Цялата активност
- Последния час
-
Жесток глас..... Barry White - Just The Way You Are (Official Music Video).mp4
-
1.3 моторът на Микрите е старият, който се слагаше и в К11 - много добър е. 1.4 е "еволюцията" - малко повече мощност (82к.с, срещу 75 за 1.3), но е по слаб, дава ядове. Затова и го написах като евентуален по-горе. Проблемен е 1.2, той е маслоядът и определено не се препоръчва. Това за гърбавата Микра К12, която между другото е един доста здрав и качествено изпълнен автомобил. Следващият модел К13, който опитаха да го направят да прилича на К11 е тотал щета - има визия, по-голям е от К12, нищо че не му личи, но е с нетрайни трицилиндрови миксери, калпава сглобка и евтини пластмаси в салона. Първоначално щях да предложа и Рено Туинго от трета генерация, след 2015г., като 0.9ТСе моторът е за предпочитане пред 1.0SCe. Също и Дачия Сандеро - по-голяма е от първоначално изброените и е непретенциозен, приятен за каране автомобил. П.П. А защо не и СитиГо или Ъп?
-
-
Без да съм сигурен, че проблемите продължават и след 2010г. Микрите от 2008, за мен не са стока. Колега имаше такава, наследена от сестра му. Това нешо гореше масло колкото и бензин. Миналата година пътувайки лежерно за морето спрях до една аваритала Микра с 2 булки. Тук ще вметна нещо странично - силикона на собственичката сигурно струваше повече от колата. Та тя не можела да кара - толкова и били уменията, и вместо нея карала приятелката и. И познайте - черна диря масло, а под колата локва и отломки от блока, картера, бутални болтове... салата. Онази с купените цици обвинява приятелката си че карала бързо и затова счупила двигателя, а в багажника 5л туба с масло от която доливала всяка седмица...
- Днес
-
redline.plus се регистрира във форума
-
shusho се регистрира във форума
-
Честита боя! Станала е топ!
-
Благодаря на всички за мненията. По незнайни причини Фабия нещо не ѝ харесва много. По-скоро Поло или Голф ѝ харесват. Ще разгледаме японките по-внимателно.
-
Национален Шкода събор 2025г. - Карандила, Сливен, 20-22 юни 2025г.
maxrpm отговори на Шкода клуб България's тема в Национални срещи
Kaк да караме към събора , ако жена ни , ни е навигатор... 8:17 - Вчера
-
В работата редовно нося 20кг стълба до 4 етаж . Като не съм я носил скоро, се задъхвам , но както казва един приятел - на тея години трябва да тренираме, братле.
-
Възможно е утре да гръмна и другата пищялка. Видеото е 2002ра снимано с нокията...
-
И така сатва също 373K views · 3.7K reactions Usta tezroq va Qulayrog’ini tanlaydi By yevro_remont_master.mp4
-
Супер е Fabia-ката, безаварийна.
-
А най-добре бягай от хлОпел. Фиата не знам, но другите май всички са ок за подръжка, като подкрепям мнението на Чавдар за Ярис. Суифт-а също е много приятна кола. Корейките чувам, че май са най-евтини за подръжка, но нямам преки наблюдения.
-
Е па , да продължим ATB - 9 PM ( Till I Come ) - New EuroDance Remix by Piotr Zylbert - Best 90s Hits.mp4
-
Благодаря. Направих го бял, защото така ми допадна и трябваше да се сменят талоните. Дори я вписаха бяло син. За джантите още не съм мислил, но ще им дойде времето
-
Veselin860825 се регистрира във форума
-
Хич не ми липсват, даже напротив. Ся, като качва осми етаж, когато не работи "асансаорето", не се задъхвам неистово, на последният етаж. Само нормално задъхване от ЕГЕНЕТО
-
Тоест не си ги отказал. Като започнеш да се потиш и да събираш фасовете от спирката на трамвая , за да си дръпнеш ей така само един път, за да не си купиш цяла кутия , ще си говорим пак .. Iqos - овете ги гледам всеки ден , пред нас нали има гимназия .. Тея си мислят глей го тоя дедак , къв е плешив ?!? Аз пък си мисля - глей ги тея малките кви са зле , на 13год станал , една нормална цигара не може да изпуши, да не го усетят техните... Oт тях май - най ми харесва зеления Heets , четох че всички имат еднакво количество никотин , ама си нямам фаворит...
