Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Днес
  2. niki

    Лекичко да се похваля

    Страхотна машина! Честито! Да се кара със здраве!
  3. joro-120L

    Pepino Racing Team

    И за да приключим темата, Говорих с @Pepino. При така стеклите се обстоятелства и втората проба, вече в Пловдив, с отказ за палене, бе категоричен, че има допълнително монтиран имобилайзер за патрона, с цел сигурност. Колата остава така. Просто трябва да разчитам на дистанционно отключване. Пепи, Благодаря още веднъж за насоките и твоята съпричастност.
  4. joro-120L

    Ежедневни приказки !

    https://www.ebag.bg/categories/edrosmliana-liutenitsa/2912?product=617948
  5. Вчера
  6. Така, стигнах до датчика. Ако правилно го разбирам (измервам), същия се е споминал. Иначе пусках тест на приборите на таблото с VCDS и всичко работи коректно. Яд ме е, че не започнах от там, ами пипах таблото. Това клатене на нивомера за гориво го нямаше до онзи ден... Прозвънях масата и "+" до таблото с предпазителите, така че кабелите са здрави, в което първо се съмнявах. Не проверих само сигналния кабел до арматурното табло, но реших да приключа до тук за днес, а и датчика е пътник според мен, така че следва продължение.
  7. Stormbringer

    Да поздравим приятел с песен!

  8. C2H5OH

    Ежедневни приказки !

    Скъпа е, не питай...
  9. Sting - Desert Rose.mp4
  10. Алекси Георгиев

    Концерти и предстоящи музикални събития

    Някой да е правил сметки за GBH, 28ми, на маймун-сцена?
  11. Да, вярвам ти. Исках да кажа, че по симптомите на таблото може да ти каже от какво друго може да бъде. Успех!
  12. sando2

    Смях в залата :-)

  13. joro-120L

    Ежедневни приказки !

    Много я. Те и други цени на запад са по-ниски от нашите. Колко е лютеницата в Англия?
  14. Благодаря Жоро, изчетох няколко теми, включително и тази. Вероятно ще стигна и до него. Засега съм насочил усилията си към километража и скоростомера. Сигурен съм, че този проблем не е в таблото.
  15. C2H5OH

    Ежедневни приказки !

    Ииии ногУ бееее. Баси, при нас цена на дребно започва от 75 и стига до 93 паунда. http://www.wheelrefurbishing.co.uk/our-prices/?doing_wp_cron=1755193571.0766329765319824218750
  16. @ghost_rider Асене, обади се на този човек и питай. Има добри отзиви за него. Дори и да не е от таблото, може да те насочи. Само с табла се занимава и може да е имал такъв случай. тлф. е от тази тема гр. Стара Загора 0884980422 Наско
  17. joro-120L

    Ежедневни приказки !

    Разбирам - сегашните, които ще правиш, и за които е темата. Иначе нямаше да вадя ценоразпис. Може и нещо да не съм доразбрал.
  18. Messenger_creation_5AB29C77-CA75-471F-982D-D9DC9C30559A.mp4 Втория клип се оказа по голям като размер, ето го в Тубата.
  19. Здравейте колеги. Става дума за Октавия 1 AXR. От известно време забелязвам проблеми по таблото на колата. Първия проблем беше, че понякога на място, например на светофар или паркинг с или без вдигната ръчна спирачка, скоростомера започва да подскача, до към 30-40 км/ч. Обратно при движение, например на темпомат се получава едно ритане, защото зададената скорост е една и когато стрелката реши да пада, колата си подава яко газ. Това беше до преди няколко дни, когато скоростомера тотално отказа. Освен него спря да работи и километража. За съжаление, когато това се случи, колата беше в жена ми и тя не е забелязала дали останалите стрелки работят, но сега аз си я карам и другите показания си работят. До тук нещата ме насочват към датчик на скоростната кутия. Въпреки това разглобих таблото и го огледах под лупа за спойки. Изглеждаше си като ново. Сега обаче забелязвам друга аномалия. Започна да ми клати стрелката за горивото. Имам почти пълен резервоар паля и тръгвам, като започна да ускорявам по-рязко стрелката пада до 1/2 резервоар, връщам газта и показанието се връща там където трябва да е. А сега кажете ми този проблем пък от къде се явява? Някакви насоки за датчика на кутията? Е ли възможно да го достигна и евентуално да го сменя отгоре ако сваля нещо или отдолу на канал? Дали има достатъчно място да го измъкна, че доколкото си спомням се намира на диференциала и сочи към купето, а там мястото не е кой знае колко? Ще приложа видеа, за онагледаване на проблемите. П.п не обръщайте внимание на лампата за еърбега, загасих я. Светна защото правих проби и давах на контакт без да е захранено таблото, иначе няма проблем с нея.
  20. sauber

    Ежедневни приказки !

    Ами те бяха 15ки, преди 10 г... 70 лв. на джанта си беше справедлива цена. Сега за тия пари (200 и кусур лева) - монтаж/демонтаж с баланс и до там
  21. joro-120L

    Ежедневни приказки !

