Цялата активност
- Последния час
-
Баш за тук си е @Izolini написа: Борбата със волана е жестока. Борбата както казват, е епична. Разпадна се. Със друг ще го смени и... толкоз. Какво тук значи някакво геврече?! Велик
-
Благодаря за намесата, но този автомобил няма електрическа подкачваща помпа. Помпата е механична и работи само когато работи двигателя.
-
Честно казано, не мисля, че има много смисъл в мач между Пулев и Усик. Усик е просто на друго ниво като техника и подвижност, а както знаем, Кобрата вече не е същият боксьор от преди няколко години. Но пък от друга страна, защо не - Пулев заслужава голям мач за финал на кариерата си, а и титлата WBA Regular му дава някакви права. Днешната победа срещу Чар показа, че все още има какво да даде на ринга, особено с тази негова неуморна лява ръка, която е запазена марка. Въпреки всичко, трябва да сме реалисти - ако такъв мач се случи, шансовете на Пулев са минимални срещу боксьор от калибъра на Усик. Но това не означава, че не трябва да се гордеем с постиженията му до момента - малко българи са стигнали толкова високо в световния бокс. Каквото и да стане оттук нататък, Пулев вече си осигури място в историята на българския спорт, а титлата WBA Regular е заслужен завършек на една дълга и успешна кариера!
-
Двете подгрявания означават и две подкачвания на гориво? Дали проблема не е там?
-
Абсолютно си прав за класификацията - R2 е RC4, a R5 е RC2, и не са директни конкуренти. Атанасов и Янакиев с EVO9 наистина показаха страхотни резултати и явно имат потенциал, който заслужава внимание. Определено трябва да се радваме, че имаме такива машини и екипажи на нашите трасета, особено като се има предвид, че R5 колите са голяма рядкост при нас. Съгласен съм напълно за привличането на чуждестранни екипажи - това само ще повдигне нивото на състезанията ни и ще направи ралитата по-интересни. За съжаление 500 бона за такава кола са абсурдни за българските стандарти, но пък нашите пилоти и механици наистина са качествени. Най-големият проблем си остава асфалтът и инфраструктурата, които не са на ниво. Все пак, стискам палци да видим още такива коли на нашите трасета и да се развиваме в правилната посока!
-
Tim Holden се регистрира във форума
- Днес
-
Дип , че не ми се търси телефон , да ти пиша по вайбъра. Ей тая тема мое да заключиш , ама я остави , да си спомням на Ицо вицовете.
-
Е как да не стиска, при настъпен съединител в завой? Тя цялата кола олеква и тръгва на майната си. Борбата със волана е жестока. Борбата както казват, е епична. Разпадна се. Със друг ще го смени и... толкоз. Какво тук значи някакво геврече?!
-
-
Здравейте! Смятах, че проблема се е решил, но се оказа временно. Накратко - фабия 1, 1.9 сди труден първи старт за деня. Стартера върти добре. Подгревната система е проверена и е изправна. Пали веднага ако подам газ с педала, или ако подгрея два пъти. При около нулата и по студено, ако я сръчкам пуши сиво докато не позагрее. Тайминга е между средна и горна линия, като е по близо до горната линия. Колата върви добре, и разхода е добър. Въпросният проблем се появи отдавна, като бавно прогресира. По надолу ще се опитам да пусна лог файл на първи и четвърти канал. Прави ми впечатление разликата между искан и текущ аванс преди за запали. При записа на лога колата подгря и изключи подгрева, след около минута две завъртях ключа, така че реално си запали без подгрев. Прав ли съм да се насоча към муден или азлепващ авансатор, или клапан за вътре корпусно налягане. Ще съм благодарян на всякакви насоки.
