Цялата активност
- Днес
-
Аз също. Знам, че връщат за слаби спирачки. При теб ще е обратно. Ще коват. Особено задния мост. Ако си забелязал, предния мост винаги е с по-високи стойности. Напр. 2.8, 1.8 заден. Може да теглят всяка ос и спрямо тежестта да има норма за спирачките. Може и да нямаш проблем. Затова питай, да знаеш какво те очаква.
-
ike_mgg started following Клубен календар 2020 - Преглед и поръчки
-
Клубен календар 2020 - Преглед и поръчки
ike_mgg отговори на Mishelle's тема в Календари, стикери и др.
Discreet Adult Dating – Meet Private Ladies https://privateladyescorts.com [url=https://privateladyescorts.com] real girls for private encounters [/URL] -
Не съм много наясно с това какво хващат на прегледите, но нали се качва само единият мост на валците. След това другия. Предполагам, че така ще хванат колко държи всеки мост, но докато не качат всички гуми на валци няма да могат да хваната съотношение. Всичко това са си мои предположения, може да няма нищо общо с реалността, благодаря, че ме подсети - ще проверя!
- Вчера
-
Вече няма да лепят Екостикер при ГТ преглед на автомобила.
-
Да, наясно съм с рисковете. Благодаря за предупреждението! Но като я взех тази спираше ужасно, докато не навих доста кантара за да спира и отзад. иначе спираше само с предните. Ако приемем, че е фабрична настройка понеже я взех на 32000 км. Разчитам, че отзад е с барабанни спирачки и няма да толкова голямо усилието, но ако има проблем ще търся вариант. Спирачки са си! Иначе се съмнявам да успеят да го хванат на ГТП, единствено чисто визуално, а напоследък никой не поглежда отдолу колата...
-
За по-кратко е известен, като кантар. Разсъжденията ми са в сферата на теорията. Не съм карал кола без кантар, за да й знам поведението. Изключвам 120ката. Тя няма, защото моторът е отзад. Имай предвид, че без кантар, спирачното усилие на задния мост е на мах. Лесно блокират задните колела. Колата става нестабилна при спиране. Особено при спускане и хлъзгав терен. Кантарът го регулира според товара в автомобила. Може да имаш проблем и при ГТП.
-
Тихомир Донев се регистрира във форума
-
Лампа за ниско налягане на маслото /светва с предупредителен сигнал/
baijoro отговори на ivaka1976's тема в Yeti
8 години и 8 месеца са минали от тогава. Колегата може и да не си спомня вече, или пък да не влиза тук, защото е сменил марката на втомобила... -
Веднъж го развивах и гледах, но нищо конкретно не видях, а и беше първия път и не се заглеждах много. по спомени краят на тръбичката е подвит и образува плоско чело, а не е на конус. Но не съм убеден, беше отдавна. Не ми се занимава, но на следващия път ще търся вариант да сложа само някаква връзка без да има регулатор... Благодаря за коментарите!
-
Щом отиваш по-далече, нещо мачкаш. Гледам, че си технически грамотен. Не знам какъв тип е връзката там. Огледай за деформации леглото, конуса на разпределителя и тръбата, където уплътнява. Трябва да разкачиш тръбите нацяло. Направо сваляй разпределителя и го виж на светло. Ако ти се занимава, де. Надявах се да е цам. По-твърд е от алуминия и държи на стягане.
-
Благодаря на отзовалите се! Тръбите не ги намирам хлабави, при опит да затегна директно не мърдат, но и аз не смея да напъвам. разхлабвам да протече повече с идеята да излезе въздух ако е дръпнала, и притягам, като при притягането отивам по далеч отколкото е била. Като започне да ми потъва педала губя течност и доливам докато не притегна тъбичката която е протекла. след това нямам проблеми, няма теч, не потъва педала и не доливам съответно. Не виждам следи от интервенция, но то трудно биха се видели. колата съм я карал, събрала е прах, протекла е и всичко е омазано... Колата я имам от 15 години, предимно аз си я поддържам, не е ходила по сервизи, взета е върната от лизинг от еуратек на 32000 км, или поне това пишеше на таблото. Наскоро я гледах с ваг ком и излезе с 10 000 км по голям пробег от този на таблото, но не намирам смисъл в това еуратек да се върнали 10 000 км... И аз нарочих някаква корозия, или разлика в обемното разширение на металите която с времето да смачква единия метал и така да пропуска. Блокчето не регулатора го виждам като алуминий някакъв, не като цам - и като цвят, и технологично - фрезован външно детайл, но може и да бъркам. Не ми е болка за умиране, има симптоматика така че да не стане беля, но пък почна да ме съмнява да не пипа някой, въпреки че нямам подозрения и душмани... но пък защо само при мен се появява?
-
Лампа за ниско налягане на маслото /светва с предупредителен сигнал/
zaki1 отговори на ivaka1976's тема в Yeti
Кои кабели е сменил майстора -
Добре. Споделете какво са установили в ЕТ, за да е полезно на колеги с такъв проблем.
-
zaki1 се регистрира във форума
-
След ровене в нета се оказва, че тези кутии имат известни недостатъци точно при включване на първа и задна скорост. Ще търся съдействие в ЕТ.
-
Гена, колко Фабии и изобщо автомобили са протекли там? За да окисли в резбата, или където уплътнява, трябва да стигне течност до там. А то е толкова плътно, че няма как да стане. Иначе ще има теч. За хигроскопичността написах това. Шкодата трябваше да е протекла отвсякъде. Въпросът е, че с нищо не помагаме на колегата. Нямам идея. Освен да смени разпределителя.
-
Тялото трябва да е ЦАМ. На дизела горивната система е пълна с тръби, резбови съединения с преходи черен-цветен метал, и какво. То не е много за хвалене, но на 120ката нямам целенасочено смяна на спирачна течност. Сменил съм само задните цилиндри и каквото се е подновило при обезвъздушаването, това е за 35г. И два пъти гумчки на спирачна помпа. Но, обезвъздушавам от помпата, не от колелата. Даже се притеснявам, че ако се наложи нещо, ще видя зор с развиването на тръбите. И с оригиналните спирачни маркучи съм.
-
Имам една теория , дали е правилна или не няма гаранция .. щом тялото е алуминий , а щуцера и тръбата метални , между тях се натрупва електролитен окис , който предизвиква теча и с разхлабване и затягане се разрушава .. не знам ако сменяш на три години (както е по предписание) спирачна течност дали ще се случва пак. Жоре , на старите баби тялото на регулатора е чугун.
-
Взимай направо нов ключ. Никакви пари не са вече. Получават се нагари по пластините. Ми е да се почисти, но пак ще се случи. Успех!
- 7 мнения
-
- 2
-
-
А личи ли си нещо да е правено преди теб, да е сменяно, да е неоригинално? Не знам от колко време притежаваш колата и ако не е от нова, може да е имало някаква външна намеса, от която да има последствия. За 17 години, в които имахме Фабия 1 (два отделни автомобила) в семейството не сме имали такъв случай, така че и аз бих казал, че твоя случай е единичен. Вярно нямаме и много натрупани километри, но все пак годините са си доста. Преди 2-3 години баща ми смени един заден спирачен апарат, но за тях е известно, че се скапват.