Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. Днес си получих календара по Еконт. Грижливо опакован и в перфектно състояние. Както винаги - качествено издание на качествен материал! Благодарности на екипа и весели празници! ... И по-специални благодарности на човека, опаковал пратката. А подател е PRR. Предполагам е той. Този път, освен обичайният чувал, календарът бе поставен и в корици от дебел картон, с цел да не се пречупи при транспорта. Правят ми впечатление тези неща и не мога да ги подмина. Благодаря Пепи.
  3. Ще отговоря със снимки. Аз съм в подобна ситуация, дори бих казал по-зле, защото стените ми са от термопанел или както аз казвам от вестник. Моите рафтове висят на плочата с анкери 8×нещо си, сигурно са малко по-дълги, защото има изолация, 3/5см, на плочата, през която минавам. Към панела съм навил по няколко видии просто да държи нивото и те са съвсем леко натоварени на срязване. Цялата конструкция е от винкел 20х20х3, като горе към тавана съм направил пети на които стъпва от парчета от винкела, а по принцип може и от плоска шина. Може да направиш нещо подобно. Правил съм го и в още два гаража, но там стените са тухла и бетон. След монтажа увисвам на винкелите за тест преди да слагам каквото и да е и да вкарам колата, за да съм сигурен. Последната новост ми е закачалката за гуми от преди 2 седмици. Правоъгълна тръба 60х40х4, дълга е 3,60м. Толкова ми е разстоянието между носещите колони. Заварени спусъци със заварени на тях гайки М12. Към гайките навивам шпилка и окачвам гумите с джантите. Можеше да са статични (например заварени) шишове, но идеята е, ако свалям гумите и не закачам нищо, да се свалят шпилките, за да не си разбие някой случайно главата. След като го закачих увиснах в средата и отчетох около 10мм провисване на тръбата, което не е проблем. Аз съм ~90кг,а гумите с джантите както се виждат на снимката са 80кг и тежестта е разпределена. Тази тръба или да я наречем греда е запъната между двете колони и е хваната с по 4 винта с дюбели 8х40 в двата края. Няма смисъл от анкери, защото тук натоварването е на срязване.
  4. Rosen Raychev

    Среща всяка 3-та неделя от месеца, гр. Пловдив

    На 21.12 нали ще се видим, аз ще съм там
  5. Ами ... не обичам бирата да ми се сурка по масата
  6. Е ти сега за един капак ли си
  7. Ще ни се размине. Имаме си резервация на името на клуба. Абе - спасих капака на джимнито
  8. Днес
  9. Анкрите са с по-висока товароносимост. Каква дебелина и дължина зависи и от гъстотата - ако сложиш 3 на метър спокойно можеш да минеш и на 8*80 или 8*100. При такова прогнозно натоварване е добре да предвидиш някакви опори, най-добре диагонални, за да преобразуваш силата на опън в сила на срязване (както Пепи каза).
  10. Ако някой идва с кола и нямаме резервация,ще пием бира на капака му
  11. Нали Сашко каза, че се е обадил.
  12. Изобщо има ли такава, да не увиснем като прани гащи?
  13. Автомобила е продаден. Темата е за ключ.
  14. Според мен първия вариант е по-добрия. И една идея. Аз използвам шини, като тази на снимката. Пускам ги от по цялата височина, като си ги хващам на всички дупки. Предимството е, че така на практика усилието е на "срязване", т.е. дюбела не се натоварва в посока "измъкване", а в посока срязване, което изисква много повече усилия. Освен това получавам и екстрата, да мога да реорганизирам стелажите когато и както пожелая. По-широки рафтове, по-тесни, на по-високо, няколко реда и т.н. и т.н.
  15. @maxrpm На чие име е резервацията?
  16. Здравей, Чавдар @Logrus може да каже, защото се занимава с монтаж на климатици и ги е закрепвал на всякакви стени. По мое мнение, в случая използвай анкери. И ф8 х 80мм са достатъчни. Може да дадеш лек наклон на отвора/сн. 1/. Да не е на 90 градуса спрямо стената. Така анкера/дюбела никога няма да се самоизмъкне от товара. образно казано
  17. Вчера
  18. Здравейте, Имам чуденка и питане към знаещите по следната тема: Подготвям нещо като окачени на стената в гаража рафтове от стоманен 3мм Г-профил (поради твърде ограниченото там пространство, недостатъчно за нормални стоящи на земята стелажи) с товароносимост до около 100 кг. Идеята е върху тях да могат да се поставят разни неща като куфари или кутии с различни (електро)инструменти, или евентуално гуми с джанти. Въпросните рамки ще бъдат захванати към стената (бетон, вероятно носеща стена в сградата) с анкери/дюбели, но въпросът е кой тип крепеж е най-подходящ... Към момента съм набелязал нещо от типа на тези два варианта с параметри ф10/М10 х 100 (не слагам линкове към конкретните артикули за да не излезе като реклама. Мащаба на картинките не е пропорционален на размерите на съответните детайли): Дюбелът от втората илюстрация вече е пробван в подобно приложение (ф10 х 100mm), но се чудя дали анкерът не е по-правилното решение за конкретния тип основа, а и с какви размери да бъде. Като алтернативно решение стои и химическият анкер, но той по-често се употребява в тухла или някаква куха основа, до колкото съм чувал. Някой тук има ли повече опит с подобна материя?
  19. sando2

