма да ги спаси, те просто не са годни за тая работа. И способните ще стават все по-малко.
  23. joro-120L

    Скала - поръчана

    Ице, непознати са ми съвременните екстри, асистенти и техните функции. Та, може и да бъркам. Това, което казваш, не е ли адаптивен темпомат? Май и Скалата им го имаше. Ставаше въпрос за разпознаване на знаци. "Вижда" знак 80, намалява/ускорява и поддържа тази скорост.
  24. Izolini

    Скала - поръчана

    Всъщност, след като свикнеш с това, че колата ускорява и спира без твое участие, е много удобно. За Булгаристан не става де, защото държи много голяма дистанция до предната кола, в която винаги се гмурва някой и твоята набива спирачки за да направи отново дистанция.
  25. The Best Forman

    Скала - поръчана

    Знам .. преди години мой приятел (телевизионен техник) си свърза автокасетофон на алеята пред къщата и отнесе глоба от 400 франка
  26. Аз съм с Winter Contact 870P. Предвид условията в които ги ползвам, по-конкретно фокус към пресен сняг/киша и не толко магистрално поведение, гумата покрива очакванията ми. Не съм имал драма с катерене и/или спиране, в завоите се държи прилично, "хлъзгането" е доста прилично контролируемо. Гумата е сравнително мека и шума не е сериозен проблем, въпреки сравнително "грубия" грайфер. На мокро съм карал, но не и в по-дълбока вода и нямам преки наблюдения относно потенциалния им аквапланик. Характеристики като разход и коморт за зимна гума, особено сравнително високопрофилна, като моята (215/55/17), са просто плямпане Ако се сещаш нещо по-конкретно - на линия съм да споделям.
  27. В лека дилема съм за зимата. Winter Contact 870P или Winter Contact 860S. Гумите са идентични като цена, както и повечето им характеристики - шум, водно поведение и т.н. 870P е с по-добър рейтинг за гориво, което автоматично означава, че държи по-малко. Обаче пък е по-нов модел. А 860S е с типа шарка, който харесвам - по-воден и по-подходящ за студен и мокър асвалт. По-скоро клоня към тях. Някой да изсипе 2ст. по темата?
  28. joro-120L

    Скала - поръчана

    По-скоро може да й избършат обектива с памучно парцалче. Да снима по-хубаво. Знаеш ли какви са доносници там. Или иначе казано, Гражданско общество.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.