Цялата активност
- Последния час
-
Когато мина, като опитно зайче, ще споделя
- Днес
-
Чакаме отзиви после.
-
Значи смело ще ходя при тях.
-
На мен ми изпраха 3 служебни кочини в които се бяха возили свинье! Направиха чудо с тях!
-
stanislav13579 се регистрира във форума
-
https://autosteamclean.com/ Пробвани са лично от мен, а и от доста хора от форума. Не съм чул за недоволни.
-
Сашко май иска зет да ти става
-
След, като се прибрахме в Пловдив, разтоварихме багажа и закарах колата пред сервиз "Люси". Имах предварителна уговорка с Ицо. През цялото време не съм я гасил. Изгасих я пред сервиза, но нямаше как да пробвам за палене, защото кабела на стартера не беше закачен. Преди малко ми се обадиха от сервиза. Акумулатор! Закачили са кабела на стартера и колата си е запалила. С нейния си акумулатор. Друго нищо не са открили. То и няма как да хванат лоша връзка. Щом пали, значи веригата работи. Обяснението им е, че там от стоенето бил паднал, а сега на връщане се е заредил. Добре, но при същите условия бях и на морето. Там го пробвах след втората нощувка, и тук пред сервиза изкара две нощувки. Събота и неделя. С това казвам, че се подсигурих с допълнителен акумулатор от 120ката. Метнах го в багажника за всеки случай, като преди това го заредих. Имам и стартови кабели. Защото съм му ял попарата. Един Exide на предишната ми кола умря изведнъж и ме остави насред пътя. Още при първия отказ го закачих, като помощен, но и с него нямаше никакъв ефект. Знам, че на Супърба е пътник. 6-та г. кара. На въпросът ми, Защо при директно подаване на ток към стартера завъртя? Защото при ниско напрежение в акумулатора електрониката не допускала управление на стартера. С директното подаване на ток съм я елиминирал. Така ли?! Тогава Ице, изведете ми едно допълнително кабелче от включвателя и го оставете някъде в близост до акумулатора. Да си имам аварийно палене при подобен случай или при повторение на ситуацията. Използвах момента и ми смениха масло на двг. и всички филтри, че им беше време. Ще ходя да си взема колата, трябва да купя и акумулатор.
-
Съгласен съм, че в химията е силата. Перящата прахосмукачка работи с някаква химия все пак. Е вероятно ефекта няма да е като с още по-мощна химия, яко накисване и здраво механично търкане, но като за домашни условия, мисля че е добре.
-
Боряна отдавна е казала, че Вишната остава за нея, аз да си карам служебните коли. А розовото дистанционно можеш да ѝ го предложиш ти, но после ще трябва да ти го вадим с вакуум от сещаш се къде.
-
Саше, ти за Dark Reader и подобни не си ли чувал?
-
Успях да се класирам за концерта Yngwie вчера в София, направи си шоуто както трябва. Наистина 40 години, леле.
-
Имам и "перяща прахосмукачка" с пара, но си иска и химия. Освен това, след измиването, дори с екстракотор, пак си трябва Да, с екстрактор седалките са само леко влажни, а не мокри, но пак трябва да изсъхнат. Но идеята ми беше, че качеството не идва точно от парата, а повече от химията. Да, техниката помага, ама в химията е силата.
-
Аз си ги пера с перяща прахосмукачка на Бош които купиха Зелмер и съм доволен за няколко часа Шкодичко е готов но вече в професионалните салони за детайлинг ползват пара такива неща и няма как да докараш това качество в домашни условия
- Вчера
-
Това , сега се опитват да му казват "детайлинг" и се вземат няколко стотин лева на кола .. Не пери само тавана защото ще се разлепи, а корите само в краен случай. Аз , преди да си взема Zelmer Aquawelt , салона на макса го прах в банята с прах за пране, но от праха се хлъзга зверски по плочките и се пада като куче ... Иначе става много добре!
-
Mного ме кефи , колко културно казваш "Няма да ти сложа нормален език посмъртно, по - скоро бих го превел на двуичен код, ама с другото може да се занимая , ако ми остане време , че незнам къде е листчето с admin паролата .. "
-
PRR started following Тъмна тема на форума , може би.
-
Саше, по темата с езика мисля, че сме на диаметрално противоположни мнения, но относно тъмната тема ме замисли. Не съм сигурен доколко ще е възможно, предвид това, че доста от иконките не са "прозрачни", но е нещо на което и аз, а и предполагам доста други, биха се изкефили. С две думи - ще го проверим.
- 3 мнения
-
- 1
-
-
Аз си ги "пера" сам. Малко пяна за тапицерия, след това с четката, след това малко с екстрактора и съм готов ... за 2h на кола
-
Среща всяка 3-та неделя от месеца, гр. Пловдив
Rosen Raychev отговори на Rosen Raychev's тема в Пловдив
За 17.08 аз ще гледам да съм на линия -
С перяща прахосмукачка май е по-безопасно. По класическия начин, ще ги накиснат много и после може да страдаш. Миналата година прахме 3 коли с брат ми, едната беше с подгрев и проблем не е имало. Сега новите всички са с подгрев, но май още не сме стигнали до пране.
-
Аз съм и с подгрев, затова питам.
-
А не е ли опасно за датчиците за тегло в седалките и въздушните възглавници в облегалките? И моите имат нужда от пране, но това ме спира.
-
Тия ги прескочих, че са много на неудобно за мен място, ама ще се прежаля :)!
-
Принципно от опит знам, че на топло има разширяване/отпускане на материалите (примерно на неръждаема стомана профили фиксирани с неръждаеми болтове при под нула градуса къса главите, при стъкла захващания с болтове пак се оставя хлабина в диаметъра на отвора, и те се свиват/отпускат. Така че, вероятно при картера с тази гарнитура под нивото на външния ръб на капака и както се захлупва блока като се монтира този пластмасов капак… като отпусне и да пропуска. На картера не даваха смяна на болтове, само на вариаторите, но Пепи каза, че се стягат малко и така го реших. Прибрах се в София само да я оправя и пак заминавам, няма да имам време да тествам.