Цялата активност
- Последния час
-
PRR started following Регулиране на къси светлини
-
Не, не се прави през VCDS, чисто механично се регулират. Като отвориш капака на всеки фар има по два бели пластмасови "болта", които се въртят със шестограм. Единия е за хоризонтален (ляво/дясно) реглаж, другия за вертикален (горе/долу). Това е схемата: Въртиш врътката 3-4, не 2-4! Имай предвид, че един оборот е доста, т.е. почни с 1/2 оборот и тествай. Добре е да го правиш и на двата фара, т.е. ако завъртиш 1/2 оборот на левия, въртиш и 1/2 оборот на десния. Добре е да паркираш срещу (бяла) стена и да гледаш след реглажа долните линии на двата фара да са равни. Ако следваш горното правило за еднакво въртене би трябвало да нямаш грижи с това. Ако имаш други въпроси - на линия съм. PS: И, от опит, след като ги регулираш забрани на ЕТ да ги пипат, че пак ги правят да "бият" на 5м пред колата
- Днес
-
pantata87 started following Регулиране на къси светлини
-
Колеги може ли помощ. Имам супърб 3, 2017г, със заводски ксенон, но просто на къси Свети ниско и искам да ги вдигна . Бихте ли, описали стъпка по стъпка като за начинаещ как става това през vcds, ако нещо пропускам ще се радвам да помогнете
-
dj_liubo се регистрира във форума
-
Виктория се казваха и за разлика от Г.Димитровките , които изкарваха по две купета на Жигула , тези изкараха едно лято на Вартбурга
-
Продавам 4 броя лети джанти RONAL R46M 17" 5x112 7.0J ET49 76,0 Silver.
BlackSpot отговори на BlackSpot's тема в Продавам консумативи
Много се извинявам, че си спамя сам... Ако може модераторът да едитне в заглавието че са 16"-ки, объркал съм се. Поздрави! -
pantata87 се регистрира във форума
-
Успех, добре изглежда, явно си се грижил добре за колата!
- 1 мнение
-
- 1
-
- Вчера
-
Благодаря ще се провери и ще пиша
-
Крив/дебалансиран кардан, тампони на кардана и всичко около него.
-
10K reactions · 315 shares #светътнаванката Светът на Ванката Emil Hristov Enev.mp4
-
Точно това са симптомите. И без вибрация във волана. По въпроса нищо не мога да кажа. Може да е от кардана, но не би трябвало да го усещаш във волана. Другото е нещо криво, полувал. Гуми и джанти ги изключвам, защото си ги проверил. Те са най-вероятните причинители. Проверка окачването на кардана за луфтове. Опорен лагер, карета.
-
В това не знам как точно са определили, но като цяло не бях чул нещо да вие или ромули дразня се защото започват едни проби грешки
-
Що не пита тука. Щяхме да ти кажем, че не е от лагер главина. А и как са го определили, че е заден, па и десен.
-
Chemshir88 се регистрира във форума
-
Кое по точно имате предвид, лагери, тампони ?
-
Румънците произвеждаха гуми. Какви - не помня. Само знам, че срещу стек "БТ" баща ми щеше да вземе 4 гуми ... Ама все пак купихме от Чехия 4 Барум-ки и ... само треперехме да не хванат крачета нощно време. Чак баща ми поръча и му изработиха секретни болтове. Чудо беше това за 1986та година!
-
PRR started following Тресене трептене при движение
-
Здравейте, Колата е Октавия 3 2018г комби 2.0 TDI 4х4 DSG 7 на 215000км.Колата тресе при скорост 45-60км/ч и нагоре, като с увеличаване на скоростта трептенето е с различна амплитуда. (Все едно си в спортна кола, а съм на 16 цола). Тресенето се усеща не само на седалките, но във волана леко като вибрация и почукване. Също днес извънградско го правеше и на D и на N(тествах на свободна с около 80 км/ч). Пребалансирах гуми, смених ги (стана време за зимните) и пак го има. Ходих в сервиз, огледаха колата и казаха, че всичко е здраво и само се съмняваха в десен заден лагер главина. Сменихме го, но проблема остава. Търся съвети и идеи. Като казвам че тресе, не е нещо непоносимо, но се усеща и дразни. Ще съм благодарен за помоща!