-
Не е тегаво, свършва кутията, спираш и е възможно. От 6 м. не съм палил, сега само IQOS с кафето, но и тях ще спирам.
-
РетроБоби, не знам дали е на Порше, но събуди носталгични спомени у мен. Да, това е правилният избор! Върна ме в 1976та г. Тогава баща ми получи телеграма от Мототехника за Шкода 100. Попита ме, "Какъв цвят искаш да взема?" Казах му "син" без и да съм го виждал. Бях на 10г. тогава. И докара същата, като твоята. Като гледам снимките, цветът е 1/1 с оригиналния. Много приятно млечно, бебешко, небесно синьо. Впечатляващо изпълнение. Като нова! Направете и предната.
-
@РетроБоби Поздравления за резултата , положения труд и упоритостта. Предполагам тавана си го оставил бял за да не сменяш талони ? Стои много добре , мислил ли си за боядисване на джантите в бяло при това положение?
-
РетроБоби started following Моите приключения със Skoda 100s
-
Здравейте,Здравейте. Завърнах се след 3 години пауза! Доста неща се случиха за този период от време, а а забравих как изглежда и шкодс форум. Без излишни приказки нека да започваме! Последната тема беше свързана с избора на цвят за шкодето. Но нека да обясня първо защо се забавих толкова. Преди 3 години питах един бояджия колко ще ми вземе да ми я боядиса и той ми каза към 6000 български лева. На мен ми се стори извънземно много и си казах, че аз съм човека и аз ще си я боядисам. Започнах със зверското шкурене и така 2 години шкурене и китване оправяне на ръждички където имаше (не съм работил постоянно по колата, защото работата ми беше свързана с постоянно пътуване, ходих и на университет и общо взето имах по важни приоритети). Преди година някъде нагласих колата за шприц и тогава се започна чакането за бояджията. Там също се загуби доста време защото човека има доста работа ... но както и да е. Уговорката която имах с бояджията си струваше чакането. Човека почти нищо не ми взе за труд и цялостната цена която платих беше 1000 лева за боя и труд. Цвета който избрах е син цвят на Порше. Искам да изкажа благодарност на всички които ми помогнаха последните месеци с намиране на дребни чаркалаци. И специално искам да благодаря на Д.Манолов за прекрасната работа която свърши по реставрацията на табелките за шкодето. Прикачил съм снимки как се получи Шкодата. Аз съм много доволен как се получи. Естествено има забележки, защото аз съм подготвял колата за боя, нооооо за мен по важното е че е готова и ми харесва. Какво следва от тук нататък. Трябва да поосвежа помпата на съединителя защото от някъде засмуква въздух. Трябва да сменя тръбичките на спирачките Трябва са оправя луфта на кормилната кутия И още някакви дребни неща за които ще споделям във форума.
- 66 мнения
-
- 12
-
-
-
= Но по-добре Астра.
-
Yaris само трябва да се гледа внимателно за ръжди. А това за микрата ще се направя, че не съм го чул. Сестра ми караше Микра 2008 г., 1.4, от нова. На деветата година при достигането на заветните 150 000 км, адът се изсипа на земята, веригата на мотора се разтегна, рейката се разтропа и съединителя тръгна да си ходи. Всичко това почти наведнъж. По спомен за веригата се вади двигател. Трансексперт взеха една доста стабилна сума за този ремонт (не ги обвинявам, да не се чете погрешно).
-
Dkarakolev се регистрира във форума
-
От изброените Ярис с бензинов 1.3 мотор - моделите от 2011-2012г ги дават с Евро 5+. Безумно здрава количка и неумиращ двигател, приятна за каране, с доста добра видимост, а и е маневрена. За по-новият 1.33 нямам отзиви. Нисан Микра - препоръчителни са моделите до 2010г., двигател 1.3, евентуално 1.4. За останалите нямам наблюдения.