Jump to content

skoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. krasipask

    Фаворит любимец

    Малко да обновим темата, че скоро не съм писал! Попаднаха ми много яки емблемки за Фаворит, която комплектовка за модела при нас най-вероятно не са внасяни. Интересно ми е последното буквено означение какво значи "е". Прегледах книгите на К. Косев и М. Цедрих, но там почти няма информация за оборудването на модела. Според мене би трябвало да е "economice". С цифровото означение "135"съм наясно че са конските сили. :))) GLX-Grand Luxe Exclusive GLS-Grand Luxe Super S-standart L-Luxe LS Luxe Super LX Luxe exlusive SP Special GL Grand Luxe LE Luxe Economice Тази комплектовка е при 120-ската ако не бъркам Другото интересно е че попаднах и на плафонче за багажното отделение Фаворит/Форман. Въобще не знаех, че съществува нещо такова (заводско). Аз съм монтирал две led ленти в багажника, които светят супер, но плафончето толкова ми харесва че смятам да ги махна и да си го монтирам, Въпреки че ще мижи спрямо лентите. А и лентите няма да обяснявам как съм ги връзвал да не ставаме за резил. Плафончето искам да го вържа както трябва. Намерил съм му място, няма да е точно на оригиналната позиция - от вътрешната страна на левия стоп.
  3. Днес
  4. winrg

    Регулиране на къси светлини

    Завиващите фарове се движат заедно с волана, така че няма как да изостават. На мен лично много ми харесва тази екстра. Завиват от около 20-30 км/ч до към 70-80 км/ч. Фаровете за мъгла се включват за допълнително осветяване на завоя до около 40 км/ч (това може да се променя с VCDS). При включване на режима за ляво движение се изключва завиването на фаровете, за да не заслепява насрещните коли. Също така отмества десния фар леко наляво. Иначе и аз не съм много доволен от фаровете на С3. На Октавията светеха повече, особено дългите. На Супърба дългите не са толкова фокусирани напред и светлината се разсейва.
  5. joro-120L

    Регулиране на къси светлини

    . Само на планинско може да е дразнещо, ако караш като изоглавен. А и завоите са един след друг. При други условия е незабележимо местенето на фаровете. И С2 го има. На снимките от ръководството, които съм дал. Режим "Туристическа светлина". Сега му обърнах повече внимание. Като се включи режим "Туристическа светлина" се деактивират всички режими на Адаптивни и Динамични/въртящи се/ фарове. Описано е и как става. @Izolini, виж на Варела дали е така. И аз мисля нещо подобно. Има и специално каре "Внимание" на втората снимка, където пише точно това.
  6. joro-120L

    Тресене трептене при движение

    Това означава, че при определени обороти се усилва. Обърни им внимание и пробвай на място с тези обороти дали има вибрация. Увеличавай постепенно газта и следи дали ще се появи в даден момент.
  7. lakrizz11

    Тресене трептене при движение

    Не
  8. Глобалният пазар на метали от платинената група (PGM) се очерта като критичен сегмент в индустрията за благородни метали, воден от широкото му приложение в автомобилния, индустриалния и бижутерския сектор. PGM, които включват платина, паладий, родий, рутений, иридий и осмий, са високо ценени заради своите изключителни каталитични, устойчиви на корозия и проводими свойства. През последните години пазарът отбеляза забележителен растеж, главно подхранван от нарастващото търсене на каталитични конвертори в автомобилната индустрия. С затягането на емисионните стандарти в световен мащаб, особено в Европа, Северна Америка и Азиатско-тихоокеанския регион, нуждата от платина и паладий като ключови компоненти в автомобилните катализатори се увеличи рязко, което даде значителен тласък на пазара. Прочетете още: https://www.marketresearchfuture.com/reports/platinum-group-metal-market-37697 Освен автомобилните приложения, PGM се използват все по-често в химическата и петролната промишленост, особено за катализатори в горивни клетки, рафиниращи процеси и производство на водород. С глобалния стремеж към зелена енергия и разширяването на технологиите за водородно гориво се очаква търсенето на платина и други PGM в решенията за чиста енергия да нарасне значително. Освен това, индустриални приложения като електроника, медицински изделия и производство на стъкло продължават да подкрепят стабилното приемане на платиновите метали (ПГМ) поради тяхната висока издръжливост и химическа стабилност. Бижутата остават друг жизненоважен сегмент за крайно потребление, като платината и паладият са ценени заради естетическата си привлекателност, хипоалергенните си свойства и дълготрайната си стойност. В регионален план пазарът на ПГМ е силно повлиян от минните операции в Южна Африка и Русия, които колективно доставят по-голямата част от световното количество платина и паладий. Колебанията в минното производство, геополитическите фактори и регулаторните политики оказват значително влияние върху световните цени, създавайки както възможности, така и предизвикателства за заинтересованите страни. Технологичният напредък, особено в рециклирането и ефикасните методи за добив, също оформя пазара, като повишава устойчивостта на доставките и намалява въздействието върху околната среда. В перспектива пазарът на метали от платинената група е готов за стабилен растеж, подкрепен от непрекъснатото индустриално развитие, по-строгите екологични разпоредби и нарастващото приемане на устойчиви технологии. Участниците на пазара се фокусират върху стратегически партньорства, иновативни приложения и разширяване в развиващите се икономики, за да се възползват от нарастващото търсене. Въпреки това, нестабилността на цените, ограниченията в доставките и рисковете от заместване с алтернативни материали остават ключови предизвикателства, които изискват внимателно наблюдение на пазара. Като цяло, пазарът на PGM представлява динамичен пейзаж със значителни възможности за растеж в автомобилния, индустриалния и секторите на чистата енергия.
  9. Izolini

    Тресене трептене при движение

    А спряла на място трепери ли?
  10. Вчера
  11. chavdarlk

    Да поздравим приятел с песен!