-
lakrizz11 се регистрира във форума
-
quavery started following Продавам Skoda Octavia I, 2004
-
Здравейте, продавам Skoda Octavia I. Основни характеристики: Година: Септември 2004 Пробег: 272,000 km Гориво: Дизел Скорости: Ръчни Мощност: 90 к.с. Кубатура: 1900 см3 Брой врати: 4/5 Цвят: Светло сив металик VIN: TMBCG21U148757681 Допълнителна информация: Екстериор: Колата има външни забележки, нормални за годините си, въпреки това боята и лака са свежи. Редовно е полирана и са нанасяни различни видове сийлънти. Пластмасовите и гумените елементи също са добре поддържани с детайлинг козметика. Всичко по екстериорната част на автомобила функционира - огледала, светлини (предни/задни/странични), чистачки. Козметични забележки на задна броня. Антената е за смяна, налична е нова в багажника. Оборудвана е с нови зимни гуми Michelin Alpin 7 (23' ), на един сезон. Размера им е 195/65/15. С един комплект джанти - лети, модел ELEGANCE 15” със секретни болтове (наличен адаптер в комплекта). Окачване и задвижване: Колата единствено е обслужвана в Еуратек - Варна. Всички ремонти, поддръжка и настройки са правени там. Всички подменени части са оригинални на марката. Изцяло сменени задни барабанни механизми и накладки и жила за ръчна спирачка. Предни амортисьори, накрайници, шарнири, дискове и накладки, тампони на носачи, тампони на щанги и амортисьори. Налични са всички фактури за ремонт/поддръжка. Интериор: Винаги са използвани протектори в интериора, няма скъсани, протрити или счупени елементи. Всяка година посещава детайлинг студио за освежаване, пране на целият интериор. Тапицерията на таван и врати са подменени и е запазен оригиналният им вид. Подменени са всички заключващи механизми на вратите. Автомобила разполага с климатроник, напълно изряден, със сменени филтри и без неприятни миризми. Озвучаването е със стандартни говорители на Шкода, а CD player-a е Clarion CZ703E (Android Auto, CarPlay, USB, Advanced). Всички осветления в интериора работят, няма изгорели светлини/индикатори/дисплей. В багажника е налична пълноразмерна резервна гума, видимо е нова (никога не ми се е налагало да я използвам), както и сервизният ѝ комплект - крик, ключове, щипки, жилетка, аптечка, пожарогасител. Двигател и кутия: Двигателя 1. 9, 90 к. с. (66kW), код ALH, турбо с променлива геометрия. Текущият ѝ пробег е 272 000. Смяна на масла и филтри винаги на и под 10 000 км (това е пробега ми за година). Марка на маслото - Shell Helix ULTRA AV L 5W30. Не се наблюдава доливане или принудителна смяна. Според щеката, не се наблюдава промяна на нивото. Съединителя е в добро състояние, няма симптоми за износване или странни шумове. Кутията работи нормално, няма странни шумове/виене, предавките влизат меко и приятно. Турбото няма странни шумове, виене, свистене и се завихря около 1200-1400 оборота. Акумулатора е чисто нов, с гаранция 1+ година. Валиден ГТП до 09. 2026 Валидна ГО до 12. 2025 Винетка за 10. 2025 Цена: 7000 лв. https://mobile.bg/11759265648446115 До края на м. Септември, автомобила се намира във Варна, след това се прибира в гараж за съхранение. Смятам, че успях да опиша всичко, въпреки това в случай на пропуск от моя страна, моля свържете се с мен. Поздрави!
- 1 мнение
-
- 1
-
-
quavery се регистрира във форума
- Последната седмица
-
За да не стане както с Guns'N'Roses - някой ще ходи ли на този концерт на 30 юни?