-
Саше, опцията прави волана "твърд" през цялото време. Просто ти споделям, че не е необходимо да съобразяваш вида волан с твърдостта му. Все пак това не е мАсквич
-
Obata се регистрира във форума
-
Най - верояно , този спорт , активира автоматично усилената помощ от помпата при ниска скорост. Тази опция е най - готина, но за ок2 не я намерих. Вади ми coding 00000.
-
Благодаря. Негова воля.
-
Саше, ти мА зокопа! На супърба имам "кодинг" през медията и волана винаги е стоял на "Sport", т.е. "твърд", по твоите расъждения. И той е толкова "твърд", че само го придържам и го въртя с една ръка. Ти, ако така стикаш волана, че да се притесняваш относно износването на материала, смятай, че имаш далеч по-сериозен проблем! И това не е тролене и/или заяждане!
-
Рейката на фабия 1/2 е механична, с електрическа помпа, но там имаш Coding за бензин дизел и VRS , а при двойката нямаш тая опция или поне аз не я намирам. 1 и 3 е за дизел , 4 и 5 е за бензин, 2 е за VRS. Tова е най - тежкия волан идеята е волана да е такъв, за да вземаш по - добре завоите с висока скорост. Съответно обаче тежкия волан се държи по - здраво и гумата ще се разпадне. Той, затова е и кожен. Те че стават , стават , просто материала гума е за coding 3 или 5 , a не за 2. Кодинг 6 съм го пробвал само тестово, при него волана е лек все едно гумите са във въздуха, но ми стана жал за помпата, чуваше се чак в купето
-
ЧеститУ Да теглим ли катанеца на темата или новия собственик ще продължи делото ти в тази тема?
-
Фабията си има нов собственик.
-
Със здраве и безаварийни километри!
-
ylok се регистрира във форума
-
Всички съвременни коли са със "серво" на волана и няма никаква грижа да се смени волана. И, още за нивата си бях купил "спортен" волан, който още си седи в склада. Така и не го сложих, а на нивата волана си беше като обръч за художествена гимнастика! И малкия волан няма да подобри нищо в управлението, ако така или иначе го ползваш грешно. Както и обратното - големия също не пречи, ако го ползваш правилно. Та не виждам никакъв смисъл от смяната, освен личното удоволствие на собственика на МПС-то. И са едни пари и време хвърлени на вятъра.
-
Ами замисли се защо се е стигнало до това положение с подигравките. Аз съм сменял много волани на 3-4 различни коли (голф 3, октавия 1, фабия 1 и волвото) и никога не съм забелязал да имат разлика в захващането или някой да е усилен при захващането, особено пък волани за ВАГ. Примерно Октавия 1 тур в последните години и слагат волан от Октавия 2 фейс, въпреки че двойката е с ел. рейка, а единицата с нормална и едната се върти осезаемо по-трудно от другата. Воланите на октавия 1 и фабия 1 са взаимозаменяеми въпреки разликите в рейката. Така че това което говориш е несъстоятелно.
-
И как по точно ще усетиш раликата, като диаметъра на геврвка ти е един и същ? П.п Надявам се това да НЕ те амбицира да поразиш колата с тоя грозен волан от Фабията! Това са коли с хидравлични рейки и то с електрически помпи. Това не е Волга с волан, голям колкото гумата, и да сложиш малък спортен волан, за да обясняваш, че с него няма да може да завива.
-
Вчера ходих да взема средния брат от Tutto auto , че си остави там Делтата за ремонт за последно го бях возил в Шкодичко преди намесата на Пепи , та скоро и една Делта нищо чудно да мине през него след като братчето видя разликата преди и след като ускорение
- Вчера
-
Бих обяснил с кодинг , защо рейката на VRS e най - тежката възможна от целия списък , но в тема пълна с подигравки , няма смисъл. Погледни таблицата за Фабия 1.
-
Колко да е ново, двайсетина годишно, навършило пълнолетие. Но лафът с волана и тежката рейка ме позасмя добре.
-
Ферат се регистрира във форума
-
Така е в живота. С новото трудно се свиква.