    Смях в залата :-)

  20. Последната седмица
  21. b3lq7a

    Ежедневни приказки !

    И аз не очаквах за джанта (играх жокер - обади се на приятел, признавам си), но научих, че ако не е фабричната джанта и имаш фактура, пак плащат, ако е снимана с нея колата. За гуми - ако имаш фактура (заводски размер трябва да са, плащат на % спрямо износената дълбочина на грайфера - това съм го играл няколко пъти, но ако е от дупка искат протокол, та по-добре е да имаш претенция, за умишлена щета - рязане и тн, или че ти си я спукал в бордюр при паркиране, но тогава ти гори една претенция по каското). Важно е за козметични претенции на джанти да ги няма на заснетите снимки при маркировката на колата иначе отпадат (респективно и да не са описани като детайл с щета). Може и да имат значениее
  22. ghost_rider

    Ежедневни приказки !

    Аз миналото лято почти гръмнах една 16", на 4 месеца и 4к км в дупка (да се чудиш къде съм я намерил с тези прекрасни пътища...) и ми я платиха. Уж щяха да изплатят поне 90%, но във фактурата имах и изправяне на джанта, ДМБ, сваляне и качване и мисля че леко ме порязаха. След половин година получих покана за свидетел по дело от заведено от застрахователя към общината и с хонорара, който ми се полага (ако искам да го взема, защото не съм длъжен), си покрих разликата. Имам обаче и друг случай, не лично аз а на новата служебна. Беше на 4-5 месеца, някой доброжелател много бързо беше мушнал с нож едната и гума докато колегата е бил в магазина. Колата си е била паркирана съвсем правилно, не на тротоар или пешеходна пътека. От там той директно отива до застрахователя, който в случая е на 1 пресечна разстояние, без да пипа колата. Завежда щета и след няколко дни получаваме отказ, по не помня какви причини, но бях шокиран, нова кола, нови гуми, може би просто сме изтеглили късата клечка с този застраховател.
  23. ghost_rider

    Мърдащ скоростомер на място

    Датчик за скорост. И при мен играеше от време на време на Октавия 1. Понякога ми пищеше зумера, при вдигната ръчна, все едно се движа. По интересно беше когато в дижение на темпомат реши да пада стрелката - получаваш ритник отзад, защото компютъра се опитва да достигне зададената скорост. Накрая просто умря и стрелката си остана долу, като не отчиташе и километри. Има вероятност и да са протрити кабели, та не е лошо да се прегледат и прозвънят преди да се смени датчика. Симптомите ги имах повече от 2 години, но се проявяваха много рядко.
  24. PRR

    Мърдащ скоростомер на място

    С една дума - тегаво. По-дългото обяснение е ровене при кабелите зад таблото, бушони, датчици и т.н. и т.н. Но, за съжаление, това изобщо не е единствената възможна причина. Може да е проблем и в самото табло, може да е датчик в скоростната кутия, може да е ... Абе много неща може да са.
  25. Засега 9ка, та предлагам @maxrpmнаправо да запазва едно 10ка за 17ти. Оправям и заглавието.
  26. jarrett

    Мърдащ скоростомер на място

    Е как се открива това
  27. PRR

    Мърдащ скоростомер на място

    Най-вероятно на някоя лоша спойка/лоша земя.
  28. sauber

    Ежедневни приказки !

    Почнали са да признават джанти и гуми ли? За гуми ми се е случвало, без даже да ги питам. ДОТ-а беше на 3-4 месеца, един във Варна ми влезе отстрани и гумата даде фира, та човека сам ми каза "о, тя е нова, ще я пишем и нея". Но може да беше, щото ще си правят регрес по ГО, не знам. Но като цяло съм с убеждението, че за гуми и джанти не ги търси...
  29. jarrett

    Мърдащ скоростомер на място

    На какво се дължи движение на скоростомер от 0 до 20 при неподвижен автомобил на празен ход с работещ двигател, Шкода фабия бензин 2003г
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.