-
Barum - Чехословакия Pneumant - ГДР Простор - СССР Stomil - Полша Tigar - Югославия. Шкода, Татра Трабант, Вартбург Лада ... Фиат 125 Застава За Румъния и Унгария не знам. Унгария произвеждаха камиони и автобуси. Румъния, коли и камиони. Може би и гуми.
-
Баща ми беше купил с връзки Стомил (полски). Москвича стана като Ферари .
-
Продавам 4 броя лети джанти RONAL R46M 17" 5x112 7.0J ET49 76,0 Silver.
BlackSpot публикува тема в Продавам консумативи
Здравейте, пускам за продажба ей тез джантоци, понеже ще качвам левела . Гумите категорично не стават. Има леки забележки. Характеристики: Марка: Ronal Модел: R46M Междуболтово разстояние: 5х112 Широчина: 7.0J Офсет (ET): 49 Централен отвор: 76,0 (Към тях има много добри пластмасови втулки към 57.1. Именно с тях 3г ги карах на моята Октавия) Цена: 400лв За контакт ЛС или 0888О27451 Само за лично предаваме в град София. Поздрави! -
Е, сега нямаше да има нищо общо с преди. Щеше да е оборудван с модерни поточни линии и под контрола на сериозни фирми. Така е. Боклуци бяха, но реших да не им правя описание в горния си пост. Да, Пепи. Шкода 100. Помниш. Баща ми на Стотицата слагаше Г. Димитров. Доколкото си спомням нямаше такъв размер 155/ ? /14" на Вида. Правеше регенерат на задните /шарка тип Мишелин /, като Барума си го пазеше за предни. 70 те години. п.п. това, че си написал Вида, няма значение за поста ми. Не е с цел реплика на цитата. А може да сте й сложили и 13-ки джанти вече. . Барумките, с които идваха Шкодите бяха с класи над тях. +1
-
Ми имаше Тигър-ки, от Братска Социалистическа Югославия, която беше достъпна и със интересни неща за пазаруване в средата на 80-те години на миналия век. Завода си стои и до днес във Пирот, в Сърбия, правят позната марка гуми там - Мишелин. А и имаше Кореком у нас преди 1989, от там имахме две Мишелинки, не сръбски, 14 години общо на задния мост на една ВАЗ 21061 и впоследствие на една ВАЗ 2103 изкараха.
-
Те добре, че го ликвидираха, че единствената по-лоша гума беше ... Георги Димитровката Тогава "Видинката" беше върха, защото нямахме достъп до нищо качествено. Не помня да съм карал видинка с под 150гр. баласт НА ГУМА! От завода си излизаше крива и дори след 250грама баланс пак "биеше волана". И да, за онези времена, държеше в снега. Но си беше технология изостанала с десетилетия, още по онова време. И, сравнена с гумите от същите години, но произведени от "западняците" си беше ... галош! Все пак след "промените" преобух 100S-а (ох, S100-то ) и ... разбрах, че видинката не е гума. Ама да не залитаме в тая посока. Малко по темата. Понеже направих грешката да обуя джимнито с по-широки зимни джапанки (205/70/15 вместо 195/80/15), силно препоръчвам по-тесни гуми за зимата. Следващите, а тези им е последна зима, ще гледам да са 185ци, минимума препоръчан за джантата (6J). На теория джантата позволява и 175, но с тая височина ще стане съвсем нестабилна Накратко - за зимни гонете по-тесни гуми.
-
Гена, ти нали си от старата школа. Завари ли времето, когато нямаше зимни гуми и само Вида Спорт? 120ката къртеше с тях. Матора отзадЕ, няма закъсване. Ей, ликвидираха го този завод във Видин. Като гледам, различни марки се произвеждат в Унгария. Сега можеше и ние да правим маркови гуми. Моят Бриджстоун също е унгарски. Днес го погледнах, ДОТ 2017та. Имат достатъчно грайфер, мекички са и нямат напукване. Отказах се от всесезонни и ще си взема летни, като му дойде времето. Ще ме дразни шарката им през лятото, като си погледна колата с тях. Грубо ми стоят. Приличат ми на зимни, сякаш забравени да се сменят. А и не съм зависим от гумаджийници.