    Това наистина заслужава да се гледа с по-добро качество!
  12. PRR

    Регулиране на къси светлини

    Зависи. Доста хора се оплакват, че фаровете следящи завоя (демек динамични) им причиняват дискомфорт, т.е. става им лошо. Затова и, тези които я имат екстрата де, следва да имат опция за изключване. Между другото. Фаровете на С3 са с опция за смяна на движението, т.е. да можеш да караш в Англия (примерно) без да сменяш фаровете и да слагаш лепенки. Честно казано предполагам, че просто забива фаровете по-ниско. Та се замислих, дали пък не е това проблема на колегата?
  13. I Don't Want To Talk About It (from One Night Only! Rod Stewart Live at Royal Albert Hall).mp4
  14. lakrizz11

    Тресене трептене при движение

    Другата седмица ще я нося на сервиз, защото за тази нямаше часове, да видим ще открият ли нещо
  15. lakrizz11

    Тресене трептене при движение

    В гадски условия да точно се появява когато си примерно на 3 скорост с 42-43 км почти го няма, на 45-46 включа 4 скорост и тогава най се усеща, извън града на хував асвалт равен пак примерно със 80 на 6-та, като я настъпя смъква предавките и всякаш ичезва
  16. joro-120L

    Регулиране на къси светлини

    Така е. Ти караш бързо и нямат време да осветят завоя. Само се мятат и повече ти пречат. Но, заради късите си струва. На Варела как е. Следят ли пътя, щом имаш опит.
  17. Izolini

    Регулиране на къси светлини

    Преди години (2013-2015) карах служебно Volvo S60 с динамични фарове. След първото качване до Боровец ги изключих и повече не ги включих. Е те това беше абсолютно мятане и излагане!
  18. joro-120L

    Тресене трептене при движение

    От тук става ясно, че не се влияе от обороти на двигателя. Каква ти е идеята? Колата е автомат и директно ще смъкне една, две предавки.
  19. joro-120L

    Регулиране на къси светлини

    Ице, най-добре се забелязва при планинско каране с остри завои, как следят пътя, а не светят направо. Едва ли ще има. Аз не бих ги изключил. То и няма смисъл. Полезна екстра е.
  20. Izolini

    Регулиране на къси светлини

    Ми не, нали знаеш как карам - така или иначе всичко се мята (и се излага) И под "настройка" имам предвид поне някой превключвател вкл/изкл
  21. Penata

    Тресене трептене при движение

    При ниски скорости и висока предавка проявява ли се примерно на 50км/ч и е на 4/5 и я намачкаш трепери ли ?
  22. joro-120L

    Регулиране на къси светлини

    Е, ти не си ли ги усетил какви са? Аз мисля, че е нормално да няма настройка в медията. Не може всеки когато му скимне да има достъп и да пренастройва фарове. Влияе на безопасността. Това е работа на сервиз. Не е като да бъзикаш копчетата на еквалайзера.
  23. Izolini

    Регулиране на къси светлини

    Хайде сега да взема да оспамя темата! Вярно, че ще отида все някога при @JORDITO да преслуша компютъра на Варела и да отключи каквото може, обаче като говорите за фарове аз да питам: При палене фаровете се мятат във всички посоки - надолу-нагоре-наляво-нядясно, само дето осморки не правят. Няколко човека ми казаха, че това било признак за динамични фарове. Аз обаче не намирам настройка в медията?
  24. joro-120L

    Регулиране на къси светлини

    Бай Жоро го е описал много точно и аз нямам какво да добавя. Щом ти мърдат фаровете в движение, значи го имаш. Мисля, че е допълнителна есктра и не всяка кола го има. Зависи от нивото на оборудване. Възможно ли е да има проблем в управлението и да са останали в долно положение. Тогава светят много близо. Добре е да се разбере, дали е първи собственик, така ли са светели късите откакто има колата, или в последствие са започнали да светят така.
  25. ghost_rider

    Регулиране на къси светлини

    Аз се бях притеснил в началото, мислех го за дефект. При спиране на светофар да речем, левия фар се прибира и застава нормално направо. После тръгвам, завиват си и двата нормално, но левия отново се насочва наляво. @joro-120L Сега виждам, че пише нещо за регулиране на наклона. Или е толкова минимално, че не се забелязва, или при Октавията го няма, но може би е първото.
  26. А пък аз реших, че ще го сменя. И го смених. Цифрата е неприятна, но ми писна от тремора на колата. Разликата е фрапантна.
  27. Последната седмица
  28. На 6ти този месец минах с двата мотора - и на двата ми лепнаха стикери върху синьото талонче, т.е. още ги даваха. Но споменаха, че ще ги махат. Пък да видим!
  29. joro-120L

    Регулиране на къси светлини

    Надявам се да помогна по темата. Снимах от ръководството. Третата страница е бонус, за халогените. Забелязал съм, че при спиране зад кола на светофар късите падат надолу. Малка неточност. Не било ксенон, а би-ксенон.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.