    Добри са! Така беше, помня. И аз ходих в Горубляне. Но тази цена от 200 лв. за цялата работа, където я изпраска ме смути.
  22. sauber

    Ежедневни приказки !

    Ако ги правя ще е при тях. Едно време аз ги "доведох" сред шкодаджийте, след като тенекеджията ми ме беше пратил при тях. Тогава още бяха в един невзрачен гараж в Горубляне Когато ходих за първи път при тях (2015г. ще да е било), четирите джанти на Октавията ги направиха буквално чисто нови за 280 лв.
  23. joro-120L

    Ежедневни приказки !

    Да, отнема се материал. Имах предвид, че след като ги боядисаш, еднократно, можеш да им върнеш оригиналния вид. Боята не пречи. Не стигат и за джанта. Цени на сервиза в София, където преди 5 г. правих моите. Тогава цената за струговане и лак на 18" беше 180 лв. за 1 бр. Diamond cut Repair Всички цени са за 1 брой, в лева и евро без включен ДДС! РАЗМЕР СТРУГОВАНЕ И ЛАК СТРУГОВАНЕ, ЛАК И БОЯ 15"-16" От 180.00 лв. / 92.03 € От 230.00 лв. / 117.60 € 17" От 210.00 лв. / 107.37 € От 250.00 лв. / 127.82 € 18" От 250.00 лв. / 127.82 € От 300.00 лв. / 153.39 € 19" От 280.00 лв. / 143.16 € От 350.00 лв. / 178.95 € 20" От 320.00 лв. / 163.61 € От 400.00 лв. / 204.52 € 21" От 350.00 лв. / 178.95 € От 450.00 лв. / 230.08 € 22" От 400.00 лв. / 204.52 € От 500.00 лв. / 255.65 € 23" От 450.00 лв. / 230.08 € От 550.00 лв. / 281.21 € забележка: "От" е начална цена. В зависимост от състоянието на джантата, расте по преценка на сервиза. https://www.smartrepair-bg.com/ п.п. Ако нестругованата част на джантата ти е черна и смяташ да я подновиш/боядисаш, то те ще боядисат цялата джанта в черно и след това ще струговат участъците. Няма кой да си играе да отсича стругованата част. Така ги правят и в завода. Като ги боядисат целите черни, може да отидеш да ги видиш и ако ти харесат да останат така, без струг. Моите искаха само струг и лакиране. Основният им цвят беше без забележки. Заради стругованата част, цялата джанта задължително се лакира, защото алуминият без покритие ще се окисли. Най-добре е да им ги оставиш с гумите. Те си ги демонтират, монтират и балансират. Така ще си спокоен, че няма да има поразии по джантите при монтажа.
  24. Izolini

    Ежедневни приказки !

    Тъй де, Октавията е полу-кожа, освен това е тясна, а аз съм особено неповратлив и схванат екземпляр. Подозирам, че Варела наистина ще го наклепам за 15 минути, защото там си е като баданосване. Но преди това искам да го изчистят с хубав препарат, за да не запечатам вековната мръсотия.
  25. sauber

    Ежедневни приказки !

    Текущите да станат във фабричен вид - струг машина и боя ще е около 200 кинта. Отделно тия джанти са като при полирането. Можеш да го правиш, ама не колкото си искаш. По някое време просто не остава "матриал" Ице, няма как да ти отнема час. Ако ти отнема час, значи нещо предобряш жестоко. Просто мажеш и разстриваш. Както казах, ако кожата е суха, може да стане леко като на петна (на места суха, на места овлажнена). За това правиш второ на следващият ден. Така се сатурира препарата в нея и после само поддържаш. Супърба беше полу кожа и това е по-досадно, да. Сега на Пасата, който е целия кожа отнема към 7-8 мин В търсене на препарат съм, който да спаси хрома. Още от Супърб 2 е известен проблема, че безконтактното му ЕПМ. Не само при ВАГ де. Като гледам и БМВ и Мерц страдат от същото. Матира се и интересното е, че винаги става по "ъглите" на задните врати. Ако не успея да го освежа, вероятно ще има "chrome delete" Не искам вече да имам два комплекта джанти. По мой си съображения това ме тормози. Като цяло да, по-удобно е. Позволява и по-лесно съхранение на гумите, но... Мъкненето е зловещо, превозването с колата също. Отделно от това, фабрични джанти (афтърмаркет не бих сложил) в състояние, в което бих карал са 2000 лв... Иначе всеобщото мнение съвпада с твоето - обезличава се. Съответно реших да не го правя
  26. От създателя на канала: "Време е да изтестваме Skoda Kodiaq Sportline на гръцкия остров Скопелос. Как е на завои и какви впечатления създава до момента. Ще се разходим и до готин плаж." Приятно гледане: Skoda Kodiaq Sportline 2025 2.0 TSI - Ще мине ли теста на Гръцки остров? Ако досега не сте попадали на този канал в Youtube, първата ви среща с младежа, представящ колите, може да е шокираща.
  27. joro-120L

    Pepino Racing Team

    Може и с кран да я вдигне. Въпросът е да не е толкова лесно. Нали дадох на контакт, и кво. На мен ми се наложи да крада собствения си автомобил и показах как става. Да, ще говоря с него.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.